IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-02-2007 22:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

5 x 4 is nog steeds maar 20 he!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-02-2007 22:19 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 13 februari 2007 22:13 schreef Judge M. het volgende:
En toch hebben ze een IQ wat het viervoudige van dat van jou is


het is jammer dat sommige er niet altijd het beste uithalen maar het idd de waarheid dat de gemiddelde kraker verre van dom is.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-02-2007 22:56 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 2 februari 2007 16:19 schreef karnivoor het volgende:
ik moet ook 40 minuten per dag fietsen, ik denk dat ik maar dat leegstaande bushokje bij de oude rova ga kraken!


sjexus... fiets eens door man! dat kan in 25 min!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-02-2007 23:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 februari 2007 22:19 schreef jbassist het volgende:
het is jammer dat sommige er niet altijd het beste uithalen maar het idd de waarheid dat de gemiddelde kraker verre van dom is.
Het is inderdaad best slim om een ander voor jouw luiheid of 'problemen' te laten betalen.

Echter, het blijft asociaal.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2007 1:32 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 februari 2007 23:35 schreef Misanthrope het volgende:
Het is inderdaad best slim om een ander voor jouw luiheid of 'problemen' te laten betalen.

Echter, het blijft asociaal.


Ach, een leegstaand pand kost niet meer geld als andere mensen daar gebruik van maken hoor. Daarbij is het asociaal om hen daar geen gebruik van te laten maken als jij er niets mee doet en zij het goed kunnen gebruiken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-02-2007 18:49 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 14 februari 2007 1:32 schreef Schaep het volgende:
Ach, een leegstaand pand kost niet meer geld als andere mensen daar gebruik van maken hoor. Daarbij is het asociaal om hen daar geen gebruik van te laten maken als jij er niets mee doet en zij het goed kunnen gebruiken.


Jij hebt vast wel spaargeld ergens op een rekening staan waar je niks mee doet. Dan zou ik graag zien dat je dat naar mij over maakt.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-02-2007 19:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-02-2007 19:02 by Nimbus Profiel van Nimbus

Wat nou, in mijn ogen hetzelfde.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-02-2007 19:03 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 februari 2007 19:02 schreef Nimbus het volgende:
Wat nou, in mijn ogen hetzelfde.


Gewoon recht vooruit blijven kijken.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-02-2007 19:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 februari 2007 19:02 schreef Nimbus het volgende:
Wat nou, in mijn ogen hetzelfde.
Nog bij de oogarts geweest laatst?

Ontzettend stomme vergelijking. Vergelijk het dan met een fiets die ergens achter in de schuur staat



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2007 19:14 by Chelman Profiel van Chelman

Hoezo?

Een fiets is niet echt een noemenswaardig bezit. In die zin is kapitaal in de vorm van een pand of spaargeld beter onderling vergelijkbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-02-2007 19:15]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2007 19:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 februari 2007 19:14 schreef Chelman het volgende:
Hoezo?

Een fiets is niet echt een noemenswaardig bezit. In die zin is kapitaal in de vorm van een pand of spaargeld beter onderling vergelijkbaar.
Ja ok .. maar het is STOM!!

Puh!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-02-2007 19:16 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 februari 2007 19:14 schreef Chelman het volgende:
Hoezo?

Een fiets is niet echt een noemenswaardig bezit. In die zin is kapitaal in de vorm van een pand of spaargeld beter onderling vergelijkbaar.


Hehehehe, maar het pand blijft wel staan, en krijgt de eigenaar weer terug. Ik snap al die hijsa niet om het kraken, het is legaal, dus waarom zo zeiken erover?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2007 19:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 februari 2007 19:16 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehehe, maar het pand blijft wel staan, en krijgt de eigenaar weer terug. Ik snap al die hijsa niet om het kraken, het is legaal, dus waarom zo zeiken erover?


quote:
Op 2 februari 2007 16:06 schreef Chelman het volgende:
Dus als iets een keer geregeld is dan mag er nooit meer over de wenselijkheid ervan gediscusseerd worden?

Afschaffen die Tweede Kamer! Alle wetten zijn al gemaakt en blijven permanent geldig!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-02-2007 19:20 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Discusiëren is heel iets anders dan hetgeen hier gedaan wordt.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2007 19:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 februari 2007 19:20 schreef blonde rockgod het volgende:
Discusiëren is heel iets anders dan hetgeen hier gedaan wordt.


Wat gebeurt hier dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2007 19:22 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 februari 2007 19:14 schreef Chelman het volgende:
Hoezo?

Een fiets is niet echt een noemenswaardig bezit. In die zin is kapitaal in de vorm van een pand of spaargeld beter onderling vergelijkbaar.


Omdat het meer geld kost als Nimbus gebruik maakt van mijn geld, aangezien ik daardoor rente misloop. Verder kan Nimbus dat geld niet op elk gewenste moment aan mij teruggeven, en zo wel, dan maakt hij geen gebruik van het geld en heeft het uitlenen van dat geld geen nut.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-02-2007 19:23]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-02-2007 19:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 februari 2007 19:20 schreef Chelman het volgende:
Wat gebeurt hier dan?


Afkraken (mooie woordspeling toch?)en inhoudelijk zinloze posts tot in het oneindige herhalen. Niet iedereen maakt zich daar schuldig aan, maar de meerderheid wel. Ik heb nog geen fatsoenlijk statement voor of tegen het kraken gezien de afgelopen pagina's.

typtyfus FTW!!!

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 14-02-2007 19:22]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2007 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 februari 2007 19:22 schreef blonde rockgod het volgende:
Afkraken (mooie woordspeling toch?)en inhoudelijk zinloze posts tot in het oneindige herhalen. Niet iedereen maakt zich daar schuldig aan, maar de meerderheid wel. Ik heb nog geen fatsoenlijk statement voot of tegen het kraken gezien de afgelopen pagina's.
En zou de mate van non-discussie ook niet kunnen komen omdat de voorstanders elke vergelijking mbt kraken als onzin bestempelen? (Jij snapt *enter bandname* niet)


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-02-2007 19:25 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 februari 2007 19:23 schreef Jenje het volgende:
En zou de mate van non-discussie ook niet kunnen komen omdat de voorstanders elke vergelijking mbt kraken als onzin bestempelen? (Jij snapt *enter bandname* niet)


Ja, dat schrijf ik ook, voor of tegen, waarom discusieren als men het er toch niet overeens wordt?

Ik ben niet voor (anders zou ik zelf wel gaan kraken) en ik ben niet tegen (heb in sommige gevallen wel bergip).




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-02-2007 19:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 februari 2007 19:23 schreef Jenje het volgende:
En zou de mate van non-discussie ook niet kunnen komen omdat de voorstanders elke vergelijking mbt kraken als onzin bestempelen? (Jij snapt *enter bandname* niet)
daar zijn beide kampen even schuldig aan. Dat jij aan 1 van beide partijen meer aanstoot neemt, is dan weer een ander verhaal



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2007 19:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 februari 2007 19:22 schreef blonde rockgod het volgende:
Afkraken (mooie woordspeling toch?)en inhoudelijk zinloze posts tot in het oneindige herhalen. Niet iedereen maakt zich daar schuldig aan, maar de meerderheid wel.


Aah. Maar dat is een wezenlijk ander argument dan: "Ik snap al die hijsa niet om het kraken, het is legaal, dus waarom zo zeiken erover?"

quote:

Ik heb nog geen fatsoenlijk statement voot of tegen het kraken gezien de afgelopen pagina's.


Dan zou je deze en de voorgaande topics toch eens goed moeten doorlezen. Met name de eerste. Delen twee en drie zijn inderdaad iets lichtzinniger.

quote:
Op 14 februari 2007 19:22 schreef Schaep het volgende:
Omdat het meer geld kost als Nimbus gebruik maakt van mijn geld, aangezien ik daardoor rente misloop. Verder kan Nimbus dat geld niet op elk gewenste moment aan mij teruggeven, en zo wel, dan maakt hij geen gebruik van het geld en heeft het uitlenen van dat geld geen nut.


Als je mijn pand inpikt loop ik de mogelijkheid mis om per direct dat pand in te zetten. Het is een vorm van opportunity cost, zij het eentje die ik als eigenaar niet vrijwillig maak door toedoen van derden (krakerts).

Bovendien veroorzaakt kraken van investeringspanden over het algemeen een versnelde waarde-daling van het geheel. Terecht of onterecht; is het helaas een gegeven in de meeste gevallen. In geval van kraakpanden in woonwijken veroorzaakt het ook vaak een waarde-daling aan de omliggende panden. Prijs = Perceptie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-02-2007 19:30 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 februari 2007 19:28 schreef Chelman het volgende:
Aah. Maar dat is een wezenlijk ander argument dan: "Ik snap al die hijsa niet om het kraken, het is legaal, dus waarom zo zeiken erover?"



Het 1 is voor mij onderdeel van het ander... Het zeiken heb ik in de door jou gequoote post benoemd, van 2 kanten.

Edit volledigheid....

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 14-02-2007 19:31]



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-02-2007 19:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 februari 2007 19:28 schreef Chelman het volgende:
Als je mijn pand inpikt loop ik de mogelijkheid mis om per direct dat pand in te zetten. Het is een vorm van opportunity cost, zij het eentje die ik als eigenaar niet vrijwillig maak door toedoen van derden (krakerts).
En daarvoor heb je al minstens een jaar uit je neus zitten vreten en had je wat beter je best kunnen doen je pand te verkopen. Dat mensen zo laks en nalatig met hun eigen dure spullen omgaan is uiteraard niet de schuld van de krakers



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2007 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 februari 2007 19:37 schreef Judge M. het volgende:
En daarvoor heb je al minstens een jaar uit je neus zitten vreten en had je wat beter je best kunnen doen je pand te verkopen. Dat mensen zo laks en nalatig met hun eigen dure spullen omgaan is uiteraard niet de schuld van de krakers
Dus als jij laks en nalatig bent met één van jouw eigendommen mag ik die van je afnemen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen