![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen misbruik willen maken van de voorzieningen? En een werkende man die een huis huurt doet dat wel? Die betaalt er toch voor. Ik ben blij dat ik je kennissenkring niet ken, ik walg van dat soort gasten. Kraken is en blijft stelen, en nu kan je wel met allemaal zielige verhalen aankomen over een gezin dat de huur niet kan betalen, maar je maakt gebruik van andermans eigendom, dus andersmans voorzieningen en dat vind ik nog veel erger. Against God and Government ![]() |
|
quote: quote: quote: Rotzak, wat is erger, gebruikmaken van iets dat een ander toebehoort, of het stelen en /of vernielen? Walg je dan ook van jezelf? ![]() ![]() |
|
quote:gebaseerd op wat, ervaring? Lijkt me niet. De grootste reden waarom Polen snel aan het werk kunnen is omdat ze relatief goedkoper zijn. Dat is dus meer aantrekkelijk voor de werkgever. quote:Hmm, vreemd. vorig jaar werd er nog gezegt dat er nog nooit zo veel gezinnen op straat staan als ooit. Wil je dus dat tegenspreken? Of baseer je dit op het bericht van Leger des Heils dat er zo weinig dalozen zijn? Nou, laat ik je maar even aan die droom verhelpen. Er zijn nog teveel dak EN thuislozen die in de nachtopvang ziten van het Leger des Heils. En niet alle daklozen zijn geholpen vanwege uitlopende problematiek, dus dat kan altijd nog stijgen. En ze hebben het niet over de aantallen gehad wat weer terug kwam. quote:Volgens mij ben je zelf niet goed wijs vriend. En persoonlijk worden doe je maar in je eigen tijd. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-08-2007 16:53] ![]() |
|
quote:Als het niet wordt gebruikt en het staat een geruime tijd leeg en er is niet wat jouw verder kan helpen in je situatie. Ja, dan vind ik dat je het recht heb om het gebouw in gebruik te nemen(zonder daadwerkelijk vergallen van de leefomgeving en het gebouw) om jezelf te kunnen redden. Dan pas. En heel veel krakers doen dat dus ook. Er is helaas ook een groep die het voor de rest vergalt maar dat heb je overal wel. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-08-2007 17:00] ![]() |
|
quote: Ik betaal me een ongeluk aan belasting, het is dus mijn plicht om gemeente eigendommen te slopen. Against God and Government ![]() |
|
quote: Oh de auto die al een week hier staat geparkeerd kan ik dus ff gebruiken om boodschappen mee te gaan doen, moet ik wel eerst het slot open breken. Against God and Government ![]() |
|
quote: Blijkbaar ben jij wel een ervaringsdeskundige. Ik heb nu vooral geen zin om mijn bericht ook maar enigzins te onderbouwen en nuanceren, dus zeg ik wederom: gelul. Ik zal niet ontkennen dat er genoeg daklozen in NL rondlopen, maar 99,9% van die mensen hebben OF geen Nederlands paspoort, of hebben nooit de moeite genomen om te werken of studeren. quote: Alles wat ik hier tik is geschreven in mijn eigen tijd, dus ik heb geen idee hoe je op het idee komt dat dit niet in mijn eigen tijd geschreven zou zijn. Persoonlijk of niet, je houdt er een instelling op na die eigenlijk strafbaar zou moeten zijn. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote:Weer zo'n waardeloze opmerking! Dan moet je zeiken bij de gemeente dat er zoveel huizen leegstaan! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
nouja met een beetje ongeluk kun je best ver in de schulden raken hoor, daarnaast is niet iedereen verstandig en raken die ook ver in de schulden waardoor ze toch maar een keer gaan kraken om toch maar een dak boven hun hoofd te hebben. Tja hadden ze maar slimmer moeten zijn kun je dan wel makkelijk zeggen maar het is nou eenmaal al gebeurt en niet alles zie je aankomen. ik probeer het niet goed te lullen voor die groep krakerts het is wel eigen schuld, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Zelfs ik ben er al achtergekomen dat we hier toch niet uitkomen en dat ik mijn tijdverneuk hier in discussie tegaan. Nu jullie nog ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Ah, vandaar je reactie. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote:gvd man, waar baseer dit in godsnaam op? en als je het niet wil onderbouwen moet je mond erover ophouden ook, vriend. quote:Ehm, wat jij net heb zitten tikken is regelrecht beledigend... ik zou maar koest houden.. ![]() ![]() |
|
quote: Blijkbaar hoor je ook bij die groep, want je taalgebruik & spelling is waardeloos. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 23-08-2007 17:08] "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: "hier in discussie tegaan." lezen paard ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Wat heeft mijn sloopfetish te maken met huizen die zoveel leegstaan? Against God and Government ![]() |
|
quote: zo simpel ligt het nu ook weer niet, er zijn een hoop mensen die niet in de samenleving willen passen en direct of indirect(na wat schulden en baantje kwijt enzo) kiezen voor een leven op straat. maar zo simpel als geen zin hebben om te werken komt maar echt weinig voor, gek genoeg heb ik het wel gezien, maar die gene was niet dakloos maar zat in een inrichting. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: jij sloopt andermans eigendom, en krakers bezetten en slopen een beetje van andermans eigendom. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ach, daar kan aan gewerkt worden. Kan ik van je eigen denkvermogen niet zeggen vind ik. ![]() |
|
quote: Maar ik sloop gemeente eigendom, voor die hufters moet ik zoveel betalen, en ik wil niet dat men profiteert van mijn zuurverdiende geld, dus ik breek zo nu en dan wat af. Zodat we een beetje gelijk staan ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote:Wat ook weer meestal gemaakt of vervangen word. ![]() |
|
nogmaals: quote: ![]() |
|
quote:Dit is botweg frustratie vieren. En goedkoop ook. Als de gemeente het wil gebruiken kunnen ze er ook niets meer mee doen. Dus moeten ze van JOUW belastinggeld weer alles op touw zetten om iets nieuws neer te zetten. Dat is zonde zeg... ![]() |
|
quote: ik hoop dat je ziet dat het een beetje hypocriet is hehe. maargoed ik betaal volgens mij nog maar weinig belasting en sloop zelf ook weleens wat, maar ik zeur dan ook niet over hoge belastingen en ga er ook niet over zeuren, alleen over het gedeelte van sociaal vangnet, maargoed ik hou me totaal niet bezig met ook maar iets wat op administratie lijkt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |