IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XV Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-12-2006 22:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ook dat niet, Wim.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 20-12-2006 22:54 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 20 december 2006 22:46 schreef Oud Vuil het volgende:
Om die hond kun je tenminste lachen. Als je van dat soort humor houd. Met de echte is weinig te lachen, lijkt me.

Ta da da daaaaaa.


Dat was ook alleen op het eind van zijn leven omdat hij doof was en teleurgesteld in Napoleon. Vergeet niet dat hij wel geliefd was in alle lagen van de bevolking; ik denk stiekem dat hij wel meeviel.


~ By the fallen one I shall arise ~


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-12-2006 12:57 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

2001 Maniacs.. Zeer vermakelijk!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-12-2006 20:08 by MetalJan Profiel van MetalJan

Reindeer Games


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-12-2006 13:07 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Net Shaun of the dead gekeken... Parodie op Dawn of the dead en dergelijke...

Niet super maar wel amusante film Zitten paar hééél droge stukjes humor in


Member of the iso-betawuste crew!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2006 13:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

The Wicker Man


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-12-2006 16:06 by MetalJan Profiel van MetalJan

Red Dragon


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-12-2006 22:58 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 23 december 2006 13:07 schreef Snoodaerdt het volgende:
Net Shaun of the dead gekeken... Parodie op Dawn of the dead en dergelijke...

Niet super maar wel amusante film Zitten paar hééél droge stukjes humor in


Geniale film!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-12-2006 23:00 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Die moet ik nog steeds een keer herkijken. Ik kan me alleen het begin nog herinneren. Iets met teveel bier enzo.



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-12-2006 23:05 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 23 december 2006 23:00 schreef Oud Vuil het volgende:
Die moet ik nog steeds een keer herkijken. Ik kan me alleen het begin nog herinneren. Iets met teveel bier enzo.


Het begin is vooral veel droge typische humor en het tweede gedeelte is meer horror. (inclusief die gave humor)


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-12-2006 23:20 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ja, het leek me al wel een toffe film. Wist je dat die hoofdrolspeler ook in land of the dead meespeelt? En de regisseur ( dacht ik ) ook. Is te zien bij de extras van lotd.



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-12-2006 23:23 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 23 december 2006 23:20 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, het leek me al wel een toffe film. Wist je dat die hoofdrolspeler ook in land of the dead meespeelt? En de regisseur ( dacht ik ) ook. Is te zien bij de extras van lotd.


Is me niet opgevallen. Ik moet die extra schijf nog bekijken van LotD.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-12-2006 23:29 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ze waren lastig te herkennen, zombies, hè. Moet je ff kijken. Ze waren nog nét niet van: we're not worthy, we're not worthy tegenover george, hehehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-12-2006 23:30]



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-12-2006 13:08 by Smoochy Profiel van Smoochy

Monster House en superman Returns gekeken

Monster House leuker dan verwacht.

Superman Returns, het is dat ik een grote mok erbij kreeg toen ik hem huurde met het supermanlogo. Dat maakte het nog goed. Voor de rest matig, mocht wel wat meer actie in zitten. Special effects mwah, redelijk ok.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 24-12-2006 13:41 by Melk is Goed Profiel van Melk is Goed

Thank you for smoking.

topfilm.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-12-2006 0:57 by MMayo Profiel van MMayo

Perfume: The Story of a Murderer
LET OP SPOILERRRRRS, MUHAHAHA!



Het verhaal verklapt:

Mja, er was eens een meneer die een hele slechte jeugd heeft gehad doordat hij door te janken bij zijn geboorte zijn ma had laten ophangen per ongeluk dus ja. Want je kunt een baby immers niet kwalijk nemen te moeten janken als het tussen ingewanden van vissen en varkens ligt te spartelen. Anyway, hij groeit op tot een vreemd kind met een fetish voor geuren.. alle geuren. Per ongeluk vermoord hij tijdens het ruiken een mevrouw met zeer mooi rood haar, dan wil hij parfumist ofzoiets worden. Enzovoorts enzovoorts. Dan vermoord die nog meer maagdelijke vrouwen omdat hij hun lichaamsgeur wil hebben. Iets met klap op de kop en in folie met dierlijk vet wikkelen. Yadda yadda blabla.. de laatste vrouw vermoord die en dan moet hij in de gevangenis want vermoorden mag niet!! Dan willen ze hem afmaken en dan laat hij zijn nieuwste parfum ruiken en iedereen is in heaven. Dus begint de hele stad een grote orgie op het plein van de kerk/kasteel whatever. Terwijl de dorpelingen vriendelijk naakt met elkaar liggen te worstelen, ontsnapt hij naar zijn geboorte dorp. Daar strooit hij ook met de geur van maagdelijke vrouwen, men ziet hem voor een engel aan en verscheurt hem.

Einde.

Duurde echt veels te lang, ik kan het ook in 5 minuten samenvatten pfft! Moet wel zeggen dat de roodharige vrouwen wel mooi waren en het uitzicht over de steden ook. Maar beetje erg zonde van het geld.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 25-12-2006 1:03 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

LOTR 1



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-12-2006 11:57 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 25 december 2006 1:03 schreef ratje het volgende:
LOTR 1

+ 1 (voor de 5e keer ofzo)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-12-2006 14:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

Gisteren

De muppets a christmass carrol
En Nightmare befor christmass


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-12-2006 14:39 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 december 2006 14:36 schreef Smoochy het volgende:
Gisteren

De muppets a christmass carrol
En Nightmare befor christmass


Hehe bedoel je The Muppet Christmas Carol en
The Nightmare Before Christmas?




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2006 14:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 december 2006 22:20 schreef Misanthrope het volgende:
Beethoven: Immortal Beloved

Morgen toch maar even afkijken.


Die viel me tegen niet normaal; Beethoven zelf komt er nauwelijks in voor maar daarentegen krijg je wel doorlopend Jeroen Krabbe voor je bakkes


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-12-2006 10:36 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Net tijdens het ontbijt The Three Musketeers , lang geleden dat ik die film nog eens gezien heb


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-12-2006 11:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Net een stukje van een vrij oude musical op RTL4 waar een hot 'spick' chick het onderspit delft tegen een groep 'redneck' automonteurs. Was nog leuk ook. Niet afgekeken tough.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-12-2006 12:22 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Filmavondje gehouden:

The departed; met wederom een excellerende J. Nickelson aanrader!

wederom Borat en weer plaat gelegen

Hellboy wederom en dies wel geinug


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-12-2006 14:49 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Gisterenavond nog maar een keer The Machinist gekeken, wat een briljante film blijft dat toch.... Christian Bale


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen