![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het een gave trilogie. Eindelijk weer 1tje die ook echt een verhaal heeft verweven door 3 films heen. Puh! ![]() |
|
Saw 3 gister. best tof nog. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
employee of the month ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Ik zal eens zien of ie op de private torrent staat ![]() edit: aleen s02 staat op supertorrents ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 15-01-2007 0:50] ![]() |
|
quote: geile oren heeft ze he ?:p ![]() |
|
quote: Op Limewire staat S01 en S02 ben ik nu daarvanaf aan het halen.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Monster... Indrukwekkend, waanzinnig geacteerd ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Nog steeds Shaka Zulu. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
the prestige zaterdag in de bios. Was wel aardig.. had hem slechter verwacht. Christian bale speelt echt goed in deze film ![]() |
|
2 afleveringen van Sleeper Cell seizoen 2. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Event Horizon Die was wel oke. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-01-2007 17:01] ![]() |
|
NAV een post hier Employee of the Month maar eens opgezet.. Erg gave film! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
onlangs animatrix gekeken, megavaag maar wat ongelovelijk gaaf gemaakt. dikke aanrader als je van anime houdt, je moet er wel van houden. [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 17-01-2007 9:21] ![]() |
|
quote: Dat is toch een verzameling korte animatiefilms (geloof iets van acht of negen) met betrekking op de matrix? Zometeen Crank kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 17-01-2007 17:12] ![]() |
|
Gisteren Waterboy gekeken..zonde van me tijd eingelijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Masters Of Horror van Dario Argento, Pelts. Het verhaal is bagger maar er zitten een hoop gave effecten in. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
- SawIII, wel aardig. - Apocalypto, viel me niets tegen eigenlijk. Ik had hem alleen heel wat apocalyptischer verwacht. De film handelde meer over 'klein leed' (als je het doodgaan van bijna een hele stam klein leed kan noemen...). Ligt het trouwens aan mij of gaat Mel Gibson met zijn films steeds meer de gore kant op met zijn producties? ![]() |
|
Happy Feet, schattige stemmetjes.. maar niet zo heel boeiend verhaal. Wel leuk om een keer te hebben gezien. Flushed Away, geweldig! Die slakken, die zijn gaaaaaf hehe. Pomtiedom.. dont worry.. pomtiedom.. be happy hehe gaafheid. Snel verder kijken ![]() ![]() |
|
Shallow Hal ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
brrrr... die remake schijnt toch slecht te zijn? heb 't origineel trouwens ook nog nooit gezien. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hehe, ik dacht het al wel ![]() Nee man, ik vond hem geweldig! Maar ik ken het orgineel niet overigens. Ik kijk eigenlijk alles met Cage en ook deze was weer raak. ![]() |
|
hm nja, uitgaande van de 3.3 die ie krijgt op imdb.com ben ik er niet zo zeker van, ookal vind ik Cage een heldenacteur, misschien toch eens het origineel kijken om z'n cult waarde ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
IMDB.. pff, als ik daar op zou moeten letten ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |