![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ mmayo: Had hij het gewoon over Nederland? Kijk ons eens meedoen in de wereld. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-01-2007 21:55] ![]() |
|
Hm, das natuurlijk alleen maar zo omdat we hier met miljoenen mensen op een klein stukje aarde leven, in nederland dus. Lijkt me. edit: Best kut, dat water, want ik woon in veenendaal, wat nogal laag ligt. Maar eens even een snorkel aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-01-2007 22:02] ![]() |
|
Nee, dat was als het waterpeil nog 5 meter stijgt een heleboel landen onder water zal lopen. Niet om de hoeveelheid mensen op het land, maar om het smelten van al het ijs op de wereld door vervuiling. Heel kort door de bocht.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-01-2007 22:12] ![]() |
|
Ik bedoel dat we in nederland met z'n velen op een klein stukje land leven en dus in verhouding meer vervuilen als bijvoorbeeld mensen in noorwegen ofzo. ![]() |
|
quote: Nee dat viel erg mee, daar ons landje wel bezig was met proberen dingen te verbeteren. ![]() ![]() |
|
Half Baked en Clerks 2 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Seul Contre Tous - http://www.imdb.com/title/tt0157016/ Een gitzwart en interessant kijkje in de keuken van een depressief, pessimistisch, nihilistisch en ontspoord persoon. Eigenlijk is de film een grote monoloog die compromisloos negatieve gedachtengangen op je afvuurt. De 'beruchte' climax viel me echter wat tegen (zeker in vergelijking met de expliciete scenes die te zien waren in "Irréversible" van de hand van dezelfde regisseur), maar dat maakt het nog geen slechte film. Wat me wel een beetje zorgen baart is dat ik me bij vlagen volstrekt kon identificeren met de hoofdpersoon en zijn gedachtengang, en me hier ook niet aan stoorde. Hiermee doel ik niet op zijn meest zieke gedachten, maar wel op de maatschappelijke kritieken en z'n pessimisme. Niet dat ik nog niet wist dat ik een pessimist was maar goed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-01-2007 2:06] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Irreversible is een heerschfilm dus ik hou deze tip in mijn achterhoofd ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hij valt eigenlijk het beste te omschrijven als: Taxi Driver voor gevorderden. Voor liefhebbers van Arthouse films. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Scarface ![]() no text supplied ![]() |
|
Ruang rak noi nid mahasan ![]() ![]() |
|
Silent Hill signature ![]() |
|
Idiotern. Van Lars van Trier. Is een Dogme film. Erg cool ![]() |
|
is dat "the idiots"? vond ik zaaalige film signature ![]() |
|
Hae anseon ![]() |
|
stukje exorsist. Dat stukje over ritalin aan het begin is grappig voor een film uit '73 Suck my piss ![]() |
|
Exorcist. ![]() Ik zapte erlangs. 15 seconden gekeken. En die waren weer geweldig. En toen was ik het zat. Volgens mij kan ik best wat ritalin gebruiken, hehe. ![]() |
|
Ik heb ook last van overkill in de te vaak gezien hoek. Na die scene kon ik weer ergens anders naar kijken. Ritalin zou ik mijn ergste vijanden niet aanraden. edit; ^^kut typ lerah ![]() edit2;leprah. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-01-2007 0:14] Suck my piss ![]() |
|
Hollywood Homicide Ietwat trage actiefilm (later ging het wat sneller) met Harisson Ford en Josh Hartnett. Wel oke verder. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-01-2007 0:59] ![]() |
|
constantine wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Highlander. Die had ik gewoon nog nooit gezien hehe (net als E.T. trouwens, ook nog steeds niet...) ![]() |
|
DVD: SYL - For Those Aboot To Rock en aansluitend maar ff alle Devin Townsend albums aan het luisteren *zwijmel* ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Eindelijk Pan's Labyrinth gezien. Prachtfilm ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ninja Scroll. Blijft gaaf. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |