![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die ga ik van het weekend loeren. ben benieuwd! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Ziet er tof uit, wat is het? ![]() |
|
Een film van Terry Gilliam, denk ik. ![]() |
|
Bijdehandje ![]() |
|
zojuist loverboy.. ik vond hem vet ![]() ![]() |
|
Geen film, wel cabaret: 200% van Arie en Sylvester: GEWELDIG ![]() |
|
Fahrenheit 9/11 nog maar een keer... Blijft indrukwekkend! Dalijk maar eens mijn Herman Brood docu-DVD opzetten! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote:Die ben ik nu aan het kijken, even plaspauze ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Die is echt geniaal.ben naar de live show geweest in Groningen lache.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Een erg mooie, maar aparte film. Gaat over een klein meisje wiens ouders beide junkie zijn. Wanneer haar moeder sterft (let op de lakonieke reactie van het meisje en haar vader) trekt ze samen met haar pa (Jeff Bridges) naar het verlaten huis van haar oma ergens midden in de prairie. Wanneer haar pa weer 'op vakantie' gaat (lees: een shot heroine neemt) duurt dat 'wat langer dan gepland' en komt het meisje terecht ergens tussen de realiteit en haar eigen fantasiewereld. ZIEN dus! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ok, ik schrijf hem op ![]() |
|
Ice Age 2: The Meltdown ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-01-2007 19:24] ![]() |
|
quote: Goeie film ja, al zo'n drie keer gezien, komt realistisch over. ![]() |
|
saw 3. wat een saaie film zeg... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik heb net Saw 1 gezien, maar wtf wat een vage film! Echt goed nadenken enzo haha maar wel gaaf gedaan. Zo nu even 5 min. pauze en dan hup deel 2 erin knallen! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik ga vanavond Hidden agenda kijken ![]() Dolph Lundgren zal na zijn geweldige vertolking van The Punisher altijd mijn held blijven I am the 1%. ![]() |
|
net nog eens Hot Shots gezien, was alweer lang geleden dat ik die nog eens gezien heb. Het blijft een heerschfilm ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Godverdomme kankerdarten, ik wil Lundgern mensen in elkaar zien trappen ![]() I am the 1%. ![]() |
|
quote: Zo 2 is ook gekeken nu op naar nummer 3! haha Echt het is zoo NIET voorspelbaar de tering! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Lock, Stock & Two Smoking Barrels. ALWEER JA ![]() |
|
Blijft vet JA. ![]() |
|
Had ik bijna gekocht. Maar heb maar 3 anderen gekocht. Gister The Incredibles gezien., en May. Freaky film... Incredibles that is ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: zo 3 ook gezien vanacht. Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |