|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Me oom die organist is kan dat ook met gemak spelen. RESPECTT |
|
Man hij speelt al meer als 50 jaar piano en orgel. Hij kan denk ik alle klassieke stukken spelen. (voor orgel en piano dan) |
|
quote: Daarom vind ik het helemaal knap van een meisje van 20. Zo vurig!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Ik denk dat er meer achter schuilt.. Maar quote: [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-08-2003 23:53] |
|
quote: Niet meer. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ze is bezeten door de duivel |
|
quote:lol , kom op beantwoord mijn vraag..... |
|
|
|
quote: Oh, zou dat ook werken met mijn gitaarspel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: hier kan je een korte bio van holst vinden: http://www.musicweb.uk.net/holst/Page3.html#concerts Zijn meest bekende stuk is natuurlijk Mars, Bringer Of War Je kan het hier checken: http://www.emusic.com/cd/10592/10592514.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Om op Rob Guts te reageren: Ik hou niet zo van Bach, heb vroeger te veel oefeningen van de goede man gehad op de piano. Beethoven, da's meer mijn ding. En ik wil me binnenkort eens wat werken van Debussy aanschaffen, ben wel benieuwd... vrij cultuurbarbaars is mijn interesse gewekt via een CD van Biosphere ('Shenzhou'). |
|
Bedankt Chelman, ik heb vandaag even een heel groot stuk doorgelezen. Vooral zijn invloeden van wagner spreken mij aan. En de invloed van astrologie. Ik hoop nog is zijn compostie te horen met "Alle planeten". |
|
quote: Als je alle planeten wil horen dan moet je enkel de link volgen in mijn vorige post En ik raad ook van harte Mussorgsky's NIght ON The Bare Mountain aan. Een geweldige stuk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:wat dacht je van Braveheart muziek. Maar moet je alleen doen als je de film hebt gezien. Krijg er altijd weer een brok van in me keel Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Gewoon te downloaden daar? Het is vast ook te vinden op kazaalite. Of in de muziek kast beneden. Even wachten op adsl doch. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-09-2003 17:32] |
|
Ik weet niet of het echt onder klassiek valt, maar ik vind de componisten Jacob & Jan de Haan erg goed! Of ben ik de enige die dit kan waarderen? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Bartok, Schönberg(piano concerten), Berg, Richard Strauss(Vier letzte lieder)(dus niet de familie), Bizet(De parelvissers), Ravel, Debussy, Sibelius(alleen de piano stukken), Stravinsky, Berlioz, Pärt (Fratres) Rachmaninoff (2de en 3de piano concert) Grieg (vooral de piano stukken en natuurlijk Chopin( Etude in c-mol, nocturnes). Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Kwa klassiek/orkestraal muziek ben ik iemand van de soundtracks. In mijn bezit. Gladiator. Lost World(jp2). The Rock. Lord Of The Rings. Braveheart. Sci Fi themes and tunes(compilatie) Star Wars episode,s 1 en 2. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: ben net op zoek gegaan , http://www.musavie.nl/storionitrio/# klinkt goed |
|
ik vind klassiek wel beter de laatste tijd ; in de muziekschool kan ik een vrouw horen zingen ,vind dat heel mooi , ik heb alleen geen verstand op wat voor cd's dat soort zang staat |
|
Ik begin chopin ook steeds beter te vinden. Np chopin - funeral march. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb wel wat dingen als Water Music van Handel, maar luister het zeer zelden |
|
Weet iemand nog wat zware klassiek, met veel pauken/blazers/etc. F*ck hippies |
|
Holst KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |