![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ben jij voor woningnood? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: "Gebaseerd op" is wat anders dan "Gelijk aan", oftewel nog steeds erg vaag. Van de site: "Het aantal daklozen in Nederland is sinds de jaren negentig sterk gegroeid en wordt geschat op enkele tienduizenden." Ergo 10.000 staan geregistreerd en de rest er is bijgeschat? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Wat zij deed was oa. het bekritiseren van een bestaande wet. Dat is niet verboden hoor. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote:Dat is niet verboden. Maar het is ook niet verboden het voor de politieagenten op te nemen die volgens de wet handelden. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Het is niet verboden, maar terzake is het evenmin. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: ik ben van een ander geslacht hoor ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Golden Retrievers?? Je hebt torren in je hoofd man! Against God and Government ![]() |
|
quote: dit komt omdat het de een van de meest gehouden hondenras is en er van verwacht wordt dat hij het liefste is wat niet altijd het geval is. maar voor de rest is het de perfecte gezinshond ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ow... je komt lichtelijk verwijfd over dan. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: http://opium.se/upload/files/183/mangina5.jpg zie ik eruit als een wijf dan??? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Natuurlijk is het een schatting. Ik heb het er dan ook over dat het een REËLE schatting is. Veel instellingen hebben bijvoorbeeld geen of slechte registratie van de cliënten waardoor je enige dubbele tellingen zou kunnen hebben. Daar tegenover staat dat er ook veel daklozen geen gebruik maken van instanties of hardnekkige zorgmijders zijn. "tienduizenden" is natuurlijk een erg vaag begrip, maar ik durf zeker te stellen dat een concreet getal als 30.000 absoluut niet ver van de waarheid af zal liggen. ![]() |
|
ben ik nu asociaal dat ik 2 daken boven mn hoofd heb? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nope.. ![]() |
|
quote: Dat noem ik nog steeds een jachthond anders ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ja, ze herhaalde je antwoord dan ook alleen maar even. Typisch trekje van mensen die een sociale HBO-opleiding doen. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Haha, iritante mensen dat, zeg ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nee, uiteraard niet, maar dat is de discussie niet, het ging er bij mij om dat ik vind dat de krakerswereld nogal hypocriet is. ![]() |
|
nee, dan de metal-wereld... (wanna-be)arbeidsethos: 100%! helaas merk ik dat een aantal zm'ers regelmatig - beter gezegd altijd - op festivals aanwezig blijken te zijn, om zich vervolgens regelmatig op hun werk ziek te melden. vooral voor-, tijdens en na deze fesitvals. hoe verhoud zich dat tot al dit gewauwel over krakers? Krakers komen er tenminste vooruit dat ze geen zin hebben om (regulier) te werken... dus misschien is het eens een goed idee om eens naar jezelf te kijken. dit geleuter over krakers doet me denken aan een nummer van LäRM: M.A.S. (METAL ATTITUDE SUCKS). Ken je klassiekers... ![]() ![]() |
|
Hahaha de tering, dit is wel de meest trieste poging tot nu toe om kraken goed te praten ![]() Zenial ![]() |
|
@Missy Eliot: Zeg dropveter! LEZEN! quote: quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-07-2007 12:04] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ben ikhet zelf ook mee eens... ![]() ![]() |
|
En dan heb je ook nog ZetEmmers die onder het werk het forum alsnog volspammen. ![]() |
|
quote: En dan nog genoeg verdienen om een mooi huis te huren, het is een schande! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Trapte mensen hier eindelijk in de leugens van krakers dat krakers wel allemaal werken kom jij ineens met dit aan ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |