![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben ook hypocriet, maar wel gezellig in de kroeg, althans dat zegt men. ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote:Nou ja, ze hebben de nodige ervaring met Ome agent.. ik zou zeggen whatever blows your skirt up baby! ![]() |
|
Ik krijg behoefte aan een zinnige, intelligente discussie ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, dat doen ze ook, je bent er nog trots op ook he, heb je gehoord van die ontruimingen in Amsterdam, dat ze scherpe stalen voorwerpen en chemisch spul op de agenten gegooid hebben, echte helden. Against God and Government ![]() |
|
quote:Ik ben er helemaal niet trots op. Ik vind het zeer jammer dat het zo moet. Maar aan de andere kant: voort wat, word wat. De politie is ook geen kat wat je met zijden handschoenen kan aanpakken.. Maar die krakers houden een meer onderbouwde mening op na dan de meeste hier. ![]() |
|
quote:Ik heb me er al ingemengt ![]() |
|
quote: Als je je gewoon aan de regels houd, dan is er niks aan de hand. Ik zeg niet dat ik een lieverdje was, heb vaak zat lopen knokken, maar bij dit soort taferelen geloof ik toch echt meer in de politie. Against God and Government ![]() |
|
quote:HUH What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Meeste krakers houden zich ook aan de wet. Ik moet ook zeggen dat met woningwet gebruik wordt gemaakt van een gat. Dus dat is kantje boord. Maar juridisch is dat te onderbouwen. Hoe ze dat doen weet ik niet. Ik ben geen jurist, maar een systeembeheerder. De politie daarin tegen worden bijvoorbeeld ingelicht door een angstige/ontwetende nogwat burger. Die komen met groot materieel even de boel schoonmaken. Op zich kan ik me dan voorstellen dat het dan niet al te lief aan toe gaat. Maar de politie daagt ook welleens uit. Dus dat is en wisselwerking. Maar wat jij doet klopt idem dito niet, maar dat moet je zelf weten. ![]() |
|
quote:Met andere woorden: als iemand jou bedreigt met een knuppel, kan je donder op zeggen dat jij jezelf wilt verdedigen. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-08-2007 18:10] ![]() |
|
quote: Wanneer je jezelf tegen wetshandhavers moet verdedigen heb je in de eerste plaats al iets verkeerd gedaan ![]() ![]() |
|
quote:hmm, niet altijd. Maar daar kan ik niets over zeggen. ![]() |
|
quote: quote:En hoe zou je dat laatste omschrijven dan? ![]() (ja, als dikke lol hebben met zijn alleen maar dat bedoel ik niet) ![]() |
|
quote:Jammer voor je dat het je ex is dan. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Toch vind ik dit geen vergelijking, een paar vaten van een ander op drinken, of de politie met wapens te lijf gaan. Against God and Government ![]() |
|
quote:Ik doelde meer op het gebruiken van andermans spullen zonder ervoor te betalen. Die boobytraps en toestanden kunnen inderdaad niet. ![]() |
|
Kunnen Rotzak en grindcore niet ergens ander de wedstrijd 'hoe manifesteer ik mij als grootst mogelijke mongool' uitvechten? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote:Ok, dus een kraker die zichzelf een weg forceert in een gebouw, mag er ook uitgemept worden, omdat het een dreigende situatie is? Mooi, zijn we het daar over eens. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ik wed dat rotzak wint. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hier zakkenvuller, manifesteert zich weer als een echte ajacied, je hoort 'm wel maar je ziet 'm niet. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 24-08-2007 9:43] Against God and Government ![]() |
|
quote:wat je wilt jongen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
bijna een slotje op dit topic. lijkt me beter. metalheads snappen er toch geen zak van. willen ze ook niet snappen doorgaans. geen volgende krakers topic toestaan dames en heren moderators. ![]() |
|
Dát maken we zelf wel uit, en aangezien wij zo eervol zijn om een fatsoenlijke baan te hebben, ons dagelijks te wassen en een huis te huren danwel te kopen kunnen krakers wat mij aangaat (en ik hoop naast de meeste mods te spreken maar zeker weten doe je niets) op weinig sympathie rekenen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-08-2007 1:16] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |