![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hey doet ie ut weer // ![]() |
|
quote: hoe is Van Helsing , de film, eigenlijk? signature ![]() |
|
quote: Gaaf! Gisteren Enemy at the Gates weer eens gekeken, Geweldige film! ![]() ![]() |
|
quote: Zeker! ![]() Daarom net ook weer Snatch. ![]() quote: Jammer, heel jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-01-2007 2:55] ![]() |
|
Ja, van Helsing de film is behoorlijk jammer. Gisteren From Hell nog maar een keer gekeken. Lekkere scenes over het werk van Jack the Ripper. Alhoewel je de beelden niet echt te zien krijgt, maar de kotsende mensen die het dus wel gezien hebben. Op zich wel een leuke manier van filmen. Saw III nog steeds niet gezien, maar ga ik zeker nog doen. Iemand Eragon gezien? the only pleasure is pain ![]() |
|
Niet gezien, maar ik hoorde dat die film flink slecht was. I am the 1%. ![]() |
|
Saw 3... don't believe the hype... over the top, probeert intelligent over te komen maar is het totaal niet (behalve voor het popcorn publiek), de bijna verplichte plot twists gaan vervelen en worden voorspelbaar ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-01-2007 5:02] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik had het over eragon ![]() I am the 1%. ![]() |
|
en ik niet (net dus Saw 3 gezien), welke mongool zou die film (eratyfus) ooit willen zien uberhaupt, ja die LOTR (ook overrated hype rotzooi) nerds. Ik zou zeggen, google maar voor reviews of check imdb... sprookjes kijk ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-01-2007 5:14] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
eragon ook gezien en ik wil die draak hebben... ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Erik the Viking The Prestige The Boondock Saints ![]() ![]() |
|
Isolation Ierse film, veel alien-inspirated toestanden, maar de spanning bleef hangen! signature ![]() |
|
Borat. Erg vermakelijk. ![]() |
|
quote: Zekers te weten! Jeff Bridges heeft er sowieso patent op voor dit soort lekker wazige films; Graag meer van dit spul ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Amistad. Mooi man. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: tideland, genoteerd! Je moeder. ![]() |
|
STORM Zweedse film die veel prijzen gewonnen heeft een combinatie van verwerkingsprocessen uit iemands verleden (zie ook film Hypnos ![]() tamelijk geslaagd sterk verhaal signature ![]() |
|
quote: klinkt intens in zelfde genre kijken : Hypnos echt zalige film tamelijk recente Spaanse film signature ![]() |
|
IceAge 2 ![]() ![]() |
|
Eragon. Beetje kinderlijk en voorspelbaar, maar wel vermakelijk. En ik wil zo'n lief draakje als pet!! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik ben nu de seire Sleeper Cell aan het kijken. Hij is nog niet op tv geweest in Amerika en in Nederland maar hij is beter als 24 en Prison Break. Het gaat over een man die undercover is bij een groep terroristen en vanalles moet voorkomen maar dus ook mee moet doen met de dingen om een aanslag voor te bereiden. Het is echt een hele spannende serie en ik heb nu 8 afleveringen gezien van een uur. Ik moet er nu nog 3. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Lees eerst het boek! De film is gaaf, maar staat in de schaduw van het boek. De fantasiewereld van het meisje is nauwelijks op film te bevatten dus eerst lezen!! ![]() |
|
Smuggler - Aardige misdaad film van Lucio Fulci met de nodige smerigheid hier en daar. Texas Chainsaw Massacre (remake) - Geweldige sfeer en minimaal net zo goed als het origineel. DOA: Dead or Alive (2006) - Alleen voor het 'hippe' mtv publiek bedoeld. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Idem hier afgelopen vrijdag. Zie idem commentaar 1 pagina terug ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |