IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-02-2007 18:28 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 februari 2007 18:27 schreef Staalman het volgende:
Je gaat nu gelijk met je tong verder? Ik ben je slet niet.... <---------

Nee, dat is Jenje al.......



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 18:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 18:26 schreef Schaep het volgende:
Zeker, maar er komt meer bij kijken en daar is voor zover ik weet geen formule voor opgesteld. Zo kan je bijvoorbeeld ook kijken naar of die woningen te betalen zijn, en dan heb ik het niet over mensen die niet willen werken. Wachtlijsten zijn er omdat er een tekort is aan woningen.
En daar doelde ik ook op met 'mijn' mensen die niet wilden werken: Mensen die niet genoeg, willen, werken. Of mensen die huren of kopen te duur vinden.
Ik kan me nog herinneren dat ik samen met een paar andere ZMers op een kraak forum met krakerts de discussie aanging en dat daar lui zaten die zworen geen tijd te hebben om te werken. Ja, daar trap ik dus niet in.
Die wachtlijsyem zijn er voor 'goedkope' woningen op dure locatie's: In de stad. Ja, dan treed het begrip schaarste weer eens op, mooi begrip, snif. En om schaarste kan niemand heen. Alles is schaars. En dat is het waar krakerts mee hebben te leren leven. Als je het je niet kunt verooloven om in de stad te wonen dan doen je dat maar niet. Jouw prbleem oplossen door iemand anders een probleem te bezorgen, zijn/haar pand te gaan kraken, is natuurlijk gewoon te zot voor woorden.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-02-2007 18:34]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-02-2007 18:31 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 februari 2007 18:28 schreef kwelgeest het volgende:
En daar doelde ik ook op met 'mijn' mensen die niet wilden werken: Mensen die niet genoeg, willen, werken. Of mensen die huren of kopen te duur vinden.
Ik kan me nog herinneren dat ik samen met een paar andere ZMers op een kraak forum met krakerts de discussie aanging en dat daar lui zaten die zworen geen tijd te hebben om te werken. Ja, daar trap ik dus niet in.


Ja zo 'ken' ik ook iemand die gewoon niet eens wil werken. Die mensen bestaan idd gewoon en dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die kraken (niet allemaal natuurlijk)


"This one is older than shit, heavier than time!"


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-02-2007 18:36 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 15 februari 2007 18:26 schreef Schaep het volgende:
Wachtlijsten zijn er omdat er een tekort is aan woningen.



Wachtlijsten zijn er, omdat:

- de wijk niet goed genoeg is
- de woning niet precies voldoet aan alle eisen
- er gegokt wordt op toekomstige gezinsuitbreiding
- de woning 5 euro te duur is in de maand
- etc.
- etc.

Woningnood is een hoax.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2007 18:48 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 februari 2007 18:28 schreef kwelgeest het volgende:
En daar doelde ik ook op met 'mijn' mensen die niet wilden werken: Mensen die niet genoeg, willen, werken. Of mensen die huren of kopen te duur vinden.
Ik kan me nog herinneren dat ik samen met een paar andere ZMers op een kraak forum met krakerts de discussie aanging en dat daar lui zaten die zworen geen tijd te hebben om te werken. Ja, daar trap ik dus niet in.
Die wachtlijsyem zijn er voor 'goedkope' woningen op dure locatie's: In de stad. Ja, dan treed het begrip schaarste weer eens op, mooi begrip, snif. En om schaarste kan niemand heen. Alles is schaars. En dat is het waar krakerts mee hebben te leren leven. Als je het je niet kunt verooloven om in de stad te wonen dan doen je dat maar niet. Jouw prbleem oplossen door iemand anders een probleem te bezorgen, zijn/haar pand te gaan kraken, is natuurlijk gewoon te zot voor woorden.


Ja, mensen moeten wel werken voor een woonruimte. Als het mogelijk is om een betaalbare woning op aanvaardbare afstand van de stad te vinden dan is dat een beter idee. Maar als er een tekort is aan woonruimte in de stad terwijl er ondertussen ruimte zo lang onbenut wordt gelaten dan is dat ook te zot voor woorden.

quote:
Op 15 februari 2007 18:36 schreef Psychonaut het volgende:
Wachtlijsten zijn er, omdat:

- de wijk niet goed genoeg is
- de woning niet precies voldoet aan alle eisen
- er gegokt wordt op toekomstige gezinsuitbreiding
- de woning 5 euro te duur is in de maand
- etc.
- etc.

Woningnood is een hoax.


Inderdaad, niet iedereen kan elke woning betalen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 18:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 18:48 schreef Schaep het volgende:
Ja, mensen moeten wel werken voor een woonruimte. Als het mogelijk is om een betaalbare woning op aanvaardbare afstand van de stad te vinden dan is dat een beter idee. Maar als er een tekort is aan woonruimte in de stad terwijl er ondertussen ruimte zo lang onbenut wordt gelaten dan is dat ook te zot voor woorden.

Pure luiheid en geen respect voor ander mans eigendom. Er is vast geen stad in Nederland waarbij je niet op een overbrugbare afstand relatief goedkoop kan wonen. En als je drie kwatier oid te ver vindt ben je, naar mijn mening, te lui en te beroerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-02-2007 18:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 februari 2007 18:52 schreef kwelgeest het volgende:
Pure luiheid en geen respect voor ander mans eigendom. Er is vast geen stad in Nederland waarbij je niet op een overbrugbare afstand relatief goedkoop kan wonen. En als je drie kwatier oid te ver vindt ben je, naar mijn mening, te lui en te beroerd.


is dat 3 kwartier in totaal of enkele reis?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 18:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 18:53 schreef Smoochy het volgende:
is dat 3 kwartier in totaal of enkele reis?
Enkel.
En het is natuurlijk ook maar een uit de lucht gegrepen voorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-02-2007 18:54]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-02-2007 18:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 februari 2007 18:54 schreef kwelgeest het volgende:
Enkel.


Mij te lang.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 18:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 februari 2007 18:54 schreef Smoochy het volgende:
Mij te lang.

Luie neg0rdt!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-02-2007 18:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 februari 2007 18:55 schreef kwelgeest het volgende:
Luie neg0rdt!


Nou ja heb diesel dus zou uitkunnen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-02-2007 18:56 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Sommige mensen denken dat studeren net zo zwaar is als werk.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-02-2007 18:57 by Smoochy Profiel van Smoochy

Studeren is zwaarder, vergt meer concentratie.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-02-2007 18:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 februari 2007 18:56 schreef blonde rockgod het volgende:
Sommige mensen denken dat studeren net zo zwaar is als werk.


Gelul natuurlijk, tijdens het werk kan je niet zuipen.


Suck my piss


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-02-2007 18:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 februari 2007 18:57 schreef Smoochy het volgende:
Studeren is zwaarder, vergt meer concentratie.


LOL



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-02-2007 19:08 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 februari 2007 18:52 schreef kwelgeest het volgende:
Pure luiheid en geen respect voor ander mans eigendom. Er is vast geen stad in Nederland waarbij je niet op een overbrugbare afstand relatief goedkoop kan wonen. En als je drie kwatier oid te ver vindt ben je, naar mijn mening, te lui en te beroerd.


Dan vind ik het een beter idee om daar te wonen, maar ik vind het wel gerechtvaardigd om een pand te kraken als daar niets mee gedaan wordt terwijl er in die omgeving een tekort is aan woningen.

quote:
Op 15 februari 2007 18:57 schreef blonde rockgod het volgende:
LOL


Dat ligt maar net aan je studie en aan je werk.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-02-2007 19:14 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ja....Maar als je in een fabriek staat te zwoegen 8 of 9 uur per dag kan ik me voorstellen dat je geen 3 kwartier wil rijden om naar huis te rijden...

Ik werk vanuit mijn huis, en rij heel Nederland door, dus mij maakt het niet uit. Ik vind alleen dat er erg gemakkelijk geredeneerd wordt door sommigen hier.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-02-2007 19:16 by Smoochy Profiel van Smoochy

En wat doe je dan als ik vragen mag?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-02-2007 19:18 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 februari 2007 19:16 schreef Smoochy het volgende:
En wat doe je dan als ik vragen mag?


Certificatiedeskundige.

Ik doe veldaudits voor de KIWA, een certificatie-instelling. Mijn scope ligt op het gebied van zandwinning en milieukundig bodemonderzoek.



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 15-02-2007 19:19 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik vond mijn studerende leven zeker zwaarder aangezien ik daarnaast ook minstens 3 avonden werkte.

komt ook bij dat ik nu een luizenbaanje heb


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-02-2007 20:13 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 februari 2007 19:08 schreef Schaep het volgende:
Dan vind ik het een beter idee om daar te wonen, maar ik vind het wel gerechtvaardigd om een pand te kraken als daar niets mee gedaan wordt terwijl er in die omgeving een tekort is aan woningen.



Je vindt het al gerechtvaardigd als er in de omgeving een tekort aan woningen is. Wat is de omgeving eigenlijk? In een straal van een km tot wat eigenlijk? Waar ze werken? Het is nogal vaag allemaal. Ik wil wel eens een goede reden horen waarom het kraken legaal is, want dat heb ik nog niet van jouw kunnen horen. Tegenargumenten genoeg die jij niet kan weerleggen, die heb ik er genoeg.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-02-2007 3:46 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 februari 2007 20:13 schreef 0Tolerence het volgende:
Je vindt het al gerechtvaardigd als er in de omgeving een tekort aan woningen is. Wat is de omgeving eigenlijk? In een straal van een km tot wat eigenlijk? Waar ze werken? Het is nogal vaag allemaal. Ik wil wel eens een goede reden horen waarom het kraken legaal is, want dat heb ik nog niet van jouw kunnen horen. Tegenargumenten genoeg die jij niet kan weerleggen, die heb ik er genoeg.


De omgeving is de stad en kraken is niet legaal.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-02-2007 6:00 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hehe in amsterdam heb je zoveel keer per jaar een rondje kraakpanden leegruimen. Vind het wel prima zo


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-02-2007 8:12 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 16 februari 2007 3:46 schreef Schaep het volgende:
De omgeving is de stad en kraken is niet legaal.


Wederom antwoordt je niet, het lijkt me dus dat je geen enkel goed argument hebt om je verhaal te ondersteunen. Beetje slap dus


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dude, hij noemt zichzelf schaap, wat wil je nou?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen