![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
poep jij uit/in een doos dan? een zakje kan ik me nog voorstellen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: http://www.jeugdsentimenten.net/2005/11/10/de-poepdoos/ ken je dat niet??? een poepdoos?! das verdomme 1 vd weinige Hollandse woorden die ik ken!!!!!!!!!! signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gisteravond weer eens sinds lange tijd Terminator 2. Blijft een gave film. ![]() ![]() |
|
Basket Case 2 & 3, lachuuhh! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 01-02-2007 18:17] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Basket Case is lief ^^ Zenial ![]() |
|
quote: Dus, ook maar Clerks aangeschaft. En Hamburger Hill (nooit boodschappen doen als je honger hebt ![]() ![]() |
|
quote: Hamburger Hill is wel een goeie ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Smokin' aces en wel in Delft rock sittie erg gaaf! ![]() |
|
quote: Ah gelukkig, ik ben benieuwd! ![]() Of ik Clerks tof ga vinden is natuurlijk nog spannend, maar ik vind Jay en Silent Bob over het algemeen wel leuk. ![]() |
|
jay en silent bob, ja geweldig hoor.. poe, lachen zeg! ![]() ![]() gezien: - The Science Of Sleep http://www.imdb.com/title/tt0354899/ Van de regisseur van "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind" , mooi uitgewerkt (leuke stop-motion animatie) het idee was tof maar het verhaal was erg vlak en niet boeiend. - Unknown http://www.imdb.com/title/tt0450340/ Zoveelste "whodunnit" thriller, saai en voorspelbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-02-2007 4:23] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Lady in the Water. Zoals alle M.Night Shayahallaballa films wel mooi sfeertje enzo, maar enige plottwists ontbreken nu helemaal en verder heeft dit verfilmde sprookje ook de diepgang van een kinderboek. Beetje tegenvaller dus. Zenial ![]() |
|
Beetje een tegenvaller? Ongelovelijke KUT-film. Er gebeurt gewoon he-le-maal niks. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Eregister: Eraser Gister: Running Man Weer oude videobanden aan het bekijken. ![]() |
|
nu net brokeback mountain... wat een geweldige film zeg, ben d'r compleet emo van. erg lang geleden dat ik zo'n superfilm heb gezien. met dank aan jake gyllenhall ![]() ![]() |
|
quote: Leek me altijd al een erg slappe film, dat houdt me tegen om het te gaan kijken. Heb ik het fout? ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik ga er iig niet naar kijken. Net jackass 2 gedownend, zo even kijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: nee juist niet man! juist door dat soort geprietpraat heb ik hem gehuurd...wat blijkt; echt een gave film. zo gaaf dat ik hem ga kopen ![]() heb een aantal flinke snikmomenten gehad. ![]() ![]() |
|
Wat voor een geprietpraat hebben we het over, relatiepraat? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: het geprietpraat als in: Bleehh slappe homo film of blehh je ziet alleen maar homo's zoenen... ![]() relatiepraat? doe ik niet aan ![]() |
|
quote: naja, ik weet nog steeds niet wat voor een praat, maar goed. Misschien kijk ik het nog wel eens, als ik me echt verveel. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Proposition. Heeft z'n momenten, maar vaak ook niet. ![]() |
|
hmmz ik vatte hem anders op i guess... je moet hem zien wil je er over kunnen oordelen. ik vond hem gaaf iig ![]() ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |