IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 27-03-2007 13:17 by Morghodius Profiel van Morghodius

Extreem-linkse krakers delen klappen uit bij Theo van Gogh herdenking

Een groepje van de Vrienden van Pim woonde vandaag (18 maart) de onthulling van het beeld "De Schreeuw" bij, een beeld dat de brute moord op Theo van Gogh door de islamofascist Mohammed Bouyeri herdenkt.

Theo van Gogh

Na de onthulling van het beeld besloot de groep om wat te nuttigen in een snackbar aan de Linnaeusstraat, waar men werd aangevallen door een aantal autonome krakers die "Nooit meer fascisme!" (behalve hun eigen variant kennelijk) scandeerden.

Een paar krakers hielden het niet bij woorden, ze gooiden met stoelen naar de groep (die grotendeels bestond uit oudere mensen, wie de schrik om het hart sloegen van zulk naakt geweld) en sloegen een jonge nationalist die met het groepje Vrienden van Pim mee was gekomen dusdanig in elkaar dat hij naar het ziekenhuis moest voor hechtingen.

Vrienden van Pim bij de onthulling van "De Schreeuw"

Het mag duidelijk zijn uit welke hoek het geweld te verwachten valt. Dit is niet de enige keer dat linksextremisten, al dan niet bij acties van de AFA, geweld pleegden tegen andersdenkenden. En dat uitgerekend bij de onthulling van een monument voor iemand die vanwege zijn mening vermoord werd.

http://www.antiantifa.net/index.php?option=com_content&task=view&id=67&Itemid=47


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-03-2007 13:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Het doel heiligt natuurlijk de middelen, zelfs als de middelen bestaan uit wat jij als doel hebt te beeindigen. Toch?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 14:25 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Sorry.... maar de foto waarop een AFA lid "zogenaamd" iemand geweld aandoet is dermate wazig, het zal wel, voor hetzelfde geld geeft hij hem een duw op zijn schouder ofzo... Ik zie compleet niets wat erop duidt dat er echt geweld gebruikt is.
Bovendien, om het automatisch op de AFA af te schuiven vind ik ook onzin, elke debiel kan met zijn vrienden uniforms aantrekken wanneer hij/zij weet dat er een demonstratie is ergens om ruzie te trappen.
Demonstraties trekken altijd debielen die er alleem maar op uit zijn om herrie te trappen.
Bovendien is dit ook een maar al te makkelijke manier om "links-extremisten" af te schilderen als een stel gewelddadige idioten.
Sterker nog... doet een beetje denken aan hoe de rest van de maatschappij de HELE metalscene aankijkt op haar agressie, terwijl het maar een kleine groep metalheads zijn die daadwerkelijk agressief zijn.

Ik geloof er geen ruk van.. vooral ook omdat ik sommige van die mensen persoonlijk ken en weet dat ze niet achter dat soort acties zouden staan.

Wat, nu zijn krakers agressief en gewelddadig terwijl moslims wereldwijd mensen DOOD hebben gemaakt vanwege een cartoon, een geintje? Christ, why don't you people open your eyes and see instead of just believing everything the media try to feed you?!?!?!?



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-03-2007 14:29 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 21 maart 2007 17:56 schreef Jenje het volgende:
Praat Nederlands of sterf
quote:
Op 27 maart 2007 13:57 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Een aardschokkend feit is gebeurd.... voor het eerst (en waarschijnlijk ook voor het laatst) ben ik het met Jenje eens.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2007 14:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 maart 2007 14:25 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Bovendien is dit ook een maar al te makkelijke manier om "links-extremisten" af te schilderen als een stel gewelddadige idioten.
Sterker nog... doet een beetje denken aan hoe de rest van de maatschappij de HELE metalscene aankijkt op haar agressie, terwijl het maar een kleine groep metalheads zijn die daadwerkelijk agressief zijn.



Links heeft al sinds 1917 of eigenlijk vanaf 18 Maart 1871 een behoorlijke geschiedenis van geweld opgebouwd. Het is gewoon een trieste realiteit.

quote:

Wat, nu zijn krakers agressief en gewelddadig terwijl moslims wereldwijd mensen DOOD hebben gemaakt vanwege een cartoon, een geintje? Christ, why don't you people open your eyes and see instead of just believing everything the media try to feed you?!?!?!?
Wat hebben moslims hier weer mee te maken?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 15:04 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 24 maart 2007 19:40 schreef Leviathanica het volgende:
Krakers installeerden 'boobytrap'

AMSTERDAM - De politie is vorige week tijdens de ontruiming van kraakpanden ontsnapt aan een aanslag.

ME ontruimt pand aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam. FOTO ANPBij het leeghalen van een pand aan de Bilderdijkstraat stuitten agenten bij de voordeur op een constructie die voor ,,een levensgevaarlijke situatie voor de politie en voor omwonenden had kunnen zorgen'', aldus een woordvoerder donderdag.
Het huis was zwaar gebarricadeerd. Bij de deur hingen twee jerrycans, waarvan een volgens de zegsman ,,een zeer brandbare vloeistof'' bevatte. In de andere zat een nog onbekende stof. Dit had tot brand of een explosie kunnen leiden. Leden van de mobiele eenheid waren uren bezig om binnen te komen.
Er waren geen krakers meer in het pand aanwezig. De politie neemt de zaak hoog op en is actief op zoek naar degenen die verantwoordelijk zijn voor de 'boobytrap'. Ook burgemeester Job Cohen toonde zich bezorgd. ,,Ik zie persoonlijk niet in wat dit nou nog met kraken te maken heeft'', zei hij tijdens een commissievergadering over openbare orde en veiligheid.


Stelletje kankerpaupers.


Okee, dus een groep krakers heeft geprobeerd politie op te blazen... nou heeft zeker elke kraker in Nederland wat fout gedaan, sjankerzooi met die kutmedia, altijd alles groter en sensationeler moeten maken dan het daadwerkelijk is.
Ik snap persoonlijk niet waarom de Nederlandse regering (als ze toch een eind wil maken aan kraken) niet gewoon voor voldoende betaalbare wwonruimte zorgt.. het enige dat er hier is gebouwd in de afgelopen vijf jaar zijn Luxe-appartementen (waaar geen vraag naar is, dus DUH!! dat krakers d'r in gaan zitten) en Kantoorpanden (waar ook compleet geen vraag naar is).
Weet je hoeveel van die pleurispanden leeg staan? Als ik zonder huis zit en gedwongen wordt toe te kijken hoe d'r een gebouw al een jaar leeg staat terwijl ik d'r had kunnen wonen ga ik dat ding ook kraken hoor... slaat helemaal nergens op dit.

Laat Job Cohen maar eens goed gaan kijken bij de politie zelf.. corrupte kankerzooi, en bij zijn frauderende ambtenaars en de idioten die bouwvergunningen voor kantoren blijven afgeven terwijl d'r helemaal geen behoefte naar is...

Ik wordt zo moe van dat wijzende vingertje van onze "vrienden" de regering, laat ze de echte problemen eens beter aanpakken, ik vind dat als liquidaties bij volle daglicht op straat kunnen gebeuren zonder dat er iemand gearresteerd wordt een veel groter euvel dan een stel krakers die gebruik maken van een pand dat toch al leegstaat.... okee, die verrassing voor Ome agent was niet nodig, maar d'r is niets ontploft, dus ik zie het bewijs ook niet dat d'r daadwerkelijk explosieven aan die deur hingen, waarschijnlijk gewoon nog meer bullshit om krakers af te schilderen als terroristen ofzo... sinds Bush zijn lelijke bek opengetrokken heeft is er opeens wereldwijd paranoia over terroristen.
Welk bewijs heeft die grapjas laten zien dan?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2007 15:05 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 27 maart 2007 14:25 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Sorry.... maar de foto waarop een AFA lid "zogenaamd" iemand geweld aandoet is dermate wazig, het zal wel, voor hetzelfde geld geeft hij hem een duw op zijn schouder ofzo... Ik zie compleet niets wat erop duidt dat er echt geweld gebruikt is.
Bovendien, om het automatisch op de AFA af te schuiven vind ik ook onzin, elke debiel kan met zijn vrienden uniforms aantrekken wanneer hij/zij weet dat er een demonstratie is ergens om ruzie te trappen.
Demonstraties trekken altijd debielen die er alleem maar op uit zijn om herrie te trappen.
Bovendien is dit ook een maar al te makkelijke manier om "links-extremisten" af te schilderen als een stel gewelddadige idioten.
Sterker nog... doet een beetje denken aan hoe de rest van de maatschappij de HELE metalscene aankijkt op haar agressie, terwijl het maar een kleine groep metalheads zijn die daadwerkelijk agressief zijn.

Ik geloof er geen ruk van.. vooral ook omdat ik sommige van die mensen persoonlijk ken en weet dat ze niet achter dat soort acties zouden staan.

Wat, nu zijn krakers agressief en gewelddadig terwijl moslims wereldwijd mensen DOOD hebben gemaakt vanwege een cartoon, een geintje? Christ, why don't you people open your eyes and see instead of just believing everything the media try to feed you?!?!?!?


Extreem links zijn ook debielen, het is net zo fout als extreem rechts. Als je dat niet snapt, dan is geen enkele discussie mogelijk met jouw


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2007 15:08 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 27 maart 2007 15:04 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Okee, dus een groep krakers heeft geprobeerd politie op te blazen... nou heeft zeker elke kraker in Nederland wat fout gedaan, sjankerzooi met die kutmedia, altijd alles groter en sensationeler moeten maken dan het daadwerkelijk is.
Ik snap persoonlijk niet waarom de Nederlandse regering (als ze toch een eind wil maken aan kraken) niet gewoon voor voldoende betaalbare wwonruimte zorgt.. het enige dat er hier is gebouwd in de afgelopen vijf jaar zijn Luxe-appartementen (waaar geen vraag naar is, dus DUH!! dat krakers d'r in gaan zitten) en Kantoorpanden (waar ook compleet geen vraag naar is).
Weet je hoeveel van die pleurispanden leeg staan? Als ik zonder huis zit en gedwongen wordt toe te kijken hoe d'r een gebouw al een jaar leeg staat terwijl ik d'r had kunnen wonen ga ik dat ding ook kraken hoor... slaat helemaal nergens op dit.

Laat Job Cohen maar eens goed gaan kijken bij de politie zelf.. corrupte kankerzooi, en bij zijn frauderende ambtenaars en de idioten die bouwvergunningen voor kantoren blijven afgeven terwijl d'r helemaal geen behoefte naar is...

Ik wordt zo moe van dat wijzende vingertje van onze "vrienden" de regering, laat ze de echte problemen eens beter aanpakken, ik vind dat als liquidaties bij volle daglicht op straat kunnen gebeuren zonder dat er iemand gearresteerd wordt een veel groter euvel dan een stel krakers die gebruik maken van een pand dat toch al leegstaat.... okee, die verrassing voor Ome agent was niet nodig, maar d'r is niets ontploft, dus ik zie het bewijs ook niet dat d'r daadwerkelijk explosieven aan die deur hingen, waarschijnlijk gewoon nog meer bullshit om krakers af te schilderen als terroristen ofzo... sinds Bush zijn lelijke bek opengetrokken heeft is er opeens wereldwijd paranoia over terroristen.
Welk bewijs heeft die grapjas laten zien dan?


WAT een gelul zeg, niet te filmen. Kijk eens in zuid-oost. Daar wordt gebouwd bij de fleet. Kijk eens in Amsterdam West, Geuzenveld. Ook HEEL veel nieuwbouw.
Jouw beeld is wat dat betreft wat gekleurd en afgeven op alles wat overheid is, daar schiet je geen reet mee op. Ga zelf eens wat nuttigs ondernemen als je het er niet mee eens bent


"This one is older than shit, heavier than time!"


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 27-03-2007 16:02 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:13]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 27-03-2007 16:09 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:13]


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 21:38 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 27 maart 2007 14:34 schreef Chelman het volgende:
Links heeft al sinds 1917 of eigenlijk vanaf 18 Maart 1871 een behoorlijke geschiedenis van geweld opgebouwd. Het is gewoon een trieste realiteit.

Wat hebben moslims hier weer mee te maken?


De Schreeuw was een standbeeld voor Theo van Gogh, die zich niet al te vriendelijk uitgelaten heeft over moslims en dat met zijn leven heeft moeten bekopen, net als onschuldige burgers over de hele planeet, naar aanleiding van een cartoon uit Denemarken (een geintje notabene), maar dat wordt meteen vergeten, wat is vrijheid van meningsuiting nog waard als elke moslim die d'r wat op tegen hebt dat je je mening uit je af kan schieten. En wat is vrijheid van meningsuiting nog waard als een iemand die een spandoek mee heeft aangehouden wordt terwijl Hans Teeuwen nog veel grovere shit kan gaan staan schreeuwen en er gewoon mee weg komt?

Kijk maar even op www.dclama.nl , daar staat nog een artikel over dit onderwerp

Ik zeg niet dat ik het zonder meer opneem voor de extreem links, maar ik weet wel dat de media d'r een handje van heeft om alles erger te stellen dan het is, zodat ze meer gelezen worden dan wel beter verkopen en volgens mij verliezen jullie dat een beetje uit het oog. Je moet NOOIT klakkeloos aannemen wat er in het nieuws staat want negen van de tien keer heeft de overheid zich ermee bemoeit om het bericht naar hun hand te zetten zodat we toch nog een beetje mooi voor de dag komen en de tiende keer hebben de media zelf gekut met het echte verhaal om hun verkoopcijfers op te krikken.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 27-03-2007 22:07]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 21:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 27 maart 2007 15:08 schreef 0Tolerence het volgende:
WAT een gelul zeg, niet te filmen. Kijk eens in zuid-oost. Daar wordt gebouwd bij de fleet. Kijk eens in Amsterdam West, Geuzenveld. Ook HEEL veel nieuwbouw.
Jouw beeld is wat dat betreft wat gekleurd en afgeven op alles wat overheid is, daar schiet je geen reet mee op. Ga zelf eens wat nuttigs ondernemen als je het er niet mee eens bent


Ja, ik KIJK in Geuzenveld en Amsterdam West, daar woon ik immers en het enige nieuwbouw dat ik daar zie zijn luxe-appartementen die alleen gehuurd kunnen worden door mensen die drie keer modaal verdienen.

En wat Amsterdam Zuid-oost betreft, ja, daar wordt heel veel gebouwd, aan kantoorpanden... je zit die krengen in een maand uit de grond gestampt worden en vervolgens een jaar of langer leegstaan.

En ik ben wat nuttigs aan het doen, ik maak mensen bewust van misstanden.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2007 21:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 maart 2007 21:38 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
De Schreeuw was een standbeeld voor Theo van Gogh, die zich niet al te vriendelijk uitgelaten heeft over moslims en dat met zijn leven heeft moeten bekopen, net als onschuldige burgers over de hele planeet, naar aanleiding van een cartoon uit Denemarken (een geintje notabene), maar dat wordt meteen vergeten, wat is vrijheid van meningsuiting nog waard als elke moslim die d'r wat op tegen hebt dat je je mening uit je af kan schieten. En wat is vrijheid van meningsuiting nog waard als een iemand die een spandoek mee heeft aangehouden wordt terwijl Hans Teeuwen nog veel grovere shit kan gaan staan schreeuwen en er gewoon mee weg komt?


Maar wat hebben moslims met het gequote incident te maken? Juist, niks.

quote:

Ik zeg niet dat ik het zonder meer opneem voor de Antifa, maar ik weet wel dat de media d'r een handje van heeft om alles erger te stellen dan het is, zodat ze meer gelezen worden dan wel beter verkopen en volgens mij verliezen jullie dat een beetje uit het oog. Je moet NOOIT klakkeloos aannemen wat er in het nieuws staat want negen van de tien keer heeft de overheid zich ermee bemoeit om het bericht naar hun hand te zetten zodat we toch nog een beetje mooi voor de dag komen en de tiende keer hebben de media zelf gekut met het echte verhaal om hun verkoopcijfers op te krikken.


Bullcrap. De media berichten zelden tot nooit over de Antifa. Als ze het al doen dan wordt meestal iemand van de antifa als 'expert' op gebied van extreem-rechts aangehaald (zie '4 in htet land' uitzendingen over Grand Belial's Key en JC Pazzop) Het beeld wat hier op ZM van de antifa bestaat wordt gevormd door hun werkelijke activiteiten en hun eigen uitlatingen op eigen webstekjes en niet door hun mediaimago welke, zoals ik schreef, nagenoeg niet bestaat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2007 21:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Nederlandse media en negatieve berichten plaatsen over de antifa. Tuurlijk jongen. Jij bent het lopende bewijs dat paddo's indd verboten moeten worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2007 21:52 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 27 maart 2007 21:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ja, ik KIJK in Geuzenveld en Amsterdam West, daar woon ik immers en het enige nieuwbouw dat ik daar zie zijn luxe-appartementen die alleen gehuurd kunnen worden door mensen die drie keer modaal verdienen.



Je weet dat 'modaal' niet gelijk is aan bijstanduitkering he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-03-2007 21:59 by WMP Profiel van WMP

Het niveau van verslaggeving van AntiAntifa is wel erg bedroevend te noemen en derhalve niet serieus te nemen. Op zowel Stormfront als Indymedia zijn versies van het incident te lezen en omdat AntiAntifa anti-antifa is (wat dat betreft is het een goed gekozen naam), lijkt het me wel duidelijk wiens versie de voorkeur heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 27-03-2007 22:00]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2007 22:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Die van de Anti-Antifa, natuurlijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2007 22:01 by Chelman Profiel van Chelman

Die van smerige kanker-bolsjevieken of die van mongoloïde kaalkopjes?


Hmmm....in dit geval ga ik toch voor de kaalkopjes.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 22:03 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 27 maart 2007 16:09 schreef Morghodius het volgende:
het is altijd weer de schuld van de media heh

De meeste krakers willen in Amsterdam kraken, de meeste krakers in Amsterdam zijn tegenwoordig Zuid Europeanen, wat moeten die hier ? die werken niet, leren niet, zorgen alleen voor overlast.

wat ook zo typisch is, krakers kraken een groot pand waar tientallen mensen in kunnen wonen, en gaan hun daar met maar een paar mensen zitten, doen voor niemand open, zie je ze hun kraakpand openstellen voor de daklozen in hun stad ? natuurlijk niet! want ze willen immers het HELE pand voor zichzelf hebben.

Kom eens met bronnen over hoeveel panden leeg staan.



Krakers nodigen zelf terroristen uit

De aan de Baskische terreurbeweging ETA verbonden jongerenorganisatie Segi komt dit weekend naar Amsterdam.

De groep houdt zondagavond een informatieavond in kraakpand Vrankrijk in het centrum van de stad. Doel van Segi is 'steun te zoeken bij Nederlandse organisaties in haar strijd tegen de repressie in Spanje en Baskenland', zo valt te lezen op de website van Vrankrijk.

Terroristische organisatie

Het Spaanse Hooggerechtshof oordeelde in januari dat Segin een aan ETA verbonden terroristische organisatie is.Justitie in Spanje pakte toen een aantal leden op. Tegen anderen is een internationaal opsporingsbevel uitgevaardigd. Segi staat ook op de zwarte lijst van terreurorganisaties van de Europese Unie.

De Baskische groepering was ook in 2003 in Nederland. Aanhangers hielden toen informatiebijeenkomsten in Amsterdam en Nijmegen. Ook demonstreerden ze bij de gevangenis in Alphen aan den Rijn, waar destijds een verdachte van een mislukte bomaanslag in Spanje gevangenzat.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/03/aan_etagelieerde_groep_naar_ad.html




Okee... daar heb je een punt mee, maar denk je niet dat dat simpelweg het gevolg is van een overheersing door de Spanjaarden waar de Basken het niet mee eens zijn?
Ik ben niet voor met vingers wijzen, want in het conflict tussen Engeland en Ierland is het ook niet meer mogelijk om een schuldige aan te wijzen omdat er over en weer al veel te veel domme dingen gebeurd zijn.
Kijk naar joegoslavië, daar is ook vanaf het begin af aan het Servische volk als hoofdverantwoordelijke aangewezen, terwijl de situatie VEEL ingewikkelder ligt, sterker nog, de enige deelstaat die geen schuld heeft aan die oorlog is Slovenië, in de rest van de deelstaten was het overal hetzelfde verhaal:"Iedereen wiens afkomst niet zuiver genoeg is moet oprotten anders schoppen we ze d'r wel uit" De ENIGE deelstaat die daar niet aan meedeed was Slovenië, die hebben gewoon aangekondigd:"Okee, wij zijn nu onafhankelijk, wil je hier wonen/werken, prima, mag je Sloveen zijn, wil je dat niet, dan mag je weg".

Maar ik ben het er idd wel mee eens dat elk extreem te ver gaat of het nou links of rechts is. Ik denk dat in alle gevallen beide partijen zich veel meer bewust moeten zijn van de domme shit die ze zelf gedaan hebben om het geweld uit te lokken, want geweld komt altijd ergens vandaan (en vaak wordt het geboren uit angst... waar zou die angst dan vandaan komen?).

Als iemand mij komt vertellen dat ik niet meer trots mag zijn op mijn afkomst omdat ik in Nederland woon krijgt ie ook een knal voor zijn kanis en dan niet omdat ik nou zo trots ben op mijn afkomst, maar omdat er betere redenen zijn om daar niet trots op te zijn dan dat ik dat maar op moet geven omdat ik hier woon. Kun je je al voorstellen wat ik ga doen als iemand me met geweld uit mijn huis komt zetten omdat ik trots ben op die afkomst?

En da's het punt juist, de gewone burger is vogelvrij sinds Bush zijn paranoïa-aanval over terroristen. Ik bedoel.. lekker.. preventief fouilleren.. leuk, dat je zonder meer gearresteerd kan worden zonder duidelijke reden, het enige wat er nodig is is verdenking van terrorisme.... Hoeveel onschuldige mensen zijn er al opgepakt?

Hebben jullie 1984 gelezen? Nou, voor zover ik het zie stevenen we daar met een noodvaart opaf, de definitie van wat staatsgevaarlijk is schuift ook telkens op, het wordt steeds makkelijker om mensen als een gevaar voor de samenleving af te schilderen.

Voor elke kraker die fout is zijn er tien die wel okee zijn, denk daar maar eens over na.
Ik ben zelf ook weleens opgevangen door krakers terwijl ik dakloos en berooid was, terwijl de staat weigerde mij de uitkering te geven waar ik recht op had
(mocht je daar op in willen gaan, het ging om een werkgeversverklaring die mijn ex-werkgever weigerde in te vullen en op te sturen, en zeg nou zelf, wie is er beter in staat zo'n eikel te dwingen aan zijn verplichtingen te voldoen, ik als berooide nobody... of de staat met resources van hier tot ginder?).
Dus ja, ik weet wel waar ik het over heb... en tsja, die Zuid-europeanen hebben er net zo veel recht op om hier te zijn als jij, weet je nog, de E.U. enzo? Die mensen zijn hier net zo goed staatsburger als jij.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 22:06 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 27 maart 2007 21:44 schreef Chelman het volgende:
Maar wat hebben moslims met het gequote incident te maken? Juist, niks.



Ze waren de oorzaak, zonder moslims had Theo van Gogh nog geleefd


[quote}
Bullcrap. De media berichten zelden tot nooit over de Antifa. Als ze het al doen dan wordt meestal iemand van de antifa als 'expert' op gebied van extreem-rechts aangehaald (zie '4 in htet land' uitzendingen over Grand Belial's Key en JC Pazzop) Het beeld wat hier op ZM van de antifa bestaat wordt gevormd door hun werkelijke activiteiten en hun eigen uitlatingen op eigen webstekjes en niet door hun mediaimago welke, zoals ik schreef, nagenoeg niet bestaat.[/quote]




Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2007 22:09 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 27 maart 2007 21:52 schreef Argus het volgende:
Je weet dat 'modaal' niet gelijk is aan bijstanduitkering he


Ja, ik ben me ervan bewust dat dat nogal wat hoger ligt, heb jij weleens goed naar de huurprijzen gekeken van de appartementen die er de laatste tijd in West en Geuzenveld gebouwd zijn of lul je maar wat (vergeef me de uitdrukking)



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 27-03-2007 22:09 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Tering Rouwend in de Mist, krijg je per woord betaald ofzo?
Wat een ongelooflijk stompzinnig paginavullend gezever.
Naastdat je een zeldzaam onnozele nickname hebt, in een onnoemelijk gaye kutband zit, kraam je ook dagelijk kilometers onzin uit.
Stop daar onmiddelijk mee.

En over AntiAntifa, wel een zeer matige gehandicapte tegenhanger van kafka/antifa. Voegt wel erg weinig toe.


Nog zo stoere internet warrior.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2007 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 maart 2007 22:09 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ja, ik ben me ervan bewust dat dat nogal wat hoger ligt, heb jij weleens goed naar de huurprijzen gekeken van de appartementen die er de laatste tijd in West en Geuzenveld gebouwd zijn of lul je maar wat (vergeef me de uitdrukking)
Ga je toch ergens anders wonen? Als jij daar wilt wonen zul je eens moeten werken ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2007 22:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 maart 2007 22:03 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Verhaal over Bush



Relatie met kraken?

quote:

Voor elke kraker die fout is zijn er tien die wel okee zijn, denk daar maar eens over na.


Hehe. Andermans spullen stelen is wel een zeer dubieuze daad om als 'okee' te bestempelen.

quote:

Ik ben zelf ook weleens opgevangen door krakers terwijl ik dakloos en berooid was, terwijl de staat weigerde mij de uitkering te geven waar ik recht op had


Recht? Ik zie dat je de moderne linkse ideologie van handjes ophouden, rechten claimen en plichten afzweren in hoog aanzien hebt. Smerige, luie uitvreter. Ook zonder werkgeversverklaring kan je een baan zoeken. Misschien had je dan een paar maanden onder je niveau moeten werken. Echter koos je voor een simpele smoes om het niet te hoeven doen. Een jonge, gezonde kerel die zonder werk zit, is ALTIJD een uitvreter. Toevallig weet ik hoe lang vacturelijsten in de havens, schoonmaak etc. zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-03-2007 22:10 by mental Profiel van mental

Van Gogh had nog geleefd als ie zijn grote bek had gehouden.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen