|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezien, saai. maar goed. ik zal wel weer voorspelbaar zijn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb je deze op dvd gezien? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Superman Returns Planes, Trains & Automobiles |
|
jackass two-lachuh clockwork oarange -geweldig!!!! |
|
.bla [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 17-12-2006 14:35] |
|
quote: |
|
quote: Geen idee. Moet hem eerst nog maar zien en dan pas kijken of ik jou gelijk zal geven, wat ik me niet kan voorstellen. Jeweettoch! |
|
quote:Ik denk juist van wel...jij vond het boek cool, toch.denk dan dat de film een fikse afknapper voor je gaat worden. maar we komen hier nog op terug. Fuck the world and fuck you |
|
Van mij hoeft de film geen kopie van het boek te zijn, want dan hoef ik hem ook niet zien. Ben heel benieuwd naar de interpretatie van de maker en zijn expressie, vooral omdat ik weet dat het een lastige opgave is geweest. Bovendien heb ik nog geen een negatieve recensie over gelezen, dus het moet wel goed komen. En verder houd ik gewoon van saaie films. |
|
Silent hill. Tsja, apart. |
|
quote: Hmmm, die film had wel een aardig sfeertje maar verder vond ik hem behoorlijk bagger. OT: laatste films die ik heb gezien zijn Bad Taste en Meet the Feebles [Dit bericht is gewijzigd door slome op 17-12-2006 19:07] |
|
quote: Ik vond het apart, weet nog niet of dat positief of negatief is. Vond er weinig "engs" aan, zo nu en dan lichtelijk voorspelbaar en een afgeraffeld einde. |
|
The Name of the Rose, met Sean Connery. Geniale film, zou 'm in principe dagelijks kunnen kijken zonder 'm zat te worden. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 17-12-2006 19:14] |
|
Doe dat dan ook, enkel als excuus om hier weg te blijven, pleb. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Nu: Head over Heels. Straks nog American Pie 2 en Amrican Wedding. Goed voor op een luie zondag zo. |
|
Zaterdag avond de remake van Dawn of the dead op tv, was best vermakelijk. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ook een stukje van gezien ja |
|
Tering, zelden zo gelachen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oeh! Chris Rock? Dan moet ik die ook zien. Speelt dit in de bios, op TV, elders??? |
|
Gister op de buis Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*snap* Drats!! Kijken of er een torrent van te vinden is. |
|
Wah dah ta! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en 8 mile met het geluid uit, en met een kool keith mixtape er onder door, tijdens de freestyles natuurlijk wel het geluid aan.. Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |