|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gekeken en goed bevonden. |
|
Toch is dit (vond ik dan) een vette film met een plotwending die ik in ieder geval niet zag aankomen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
misschien heeft de lage waardering te maken met het feit dat mensen remakes van 'klassiekers' nu wel eens zat zijn toch ben ik wel benieuwd... vanavond even Hard Candy bekijken. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hard Candy is ook een gave film vond ik. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Amores Perros nog maar eens gekeken come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gister Shallow Hall Het is de lichtinval ;') |
|
Asterix en Cleopatra, ik vond het boek heerschend maar de film zwaar kut [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-01-2007 23:32] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gister eens thuis gebleven en films gekeken - The Italian job - Oldboy 2 heerschende films!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Hehe, idem. The Italian Job al eens gezien, maar was al een eind geleden. Toffe films, ja! Verder, de voorbije dagen: -stuk van The Grey Zone, daarna teruggebracht, te irritant. -Corpse Bride -Spun -Saw I (II gezien, werd eens tijd voor de eerste ook) -Rebel without a Cause -Ben-Hur -The Wizard of Oz |
|
Babel grote aanrader!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zwartboek eerste helft zeer sterk, tweede helft beetje minder |
|
quote: Oh mooi, ik ga 'm vanavond zien! Ik zag gisteren Weatherman op tv met Nicolas Cage, die was ook wel bijzonder. Hij speelt een bekende weerpresentator van de tv. Maar hij is nogal een ongelukkig persoon: hij krijgt voortduren shakes naar zijn hoofd omdat mensen hem niet mogen, zijn dochtertje is te dik en ongelukkig, zijn zoontje zit aan de wiet, zijn vader (Michael Cane) is een succesvol schrijver waar hij jaloers op is maar die niet lang meer te leven heeft, zijn vrouw is gescheiden van hem; kortom, hij is een loser. Het mooie van de film is dat het goed geacteerd is en dat het eens niet beantwoordt aan de Amerikaanse clichés. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Italian Job was ook al voor de tweede/derde keer maar wat heerschen die mini-coopers toch!!! Corpse Bride en de beide Saws ook al van top niveau!! Kan niet wachten (nog een weekje ) om Saw 3 te gaan zien Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Deze avond: -Donnie Darko -Bonnie and Clyde woei! |
|
Dit weekend tot nu toe: Stranger Than Paradise (1984) The Shining (1980) 13 (Tzameti) (2005) Dazed and Confused (1993) |
|
quote: geweldige film |
|
Saw3 Erg gelachen om lui die de bioscoop uitliepen na een aantal minuten, de mensen met de handen voor de ogen en het vele IEEUWWW geroep. Verder was het vol met vieze geluiden, vond het verder niet zo heel erg boeiend.. eerder vermakelijk met een mooi einde. |
|
Amelie |
|
- Apocalypto, da heb meneer Gibson wel redelijk voor elkaar. Ik was zowaar de gehele film door entertained - The Beastmaster, van Don coscarelli HEERSEND |
|
quote: Prima gore ook voor drama begrippen |
|
quote: Het boek? Afgelopen nacht bob the butler met tom green gekeken. Slecht en toch erg vermakelijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
The Gathering... Is een gave film. Echt mijn smaak film. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
- In Her Shoes - Shallow Hal Disko Disko Partizani |
|
A scanner darkly, een beetje vreemd maar wel lekker. I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |