IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XV Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-01-2007 10:52 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik ga vanavond dejavú en saw 3 kijken. zin in


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 07-01-2007 11:24 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 7 januari 2007 10:36 schreef Beli Mawr het volgende:
Eindelijk Pan's Labyrinth gezien. Prachtfilm


Eergisteren Eternal Sunshine of the Spotless Mind, mooi!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-01-2007 11:38 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

Gistren SAW II gezien


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-01-2007 11:56 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Misery


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-01-2007 16:03 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Werckmeister harmóniák
Altered States


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2007 16:04 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 7 januari 2007 16:03 schreef Psychonaut het volgende:
Altered States


kon het je boeien? of was het hype?


Suck my piss


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-01-2007 16:07 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 7 januari 2007 16:04 schreef skullfuck het volgende:
kon het je boeien? of was het hype?


Zeer jaren 80 allemaal met houten dialogen en dito acteerwerk. Toch wel leuk om gezien te hebben maar zal 'm niet zo snel herkijken.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-01-2007 16:08 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Zo. Gisteravond met m'n broer onze jaarlijkse 'Slechte Horrorfilms Avond' gehouden.
De keuze voor deze avond was:

Dead & Breakfast

Helaas, een film die zichzelf niet serieus nam. Dat paste niet helemaal bij ons plan (slechte horrorfilms die wel serieus bedoeld zijn). Behoorlijke kansloze rukfilm met erg slechte pogingen tot humor.

The Gravedancers

Wonderbaarlijk hoe voorspelbaar sommige films kunnen zijn. Slechte verhaallijn, kansloos geacteerd en erg, erg slechte effects; precies waar we hoopten. Bij de wedstrijd 'Voorspel Wat Er Gaat Gebeuren' is de stand uiteindelijk gekomen op 7-8 voor mij. Als er tijdens de kerkhof-scenes nog een raaf was opgevlogen, had ik nog een puntje erbij gehad, maar het mocht niet zo zijn.
Slechte film, en alleen aan te raden als je de straat oversteken al erg vind.

The Exorcist

Klasse film, we zapten er toevallig langs tijdens de pauze voor de volgende film; een stukje geschiedenis en kwaliteit konden we natuurlijk niet laten liggen, dus deze hebben we ook maar even afgekeken. Past niet in het rijtje slechte films, maar was wel een fijne afwisseling.

En toen. Het klapstuk van de avond:

Snakeman

Alleen al het feit dat Stephen Baldwin erin meespeelt was hilarisch. Een ongelooflijk slechte film, megavoorspelbaar, slechte effects en een enorme dosis kansloze one-liners die ons regelmatig dubbel hebben laten liggen. Duidelijk een film die erg serieus bedoeld was, met hoogdravende moralistische dialogen (van tijd tot tijd), mystiek, gevaar en avontuur.
Helaas dat het volledige concept en uitvoering van de film zo bar- en barslecht was, dat het alleen tenenkrommend was.

Deze laatste film heeft dan ook de prijs voor 'Meest Kansloze Horrorfilm Van Het Jaar' mogen krijgen.

Een avondje plezier en jolijt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 07-01-2007 16:25 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

G.O.R.A.: Turkse Sci-fi komedie. Grappig, en veel leuke spoofs. Heel leuk hoofdpersonage.

The Fair Haired Child: Horror verhaal uit "Masters of Horror". Ik vond hem vooral goed geacteerd. De special effects waren leuk, maar niet heel realistisch. De over-all sfeer was wel creepy genoeg, en er zitten een paar leuke, doch voorspelbare, twists in her verhaal.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-01-2007 16:26 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 januari 2007 10:36 schreef Beli Mawr het volgende:
Eindelijk Pan's Labyrinth gezien. Prachtfilm
Hey! Die wou ik ook nog zien ja! Wist niet dat die hier (NL/Belgie) ook uit was gekomen. DVD? Of gedownload?

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-01-2007 16:33]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2007 16:30 by MMayo Profiel van MMayo

Apocalypto zojuist gezien in de voorpremiere. Dat was wel een bloederige actie/avonturen film. Iets met diverse brute moordpartijen in close up. Wel een film waar je niet al te veel bij moet gaan nadenken, sommige dingen kloppen van geen kant. Gewoon het geweld op je af laten komen, dan is het prima vermaak voor een verloren avond.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 07-01-2007 16:58 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Gisteren Perfume gezien, naar het boek das Parfum van Patrick Süskind. Ik moet zeggen dat het wel een aanrader was; het was erg sfeervol gefilmd en het volgde ook best goed de verhaallijn van het boek zoals ik me herinner. Het was wel iets minder smerig en doordringend in vergelijking met het boek, maar dat kan ook haast niet anders. Echt een aanrader!


~ By the fallen one I shall arise ~


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-01-2007 17:43 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

+1

Ook eindelijk gezien.
Mooie film, met mooie shots en kleuren. Het verhaal komt ook nog eens goed tot zijn recht.

Apocalipto wordt de volgende film.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-01-2007 17:58 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 7 januari 2007 16:08 schreef Illusione het volgende:
Zo. Gisteravond met m'n broer onze jaarlijkse 'Slechte Horrorfilms Avond' gehouden.
De keuze voor deze avond was:

Dead & Breakfast

Helaas, een film die zichzelf niet serieus nam. Dat paste niet helemaal bij ons plan (slechte horrorfilms die wel serieus bedoeld zijn). Behoorlijke kansloze rukfilm met erg slechte pogingen tot humor.

The Gravedancers

Wonderbaarlijk hoe voorspelbaar sommige films kunnen zijn. Slechte verhaallijn, kansloos geacteerd en erg, erg slechte effects; precies waar we hoopten. Bij de wedstrijd 'Voorspel Wat Er Gaat Gebeuren' is de stand uiteindelijk gekomen op 7-8 voor mij. Als er tijdens de kerkhof-scenes nog een raaf was opgevlogen, had ik nog een puntje erbij gehad, maar het mocht niet zo zijn.
Slechte film, en alleen aan te raden als je de straat oversteken al erg vind.

The Exorcist

Klasse film, we zapten er toevallig langs tijdens de pauze voor de volgende film; een stukje geschiedenis en kwaliteit konden we natuurlijk niet laten liggen, dus deze hebben we ook maar even afgekeken. Past niet in het rijtje slechte films, maar was wel een fijne afwisseling.

En toen. Het klapstuk van de avond:

Snakeman

Alleen al het feit dat Stephen Baldwin erin meespeelt was hilarisch. Een ongelooflijk slechte film, megavoorspelbaar, slechte effects en een enorme dosis kansloze one-liners die ons regelmatig dubbel hebben laten liggen. Duidelijk een film die erg serieus bedoeld was, met hoogdravende moralistische dialogen (van tijd tot tijd), mystiek, gevaar en avontuur.
Helaas dat het volledige concept en uitvoering van de film zo bar- en barslecht was, dat het alleen tenenkrommend was.

Deze laatste film heeft dan ook de prijs voor 'Meest Kansloze Horrorfilm Van Het Jaar' mogen krijgen.

Een avondje plezier en jolijt.
Cool! Deed ik vroeger wel eens met een maat, onmeunige horror b-films huren. Castle Freak staat me nog wel bij. Inmens slecht, maar ook ranzige dingen. Is die Freak een chick aan't beffen, wordt er ingezoomd, blijkt dat ie haar punani dr uit vreet enzo. En ja de Toxic Avenger-films he.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 18:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Feed


Leuke film, aanrader! Over een man die website houdt en wijven vet kweekt... zeer filosofisch!




King of the ants


zwak, pfff, vond er niets aan



Silent Hill


verhaal kon sterker
Resident Evil-kloon


Gothika


Zeeer zwak, voorspelbaar en over the top Hollywood


signature


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-01-2007 18:40 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Lucky Number Slevin

Pretentieuze film, probeert enorm intelligent over te komen, maar dropt de hele tijd enorme hints, of ik ben gewoon zo slim, dat kan natuurlijk ook...

De film wordt wel enigzins gered door de cast waardoor het bij mild irritant blijft...



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2007 18:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oei!

die haal ik dus niet

iemand Hostel al gezien?



signature


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-01-2007 18:53 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 januari 2007 16:26 schreef FRNK het volgende:
Hey! Die wou ik ook nog zien ja! Wist niet dat die hier (NL/Belgie) ook uit was gekomen. DVD? Of gedownload?

Gewoon oldskool bioscoop


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-01-2007 18:54 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Cool! Zal ie hier binnenkort ook wel zijn.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-01-2007 20:25 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 januari 2007 16:03 schreef Psychonaut het volgende:
Werckmeister harmóniák


Vette soundtrack.

De film moet ik nog zien, maar dat komt binnenkort wel goed.

Nu The Big Lebowski en straks Men Behind The Sun, denk ik.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 07-01-2007 20:28 by Verval Profiel van Verval

Walk the Line voor de tweede keer. Geniale film!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-01-2007 23:05 by Bub Profiel van Bub

Zojuist, Saw 3 en ik heb mij wel aardig vermaakt.
Het knappe vind ik toch wel het verhaal en hoe ze dit derde deel een duidelijk vervolg laten worden met de eerdere delen.
Dit zie je niet vaak in een sequel.
Verder weer behoorlijk wat gore....maar een grote liefhebber van het sadistische splatter geweld (saw (eerdere delen) / hostel) zal ik niet worden.
Gelukkig zat er ook nog een effectief en ouderwets schrikeffect in. 8)
Drukke camera bewegingen....daar heb ik een gloeiende hekel aan en ook hier vond men dat nodig om dit zo nu en dan te doen.
En als laatste minpunt: Shawnee Smith (Amanda, het hulpje van Jigsaw) die kan niet acteren.

Al met al een aardig stukje vermaak.


bub


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-01-2007 1:14 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Deze week naar Saw III geweest. 't wordt steeds ranziger, maar de opzet wordt helaas steeds minder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-01-2007 1:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 januari 2007 18:40 schreef chriz het volgende:
Lucky Number Slevin

Pretentieuze film, probeert enorm intelligent over te komen, maar dropt de hele tijd enorme hints,

Ohja, probeert de film dat? Ik laat mij meestal niet door films vertellen wat ik van ze moet vinden Dat fans, schrijvers of acteurs dat doen, a la, maar de film zelf? Hoe dan?
quote:
of ik ben gewoon zo slim, dat kan natuurlijk ook...

Dat sowieso


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2007 1:32 by Argh Profiel van Argh

Lucky Number Slevin werd mij al meerdere malen aangeraden, dus ik zal em binnenkort eens gaan bekijken.

Gaat de halve wereld naar SAW3 ofzo?... Ik ga niet meer naar de bioscoop, alleen maar nare ervaringen mee.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen