![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:15] ![]() |
|
|
|
quote:Waarom vergeet je elke keer dat er WEL vraag is naar kantoorpanden en luxe woningen? Ik zie dat in elke stad, luxe woningen, luxe appartementen worden als een gek verkocht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Meestal start de bouw van een luxe-appartementencomplex of woningencomplex pas als er een bepaald percentage van de woningen verkocht is en tegen de tijd dat het complex af is, zijn meestal bijna alle woningen verkocht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jawel de goede knullen die niets kwaad doen zijn weer bezig in 020 ![]() Een groep krakers van panden in de Hendrick de Keijserstraat in Amsterdam heeft in de nacht van woensdag op donderdag zijn woede geuit over een op handen zijnde ontruiming. Ze stichtten brandjes, bekogelden de politie, brandweer en passanten met verfbommetjes en veroorzaakten lekke banden bij een brandweerauto. Dat liet een politiewoordvoerder weten. De rechter in Amsterdam besliste woensdag dat de kraakpanden moeten worden ontruimd. De politie kondigde echter aan dat dat niet direct zou gebeuren, maar dat weerhield de bewoners er niet van niet in actie te komen. Volgens de zegsman wordt nu gekeken of de politie niet eerder tot ontruiming moet overgaan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Die voorbijgangers horen bij het complot!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Woningnood in hartje Amsterdam. = Hongersnood in het Hilton hotel. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
http://www.antiantifa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=47\ Als je nou eens de artikelen van Stormfront en Indymedia leest (en vooral ook in verband met die zogenaamde poging om de politie tot ontploffing te brengen) blijkt meteen al dat er in ieder geval iets anders aan de hand is dan hoe de politie het wil laten lijken. En het feit dat die jongens altijd in het zwart rondlopen maakt het toch alleen maar makkelijker? Je trekt een zwarte outfit aan, mat zwarte bivakmutsen en roept iets over fascisten of nazi's, je trapt wat mensen in elkaar en compleet iemand anders krijgt er de schuld van, makkelijk zat. check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
quote: Dude.... die krengen zijn al meer dan een jaar (bijna twee jaar zelfs) af, en staan nog steeds voor 75% leeg.. hoezo is er dan vraag naar? Geen honderd meter verder is er nog een appartementen-complex, met alleen maar luxe appartementen en ruimte voor winkels/kantoor, dat ook al meer dan een jaar af is, maar dat ook nog steeds voor 75% leegstaat. Daarnaast heb ik het niet over hartje amsterdam, dat je meer moet betalen om echt in het centrum te kunnen wonen kan ik wel bij met mijn hoofd. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 29-03-2007 14:09] check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
quote: Ken je de kantorenmarkt ontwikkeling van de laatste jaren? Weet je hoe investeringen in vastgoed tot stand komen en hoe lang het duurt voordat ze te gelde gemaakt worden? Weet je dat kantoren vaak anticyclisch gebouwd worden? Ik raad je eerst eens aan om je in de vastgoed markt te verdiepen voordat je dit soort onzin spuit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dat werkt ook alleen maar omdat zulke dingen van de antifa of wat voor tuig dan ook verwacht wordt. Als dat brave mensen zouden zijn die op een CONSTRUCTIEVE manier aan de toekomst bijdragen zou men niet geloven dat de "nepperds" daadwerkelijk antifa zijn! En: wie zegt dat alle gevallen van geweld door extreem rechts tuig niet door extreem linksen in scene zijn gezet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Leegstand is leegstand, of dat nou komt omdat er geen vraag naar is, of vanwege allerlei wetjes en regelingen, dat doet er niet toe. In Amstelveen, op weg naar Amsterdam vanuit mijn woonplaats gezien, passeer ik dagelijks drie luxe-appartementencomplexen. In de 1½ jaar dat ik er nu min of meer dagelijks langskom, zijn geen van de drie complexen gevuld met mensen. Welk wetje is daar verantwoordelijk voor? ![]() |
|
quote: Zijn zulke goede jongens, die krakerts. ![]() |
|
quote: Behalve de kudt krakers natuurlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tuurlijk! Want zij hebben meer recht op woonruimte dan harde werkers! ![]() |
|
Ook mooi, vandaag in de krant dat de moordenaar op Louis Sévèke (Nijmegen, 2005) geen "liquidatie" was maar gewoon gedaan door een kraker die een bekende van deze linkse relnicht was. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Om het zo te zeggen, het verbaast me niets. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wat is het verband, in beide uitersten zit gewoon puur en alleen tuig, niet alleen links, of alleen rechts. Man wat loop je toch te zwammen. Against God and Government ![]() |
|
quote: dat de antifa alles behalve antifascistisch is, maar zelf een stelletje fascisten zijn, sterker nog, het is een criminele organisatie die mensen bedreigen en mishandelen, stelen, drugs dealen, eigendom van andere mensen vernielen etc. http://www.youtube.com/watch?v=k_ZNE6E3jJU [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:17] ![]() |
|
quote: Van Sharpshooter naar Sharp binnen een jaar is pas lopen te zwammen, mien jong. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Genuanceerd ben je iig nog steeds niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |