![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In Drenthe op de heide natuurlijk! Maar daar is Jenje al héél sociaal voor. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
En anders zijn er vast nog wat belgen met mooie grote kelders waar zwerfkindertjes mogen wonen ![]() Zenial ![]() |
|
quote: die zijn allang doorverkocht naar Azie, of aan de maffia voor hun organen. duh ![]() ![]() |
|
Nah zeg! Ik zou me opzich ook goed pissig maken als ze m'n beesten af zouden willen pakken. Vechten gaat wat ver misschien, maar zou ze niet zo mee geven. Pitbullwet of niet. Een zeer kansloze wet waarvan ook hondenrassen de dupe zijn die op geen enkele manier agressie ingefokt zit. Maar dat is een andere discussie. En dat dat beest die agent aanvalt is niet zo raar. Weet dat beest veel dat. Het dier ziet een bedreiging en reageert daarop. Dat de hond een kind heeft gebeten is zeer spijtig. Natuurlijk moet dit nooit kunnen. Daarentegen vind ik dat kleine kinderen en honden niet samengaan. Kinderen hebben geen idee hoe ze moeten omgaan met honden en kunnen daardoor er gemeen zijn tegen ze. Wat is hier nou eigenlijk asociaal aan dan? Dat iemand zijn dier niet zomaar af wil geven?? Dat die hond iemand gebeten heeft?? ![]() Bovendien heb ik in het asiel ook gezien dat er honden door de politie werden binnengebracht met de reden dat het illegale pitbulls waren. Dan waren het gewoon brachycephale rassen met een brede borst waarvan een leek zou kunnen zeggen dat het een pitbull is. Of een kruising pitbull, wat volgens de wet al niet meer geldt als illegale pitbull. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-06-2007 10:20] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ach joh, je moet kinderen idd niet alleen laten met noden das al een. en ook als je dat niet doet een foyutje is zo gemaakt. mar idd. baasje komt voor hondje op en hondje ook voor baasje. jammer dat agentja nu een hapje been kwijt is, maar ik lees er, van wat ik nu zie, en niet wat ik aanneem dat en geen probleem is tussen baasjes en hondjes. en een pupje... aah! ![]() |
|
Jammer inderdaad dat een hond moet lijden voor het onvermogen van mongolen ![]() |
|
Ik heb ook wel eens een filmpje gezien waarin een Amerikaanse politieagent een hond doodschiet, omdat hij dacht dat hij een bedreiding vormde. Hij en z'n collega hadden een auto aangehouden, waarin zich een gezin en hond bevonden. De hond sprong uit de auto en liep kwispelend op de agent af, waarop hij hem doodschoot. Achteraf bleken ze de verkeerde auto te hebben aangehouden. ![]() |
|
Keyword: Amerika ![]() |
|
quote: Dit is volgens mij geen wettelijke regel. Er zijn wel degelijk gemeentes die het permanent bewonen van een vakantiehuisje toestaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ok, in principe mag het dus niet maar soms kan op gemeente niveau anders bepaald worden als ik het volgende goed begrijp. http://www.vrom.nl/pagina.html?id=23862#b23865 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Niet om de agent te verdedigen, maar: honden kunnen ook kwispelen omdat ze een prooi zien. Ik weet niet of dat voor alle rassen geldt, maar voor veel terriërs bijvoorbeeld wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Het was een Golden Retriever ofzo. ![]() ![]() |
|
quote: Een Retriever is ook als jachthond gefokt, volgens mij. Hence de naam ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
O, nou ja, ik heb echt geen verstand van honden, maar deze hond wilde niet aanvallen in ieder geval. ![]() |
|
quote: Oh, waar bleek dat dan wel uit? ![]() Het is inderdaad niet erg waarschijnlijk, Golden Retrievers zijn pussies. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik kan dat filmpje ook nergens vinden, ik zag 't op tv. ![]() |
|
Pfft, zo kan ik ook wel verhalen verzinnen ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
soms wil een hond nog welleens kwispelen maar staan zn oren naar achteren dan betekend het dat de hond niet weet wat hij moet doen, dus is hij zeker in staat aan te vallen, maar golden retrievers doen dit idd niet zomaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oh, er zijn nog veel meer indicatoren dan wat we tot nu toe genoemd hebbben. Alleen bij het kwispelen is er al zat extra's te onderscheiden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Pitbulls zijn verboden, kind werd op straat gebeten, en ze vielen de agenten aan. 3 zaken die dit rechtvaardigen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
het waren pittbull achtigen, ik denk niet dat een agent een goed onderscheid kan maken. bovendien is een hond niet zomaar een speeltje voor sommigen is het bijna een kind, als mijn hond me wordt ontnomen zal ik ook woest worden(ligt wel een beetje aan de situatie, en mn hond is niet altijd een lievertje) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Er was een hondengeleider bij, dus de kans is groot dat die wel kon bepalen wat voor soort hond het was. Natuurlijk is het zo dat het balen is als je huisdier wordt afgepakt, maar als je een illegaal huisdier hebt, weet je dat je dat risico loopt. Verder is het asociaal een hond vrij op straat rond te laten lopen die in staat is iemand te bijten (wat eigenlijk dus voor alle honden geldt), dit is ook verboden. Als laatste is het ook verboden jezelf te verzetten bij zo'n actie van de politie. De politie doet alleen wat ze moeten doen. Balen voor die honden, die kunnen er verder niets aan doen dat dit zo gebeurt, maar het is wel terecht. De 'baasjes' van die honden zijn degene die asociaal zijn, niet de politie en niet de honden zelf. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Klopt Een maat van mij had een Mastino. Geweldig lief dier en er zat absoluut geen kwaad in. De mannen in blauw vonden hem echter ook pitbull achtig en hebben het beest in de auto geladen, Voor mijn maat enige aktie kon ondernemen om aan te tonen dat dit geen echt gevaarlijk dier was en hem terug kon proberen te krijgen hebben ze de hond al laten inslapen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Op die manier moeten ook kinderen aan lijntjes. ![]() op genoeg plaatsen mogen honden loslopen. voor de rest moet je de bovenstaande reacties maar eens lezen waarom de hond veel waarschijnlijker heeft gebeten. in het bericht staat nog steeds pittbull achtige dus het niet zeker of het wel een pittbull is, en ik weet ook niet of het te zien is door een hondenbegeleider. rassen liggen zo dicht naast elkaar. tja er is een pitbull wetgeving, maar dat is gewoon ongefundeerd rascisme. elke hond kan gevaarlijk zijn omdat baasjes verkeerd verzorgen of het een traumatische hond is. alleen veel foute baasjes hebben een pitbull gekozen. en gaan nu door met iets andere honden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |