IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2007 13:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 juni 2007 12:25 schreef ElitE het volgende:
Op die manier moeten ook kinderen aan lijntjes.
op genoeg plaatsen mogen honden loslopen. voor de rest moet je de bovenstaande reacties maar eens lezen waarom de hond veel waarschijnlijker heeft gebeten.

in het bericht staat nog steeds pittbull achtige dus het niet zeker of het wel een pittbull is, en ik weet ook niet of het te zien is door een hondenbegeleider. rassen liggen zo dicht naast elkaar.

tja er is een pitbull wetgeving, maar dat is gewoon ongefundeerd rascisme. elke hond kan gevaarlijk zijn omdat baasjes verkeerd verzorgen of het een traumatische hond is. alleen veel foute baasjes hebben een pitbull gekozen. en gaan nu door met iets andere honden.
Ongeacht wat jij of ik er van vinden, een hond mag volgens de wet niet los rondlopen, tenzij in daartoe aangewezen gebieden. Ongeacht wat jij of ik er van vinden, het houden van een pitbull is verboden.

Het gaat er niet om wat wij er van vinden (persoonlijk heb ik weinig verstand van honden en of ze gevaarlijk kunnen zijn), het gaat erom wat de wet is en die wet dient nageleefd te worden. De politieagenten deden dus wat ze moesten doen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2007 13:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 juni 2007 13:11 schreef Winterkont het volgende:
Ik heb niet eens een logeerkamer.

maar ik beweer ook niet links en sociaal en tegen woningsnood te zijn
Ben jij voor woningnood?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-06-2007 13:39 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 20 juni 2007 13:32 schreef trol het volgende:
Het getal van het aantal daklozen wat eerder werd genoemd is gebaseerd op het aantal geregistreerde daklozen bij verschillende instanties als nacht- en dagopvang(hele maatschappelijke opvang), GGZ instellingen, de verslavingszorg en verschillende begeleidende instanties.

"Gebaseerd op" is wat anders dan "Gelijk aan", oftewel nog steeds erg vaag.

Van de site:
"Het aantal daklozen in Nederland is sinds de jaren negentig sterk gegroeid en wordt geschat op enkele tienduizenden."

Ergo 10.000 staan geregistreerd en de rest er is bijgeschat?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-06-2007 13:40 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 20 juni 2007 13:35 schreef Misanthrope het volgende:
Ongeacht wat jij of ik er van vinden, een hond mag volgens de wet niet los rondlopen, tenzij in daartoe aangewezen gebieden. Ongeacht wat jij of ik er van vinden, het houden van een pitbull is verboden.

Het gaat er niet om wat wij er van vinden (persoonlijk heb ik weinig verstand van honden en of ze gevaarlijk kunnen zijn), het gaat erom wat de wet is en die wet dient nageleefd te worden. De politieagenten deden dus wat ze moesten doen.

Wat zij deed was oa. het bekritiseren van een bestaande wet. Dat is niet verboden hoor.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-06-2007 13:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 juni 2007 13:40 schreef Jällö het volgende:
Wat zij deed was oa. het bekritiseren van een bestaande wet. Dat is niet verboden hoor.
Dat is niet verboden. Maar het is ook niet verboden het voor de politieagenten op te nemen die volgens de wet handelden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-06-2007 13:47 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 20 juni 2007 13:42 schreef Misanthrope het volgende:
Maar het is ook niet verboden het voor de politieagenten op te nemen die volgens de wet handelden.
Het is niet verboden, maar terzake is het evenmin.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 13:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 juni 2007 13:40 schreef Jällö het volgende:
Wat zij deed was oa. het bekritiseren van een bestaande wet. Dat is niet verboden hoor.


ik ben van een ander geslacht hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-06-2007 13:49 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 20 juni 2007 12:28 schreef ElitE het volgende:
echt een trieste regel, de meeste honden die bijten zijn als nog golden retrievers en daarna herders.
jack russeltjes worden volgens mij niet erg meegeteld omdat dat zon beetje niet zo erg is.


Golden Retrievers?? Je hebt torren in je hoofd man!


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 13:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 juni 2007 13:49 schreef Rotzak het volgende:
Golden Retrievers?? Je hebt torren in je hoofd man!


dit komt omdat het de een van de meest gehouden hondenras is en er van verwacht wordt dat hij het liefste is wat niet altijd het geval is. maar voor de rest is het de perfecte gezinshond


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-06-2007 13:54 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 20 juni 2007 13:48 schreef ElitE het volgende:
ik ben van een ander geslacht hoor

Ow... je komt lichtelijk verwijfd over dan.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 juni 2007 13:54 schreef Jällö het volgende:
Ow... je komt lichtelijk verwijfd over dan.


http://opium.se/upload/files/183/mangina5.jpg

zie ik eruit als een wijf dan???


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


trol
Usericon van trol
Posted 20-06-2007 14:00 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 20 juni 2007 13:39 schreef Jällö het volgende:
"Gebaseerd op" is wat anders dan "Gelijk aan", oftewel nog steeds erg vaag.

Van de site:
"Het aantal daklozen in Nederland is sinds de jaren negentig sterk gegroeid en wordt geschat op enkele tienduizenden."

Ergo 10.000 staan geregistreerd en de rest er is bijgeschat?


Natuurlijk is het een schatting. Ik heb het er dan ook over dat het een REËLE schatting is. Veel instellingen hebben bijvoorbeeld geen of slechte registratie van de cliënten waardoor je enige dubbele tellingen zou kunnen hebben. Daar tegenover staat dat er ook veel daklozen geen gebruik maken van instanties of hardnekkige zorgmijders zijn.
"tienduizenden" is natuurlijk een erg vaag begrip, maar ik durf zeker te stellen dat een concreet getal als 30.000 absoluut niet ver van de waarheid af zal liggen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-06-2007 14:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ben ik nu asociaal dat ik 2 daken boven mn hoofd heb?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


trol
Usericon van trol
Posted 20-06-2007 15:04 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Nope..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 17:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juni 2007 12:58 schreef stigma het volgende:
Golden Retrievers zijn gefokt om aangeschoten wild op te halen zoals bijv. hazen. Hence de naam.

Dat noem ik nog steeds een jachthond anders Of wat anders? Een ophaalhond? Het beestjes functie is helpen tijdens de jacht --> jachthond.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 20-06-2007 17:19 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 20 juni 2007 17:03 schreef ZelThoR het volgende:
Dat noem ik nog steeds een jachthond anders

Ja, ze herhaalde je antwoord dan ook alleen maar even.
Typisch trekje van mensen die een sociale HBO-opleiding doen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2007 17:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juni 2007 17:19 schreef Jällö het volgende:
Ja, ze herhaalde je antwoord dan ook alleen maar even.
Typisch trekje van mensen die een sociale HBO-opleiding doen.

Haha, iritante mensen dat, zeg


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Winterkont
Usericon van Winterkont
Posted 21-06-2007 1:23 by Winterkont Profiel van Winterkont

quote:
Op 20 juni 2007 13:38 schreef Misanthrope het volgende:
Ben jij voor woningnood?

Nee, uiteraard niet, maar dat is de discussie niet, het ging er bij mij om dat ik vind dat de krakerswereld nogal hypocriet is.


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-07-2007 0:23 by herrie Profiel van herrie

nee, dan de metal-wereld... (wanna-be)arbeidsethos: 100%! helaas merk ik dat een aantal zm'ers regelmatig - beter gezegd altijd - op festivals aanwezig blijken te zijn, om zich vervolgens regelmatig op hun werk ziek te melden. vooral voor-, tijdens en na deze fesitvals.

hoe verhoud zich dat tot al dit gewauwel over krakers? Krakers komen er tenminste vooruit dat ze geen zin hebben om (regulier) te werken... dus misschien is het eens een goed idee om eens naar jezelf te kijken.

dit geleuter over krakers doet me denken aan een nummer van LäRM: M.A.S. (METAL ATTITUDE SUCKS). Ken je klassiekers...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-07-2007 11:35 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hahaha de tering, dit is wel de meest trieste poging tot nu toe om kraken goed te praten


Zenial


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 12-07-2007 11:43 by stigma Profiel van stigma

@Missy Eliot:
Zeg dropveter! LEZEN!


quote:
Op 20 juni 2007 13:35 schreef Misanthrope het volgende:
Ongeacht wat jij of ik er van vinden, een hond mag volgens de wet niet los rondlopen, tenzij in daartoe aangewezen gebieden. Ongeacht wat jij of ik er van vinden, het houden van een pitbull is verboden.

Het gaat er niet om wat wij er van vinden (persoonlijk heb ik weinig verstand van honden en of ze gevaarlijk kunnen zijn), het gaat erom wat de wet is en die wet dient nageleefd te worden. De politieagenten deden dus wat ze moesten doen.


quote:
Op 20 juni 2007 12:06 schreef Misanthrope het volgende:
Pitbulls zijn verboden, kind werd op straat gebeten, en ze vielen de agenten aan. 3 zaken die dit rechtvaardigen.


quote:
Op 20 juni 2007 12:58 schreef stigma het volgende:

Pitbulls zijn niet verboden. Illegale pitbullachtigen bestaan wel. Je mag zeer zeker wel een pitbullachtige hond houden, mits men hiervan stam/fokpapieren heeft.



[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-07-2007 12:04]


Subtiel kamerolifantje


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-07-2007 15:06 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 12 juli 2007 11:35 schreef Zenial het volgende:
Hahaha de tering, dit is wel de meest trieste poging tot nu toe om kraken goed te praten


ben ikhet zelf ook mee eens...


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-07-2007 15:12 by WMP Profiel van WMP

En dan heb je ook nog ZetEmmers die onder het werk het forum alsnog volspammen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-07-2007 15:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 juli 2007 15:12 schreef WMP het volgende:
En dan heb je ook nog ZetEmmers die onder het werk het forum alsnog volspammen.

En dan nog genoeg verdienen om een mooi huis te huren, het is een schande!


Zenial


Winterkont
Usericon van Winterkont
Posted 16-07-2007 10:05 by Winterkont Profiel van Winterkont

quote:
Op 12 juli 2007 0:23 schreef herrie het volgende:
nee, dan de metal-wereld... (wanna-be)arbeidsethos: 100%! helaas merk ik dat een aantal zm'ers regelmatig - beter gezegd altijd - op festivals aanwezig blijken te zijn, om zich vervolgens regelmatig op hun werk ziek te melden. vooral voor-, tijdens en na deze fesitvals.

hoe verhoud zich dat tot al dit gewauwel over krakers? Krakers komen er tenminste vooruit dat ze geen zin hebben om (regulier) te werken... dus misschien is het eens een goed idee om eens naar jezelf te kijken.

dit geleuter over krakers doet me denken aan een nummer van LäRM: M.A.S. (METAL ATTITUDE SUCKS). Ken je klassiekers...



Trapte mensen hier eindelijk in de leugens van krakers dat krakers wel allemaal werken kom jij ineens met dit aan


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen