![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaan ze ook naar Venus? ![]() ![]() |
|
quote: Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ho, leuke film. Lang geleden dat ik die nog eens gezien heb. Was best wel grappig, met F-14's achter Japanse rammelbakjes aanzitten en die dan uitschakelen (wat moeilijk toch ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Manhunter, behoorlijke film ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Weeeeheeeeeee ![]() ![]() ![]() Geniale film(s) blijven dat Boooooooy !! ![]() |
|
Rest mij alleen nog deel 4, van het weekend maar eens loeren ![]() ![]() |
|
Vanavond 'The Truman Show' gekeken; erg gave film! Gaat zeker nog een keer gekeken worden ![]() ![]() |
|
Gisteren weer eens Menace II society gekeken, blijft een heerschfilm [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 25-01-2007 14:31] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Iemand hier al 'Apocalypto'gezien? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Gister nogmaals The Magdalene Sisters... blijft een zeer aangrijpende en goede film ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: ook naar Canvas gekeken? ![]() Heb er zelf maar een heel klein stukje van gezien aangezien ik De Slimste Mens op de voet volg, was trouwens een zwakke aflevering gisteren ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jup. quote: ![]() |
|
The Matrix Edit: Dog Soldiers Toevallig, die verwijzing naar The Matrix. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-01-2007 3:54] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Normaalgezien volg ik De slimste mens ook wel, maar The Magdalene sisters wou ik absoluut nog wel eens een keertje zien vandaar... Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Hoodwinked! Leuke animatie film. ![]() |
|
Fargo maar eens gekeken, tof! ![]() ![]() |
|
The Changeling. Zeer aardig 'spookhuis' verhaal. ![]() |
|
Vannacht Saw 3, morgennacht A Tale of Two Sisters. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Die is goed. Hij wordt beter als je hem voor de tweede keer kijkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ja, hij schijnt erg goed te zijn, maar ook ietwat verwarrend, volgens imdb, dacht ik gelezen te hebben. Iemand raadde me die film aan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Eergister Clercks II gekeken, ik vond m geniaal, vooral de stukjes waar King Diamond onder zat, hehe ![]() ![]() |
|
quote: Hij is een beetje verwarrend, ja, maar weer ook niet zo om hem de eerste keer door te hebben. Echter, wanneer je hem voor de tweede keer kijkt begrijp je een aantal details gewoon veel beter. De kaft van de DVD is een beetje misleidend overigens, het lijkt alosf het een veel gewelddadigere film is, dan dat het in werkelijkheid is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik vond hem verwarrend in die zin dat ik er even over na moest denken. Vandaar de twee keer van Chelman, dan wordt het allemaal wat begrijpelijker. Ik vind hem erg vet ("ik heb hem zelf ook")! Skullfuck vond hem tegenvallen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-01-2007 20:51] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |