IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : klassiek Vorige pagina | Volgende pagina
NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-07-2003 23:03 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 22:51 schreef Rammoth het volgende:
dank u zeer
als ik je ooit tegenkom krijg je een biertje


lees ook ff mijn post

toevoeging: Shostakovitch (of Sjostakovitch whatever)


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 27-07-2003 0:02 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik speel vanaf mijn begin 7e jaar viool dus heb heel lang klassieke muziek gespeeld. Het klinkt misschien heel stom maar als je in een orkest zit en met zn allen een heel mooi concert aan het spelen bent voelt dat voor mij echt super! Heerlijk gevoel is het. Heb ook samen met Frank Groothof, Oddyseus gespeeld met het orkest in de Doelen in Rotterdam, geniaal!!

Ik luister heel af en toe naar een viool concert of iets anders.
Binnenkort ga ik beginnen met cello spelen maar het liefst wil ik dan Apocalyptica kunnen spelen dus das een beetje klassiek maar ook andere invloeden.

Conclusie: ik vind klassiek geweldig!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 27-07-2003 0:11 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 0:02 schreef Sorpresa het volgende:
Ik speel vanaf mijn begin 7e jaar viool dus heb heel lang klassieke muziek gespeeld. Het klinkt misschien heel stom


Hoezo?

quote:

Conclusie: ik vind klassiek geweldig!


Goedzo, hmmz viool , ik ga volgend jaar misschien beginnen met Viool spelen ik wil een elektrische gaan kopen.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 27-07-2003 0:13 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 27 juli 2003 0:11 schreef NolthuarII het volgende:
Hoezo?



Goedzo, hmmz viool , ik ga volgend jaar misschien beginnen met Viool spelen ik wil een elektrische gaan kopen.



Je leest verkeerd. Dat "Het klinkt misschien heel stom.." komt nog een stuk achter..

Ja ik wilde ook een elektrische kopen maar ik heb een blessure en afwijking aan nek dusch dat kon geen werkelijkheid worden


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2003 3:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 23:03 schreef NolthuarII het volgende:
lees ook ff mijn post

toevoeging: Shostakovitch (of Sjostakovitch whatever)
Een van mijn bijnamen, het kan ook stojakovic zijn.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2003 3:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 22:50 schreef Mithrandir het volgende:

Nocturne van Chopin.



Ik kwam maar niet op de componist nu kan ik eindelijk zoeken.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 5:43 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2003 23:33 schreef Elfensteen het volgende:
Hmmm, ik heb het op dit moment op plaat, maar de cd's zijn in de bestelling, je zal dus even moeten wachten, ik stuur je wel even een mailtje als het er op staat


Errug fijn


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 27-07-2003 15:01 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2003 22:50 schreef Mithrandir het volgende:

Nocturnes van Chopin.



misschien een domme vraag... maar welke van de stuk of 48


Don't touch me. I'm evil.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-07-2003 11:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Is er nog iemand die Jean Sibelus waardeerd?


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 29-07-2003 15:09 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 15:01 schreef Rammoth het volgende:
misschien een domme vraag... maar welke van de stuk of 48

grr.. *kick*


Don't touch me. I'm evil.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 29-07-2003 15:35 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 27 juli 2003 15:01 schreef Rammoth het volgende:
misschien een domme vraag... maar welke van de stuk of 48


In ieder geval de 'oeuvre posthume'. KIPPEVEL (speel hem zelf ook, errug mooi stuk!!) en verder, ja... moet je ze beluisteren.

Enne... je schopt jezelf??


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 29-07-2003 15:37 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 28 juli 2003 11:15 schreef wladimir het volgende:
Is er nog iemand die Jean Sibelius waardeerd?


Ik ken alleen (voor zover ik weet) Finlandia. Dat stuk is ook gebruikt in Die Hard II. Ben je bekend met Camille Saint-Saëns?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 29-07-2003 15:49 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 15:35 schreef Mithrandir het volgende:
In ieder geval de 'oeuvre posthume'. KIPPEVEL (speel hem zelf ook, errug mooi stuk!!) en verder, ja... moet je ze beluisteren.

Enne... je schopt jezelf??

nee, schop de topic naar boven


Don't touch me. I'm evil.


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 15:51 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

De enige klassieke muziek die ik luister, is de muziek van FinalFantasy


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-07-2003 19:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 15:37 schreef Mithrandir het volgende:
Ik ken alleen (voor zover ik weet) Finlandia. Dat stuk is ook gebruikt in Die Hard II. Ben je bekend met Camille Saint-Saëns?
Nope, hij heeft ook nog een album dat "Sunday morning coffee" heet volgensmij.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-07-2003 21:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Daarnet weer de vier jaargetijden afgespeeld, zal wel altijd mijn favoriete klassieke stuk blijven.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 29-07-2003 21:39 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 0:13 schreef Sorpresa het volgende:
Je leest verkeerd. Dat "Het klinkt misschien heel stom.." komt nog een stuk achter..

Ja ik wilde ook een elektrische kopen maar ik heb een blessure en afwijking aan nek dusch dat kon geen werkelijkheid worden


Ik lees niet verkeerd jij denkt dat ik verkeerd lees ik quote alleen onhandig
nu antwoord op mijn vraag graag...



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-07-2003 11:20 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De laatste lp die ik gekocht heb was een uitvoering van de Peer Gynt suite van Edvard Grieg, (1.50 op de rommelmarkt in perfecte staat )

Ase 's Death


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-07-2003 12:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 13:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Grieg en Jean Sibelius vind ik helemaal geweldig. Ik ga Frabrez en Albéniz uit Spanje ook proberen en Tsjaikovski en Moesorgsky (Rusland).

Allemaal componisten uit de romantiek


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-08-2003 14:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 13:33 schreef wladimir het volgende:
Tsjaikovski
geweldig! "Symphonie Pathétique" is denk ik wel 1 van m'n favoriette klassieke stukken! Dat is trouwens zijn 6e (en tevens laatste) symphonie


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-08-2003 15:36 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 27 juli 2003 0:02 schreef Sorpresa het volgende:


Binnenkort ga ik beginnen met cello spelen maar het liefst wil ik dan Apocalyptica kunnen spelen dus das een beetje klassiek maar ook andere invloeden.

Conclusie: ik vind klassiek geweldig!

I knoww what you're up to


k speel zelf overigens ook bij een harmonie...tijdje geleden lord of the rings gespeeld...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-08-2003 15:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik wil weer pauken spelen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 23:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Wat zijn de beste stukken van Holst? En wat voor een componist was hij? Tot welke stroming behoorde hij?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-08-2003 23:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik had laatst tegen een meisje die ik een tijdje geleden heb ontmoet gezegd dat ik Nocturnes van Chopin mooi vond. Toen heeft ze die donderdag in bladmuziek gekocht en vrijdag voor me gespeeld. Halleluja wat kan zij spelen. Resp-cept!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen