|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Terminator 2: Judgment Day. Voor de zoveelste keer en volgens teletekst met Sharon Stone |
|
wahahahahaha, no shit. Fuck the world and fuck you |
|
Linda hamilton ofzo, toch? I am the 1%. |
|
quote: Je weet wel: Dit boek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vanavond Heat op televisie.. Aanrader! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Stripboek, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat is toch ook een boek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ja, maar toch. Als ik aan een boek denk, denk ik aan letters en niet aan tekeningen. Daarom hebben ze de term stripboek bedacht, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Ja. De catalogus van Ikea ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Wicker man: Niet onaardig maar zeker ook niet aardig. Het plot was snel duidelijk maar ik had het niet verwavht dat Cage het niet zou overleven. Lady in the water: Het verhaal gaat, te,snel. Veel kinderlijke toevalligheden. Geheel infantiel. Tottal geen spanning. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vond eerstgenoemde echt kuttig. Leuk idee allemaal enzo, maar had het gevoel alsof ik voor niks naar de film was geweest. De tweede wilde ik eigenlijk nog wel kijken maar hoor vaker negatief commentaar dan goede.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Echt; Bespaar jezelf de moeite, de tijd en het geld. Laat 'Lady in the water' links liggen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ivanovo detstvo |
|
quote: Idd je kan beter de orginele versie van The Wicker Man kijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Children Of Men, redelijke film over onvruchtbaarheid en de ondergang van de samenleving als gevolg daarvan. Paar goede scenes, verder een beetje mat 7/10 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Beetje het zelfde idee als die film met Charlize Theron SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hard Candy Apart verhaal, aparte wendingen maar soms net iets te langdradig naar een gebeurtenis toewerken. Wel een aanrader voor mensen die van spelletjes houden hehe. |
|
quote: Spelletjes? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja als in psychologische spelletjes, mindgames enzovoorts. |
|
ookwel mindfuck'n. gisteren; Perfume: The Story of a Murderer (2006) aka "Parfum - Histoire d'un meurtrier, Le" - France aka "Perfume - Historia de un asesino, El" - Spain aka "Perfume" - (English title) (informal short title) aka "Parfum - Die Geschichte eines Mörders, Das" - Germany [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-01-2007 12:58] Suck my piss |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Geweldige film. Ik had toch wel meelij met die pedo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, die werd behoorlijk te grazen genomen! Alles bij elkaar wel een aardige film, verre van geweldig. Beetje te veel niet functionele slome passages. Leuk idee voor een verhaal, mooi gefilmd, matig uitgewerkt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |