|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik speel vanaf mijn begin 7e jaar viool dus heb heel lang klassieke muziek gespeeld. Het klinkt misschien heel stom maar als je in een orkest zit en met zn allen een heel mooi concert aan het spelen bent voelt dat voor mij echt super! Heerlijk gevoel is het. Heb ook samen met Frank Groothof, Oddyseus gespeeld met het orkest in de Doelen in Rotterdam, geniaal!! Ik luister heel af en toe naar een viool concert of iets anders. Binnenkort ga ik beginnen met cello spelen maar het liefst wil ik dan Apocalyptica kunnen spelen dus das een beetje klassiek maar ook andere invloeden. Conclusie: ik vind klassiek geweldig! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hoezo? quote: Goedzo, hmmz viool , ik ga volgend jaar misschien beginnen met Viool spelen ik wil een elektrische gaan kopen. |
|
quote: Je leest verkeerd. Dat "Het klinkt misschien heel stom.." komt nog een stuk achter.. Ja ik wilde ook een elektrische kopen maar ik heb een blessure en afwijking aan nek dusch dat kon geen werkelijkheid worden "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Een van mijn bijnamen, het kan ook stojakovic zijn. |
|
quote: Ik kwam maar niet op de componist nu kan ik eindelijk zoeken. |
|
quote: Errug fijn Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: misschien een domme vraag... maar welke van de stuk of 48 Don't touch me. I'm evil. |
|
Is er nog iemand die Jean Sibelus waardeerd? |
|
quote: grr.. *kick* Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: In ieder geval de 'oeuvre posthume'. KIPPEVEL (speel hem zelf ook, errug mooi stuk!!) en verder, ja... moet je ze beluisteren. Enne... je schopt jezelf?? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Ik ken alleen (voor zover ik weet) Finlandia. Dat stuk is ook gebruikt in Die Hard II. Ben je bekend met Camille Saint-Saëns? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: nee, schop de topic naar boven Don't touch me. I'm evil. |
|
De enige klassieke muziek die ik luister, is de muziek van FinalFantasy |
|
quote:Nope, hij heeft ook nog een album dat "Sunday morning coffee" heet volgensmij. |
|
Daarnet weer de vier jaargetijden afgespeeld, zal wel altijd mijn favoriete klassieke stuk blijven. |
|
quote: Ik lees niet verkeerd jij denkt dat ik verkeerd lees ik quote alleen onhandig nu antwoord op mijn vraag graag... |
|
De laatste lp die ik gekocht heb was een uitvoering van de Peer Gynt suite van Edvard Grieg, (1.50 op de rommelmarkt in perfecte staat ) Ase 's Death "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
Grieg en Jean Sibelius vind ik helemaal geweldig. Ik ga Frabrez en Albéniz uit Spanje ook proberen en Tsjaikovski en Moesorgsky (Rusland). Allemaal componisten uit de romantiek |
|
quote:geweldig! "Symphonie Pathétique" is denk ik wel 1 van m'n favoriette klassieke stukken! Dat is trouwens zijn 6e (en tevens laatste) symphonie |
|
quote: I knoww what you're up to k speel zelf overigens ook bij een harmonie...tijdje geleden lord of the rings gespeeld... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik wil weer pauken spelen |
|
Wat zijn de beste stukken van Holst? En wat voor een componist was hij? Tot welke stroming behoorde hij? |
|
Ik had laatst tegen een meisje die ik een tijdje geleden heb ontmoet gezegd dat ik Nocturnes van Chopin mooi vond. Toen heeft ze die donderdag in bladmuziek gekocht en vrijdag voor me gespeeld. Halleluja wat kan zij spelen. Resp-cept!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |