![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Op grond waarvan deze uitspraak? Op grond van de door jou gequotte post kan iig niet. In die post typt meneer niet veel meer dan de waarheid. Al zou ik zelf de Antifa niet fascistisch willen noemen. Dat is een belediging voor fascisten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ojee, is die gast er ook weer ![]() ![]() |
|
quote:Als je iemand zo iets toewenst, doe dat dan ook op de juiste manier. Het moet zijn: "Ga naar school, botmongool!" Ga je met hem mee? ![]() |
|
quote:O jawel hoor. En daarnaast profileert knullemans zich al langer dan vandaag als eencellige. Wordt eens hoog tijd dat hij daar wat aan gaat doen. Ik ben zijn digitale diarree meer dan beu eerlijk gezegd. quote:Uiteraard heb jij ook de bewijzen van het drugsdealen en de andere zaken. quote:Jij bent alwetend over dit soort zaken dus ik geloof je direct. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-04-2007 14:52] ![]() |
|
quote:Zoiets is 1 woord, Jenje ![]() Wordt nog druk in de klas op die manier. ![]() ![]() |
|
Ik wens niemand naar school toe he ![]() Maar iedereen heeft recht op zijn mening, bevalt die je niet, lees je 'm niet ... Daarnaast is het bekend dat die organisatie nou niet echt de wet naleeft ... ![]() |
|
quote: OOHHH jokkebrok! quote: pwn3d enzo ![]() ![]() |
|
quote:Flauw hoor ![]() quote:Een user-filter zou daarin een mooie oplossing zijn. Hoe staat het daarmee? quote:Dat bestrijd ik dan ook nergens. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-04-2007 14:57] ![]() |
|
User-filter .. niet echt sociaal van je .. ![]() |
|
quote:Het is niet veel meer dan een publiek geheim dat de Afa, en aanverwante organisaties, mensen met een andere mening zwaar mishandelen, onderdak en steun verlenen aan terroristen en terroristische organisaties, geen respect hebben voor andermans eigendommen en dat kraakpanden drugholen zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:De Hells Angels zijn er inderdaad niks bij ![]() ![]() |
|
quote:.. en die relateren zich in deze discussie tot ??? Pol Pot was ook geen lieverd ![]() |
|
quote:Ik ben wel lief, hihi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hahaha prachtig toch altijd, zo'n bewijsvoering ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Hoe durf jij de alwetendheid van Kwelgeest in twijfel te trekken! Als hij het zegt dan is het zo, begrepen? ![]() ![]() |
|
quote: Lalala potten en ketels lalala ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Ik probeer mijzelf ook niet te profileren als iemand uit 'het midden'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Niet minder prachtig dat een selectief geheugen. Waarom moet in iedere discussie eerst getwist worden over feiten. Ik kan mij een 'terroristenworkshop' in het kraakpand Vrankrijk van niet al te lang geleden herinneren en zo wel meer. Maarja, zo zijn er ook mensen die graag de waarheid omtrent 9/11, de holocaust etc. vergeten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Je was erbij? Vertel! ![]() quote:En wat was die waarheid ook alweer? Vertel! Desnoods leggen we geld bij! ![]() |
|
Ken jij alle krakers van Nederland dan Judge? Nee? Dacht ik al, doe dan niet zo bijdehand ..... ![]() |
|
quote: Haha, verlicht me kwelgeest, geef me de absolute waarheid achter 9/11! ![]() ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
![]() |
|
quote:Dat maak ik altijd zelf nog wel uit. Wie A zegt, moet ook B zeggen alleen heeft Kwellieboy er toch iets teveel de hand van om het enkel bij A te houden. Hij kent ze namelijk ook niet allemaal. ![]() |
|
quote:Klopt, maar jij neuzelt het hele topic al met dat argument ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |