|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: moonlight is een van de bekendste stukken van beethoven, wie kent het niet... op zich ook niet echt een moelijk stuk om te spelen, kwestie van oefenen uiteraard. |
|
Als je veel oefent kun je bijna alles spelen ja hahahaha |
|
quote: ahum, jij hebt het vast over het eerste deel... je moet de andere twee delen eens proberen... die zijn echt supermoeilijk... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: speel al 12 jaar piano doos |
|
quote: dat weet ik toch niet lul ik speel ook al 9 jaar en ik vind hem ook moeilijk sorry hoor... tss HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ik ken alleen de vlooienmars |
|
ik speel geen pianodoos |
|
quote: das ook best leuk HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ja dat vind ik nou ook wel af en toe, maar na een tijdje gaat het best wel vervelen |
|
moet je vader jacob instuderen HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: godverdegodver, je denkt toch niet dat ik een gozer ben? |
|
On -klassiek- topic graag... |
|
Ik heb Moonlight sonata in mijn slaapmuziek lijstje..prachtig mooi Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kent iemand Edgar Varesse [of iets dergelijks?]. Dat is Industrial uit de jaren 20. |
|
quote: |
|
Heb net 'shine' gezien op rtl 4, vooral zeer mooie muziek (vnl. piano) |
|
zo ook ff voor de tv hangen ja hehehe |
|