|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Die ken ik al. Mooi jatwerk van nile.. F*ck hippies |
|
en op deze CD die nu onderweg is naar mij kan je ook nog je hart ophalen: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000058IJ/qid=1082810976/sr=8-2/ref=sr_8_xs_ap_i2_xgl15/102-3831248-5432126?v=glance&s=classical&n=507846 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Oeh, heb vandaag de Symphonien van Mahler binnen Iemand nog aanbevelingen die richting op? 't Moet lekker zwaar zijn, en vooral niet barok of iets dergelijks. |
|
quote: Ga eens naar je lokale klassieke platenboer...als je durft. |
|
quote: Ben persoonlijk liefhebber (geen kenner) van Sjostakovitsj, misschien dat dat je ook wel aanspreekt. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Grieg!!! In the hall of the mountain king is my fav... |
|
quote: maar grieg is niet 'zwaar'. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Dat nummer is "bruut", heh... Verder ook genoeg anderen maar als ik nou de namen kan onthouden.... |
|
verdi heeft mooie dingen gemaakt qua opera's gelukkig luister ik het nooit uit mezelf, me pa heeft em vaak genoeg aanstaan... ik had hem die dvd nooit moeten geven sarabande is een mooi nummer, en beethoven heft wel wat mooie lichte dingen geschreven, verder boeit het me weinig... toccata en fugue van bach is ook mooi, en natuurlijk conquest of paradise van Vangelis, maar dat is moderne klassiek ik ken veel te veel voor een blekkie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Leuke tips allemaal maar je zal toch iets specifieker moeten zijn... Wat Bach betreft zou het vermelden van een BWV nummer vele uren zoekwerk schelen. Ik denk trouwens dat je toccata and fugue in d-mineur,BWV nr 565 moet hebben da's de bekendste. Verder is een Sarabande ik geloof een Franse hofdans van 17e en a18e eeuw, onderdeel van een suite, en geen titel van een specifiek stuk. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
sarabande is dat ene wat er ook wordt gedraaid tijdens een greenpeace reclame, of van wwf ofzo.. zit nog een hele lap tekst achter de titel, maar ja ik ben zo goed in onthouden van niet-blackmetal titels toccata in d-mineur idd, die van dracula verder hoor ik bijna elke avond classic fm, maar namen kennen, ho maar [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 26-04-2004 3:04] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Oh je bedoelt dat stukje van Handel! Ik heb het even opgezocht op google, het is de tweede: http://www.music-scores.com/handel/composer.php titel:Sarabande and Variations: Suite No. 4 in D minor. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
vast We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hehe ja truste ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
juistem We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: leuke site |
|
quote: Een gemiddelde metalfan verschilt in niks van een gemiddelde NIET-metalfan. Zodoende vind ik het allerminst logisch dat men ook van klassiek houdt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja....maar hij is wel van John Williams. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Foutje bedankt F*ck hippies |
|
Ik wil graag kennis maken met klassieke muziek, ik vind bijv de moonlight sonate prachtig, maar mijn om heeft altijd classic FM opstaan en dat vind ik dan een stuk minder omdat het vaak zo superblij is. Wat raden jullie me aan? |
|
alles van Wagner :p |
|
quote: Hou je van piano? Symfonisch? Opera? Hedendaags klassiek? Avantgarde? |
|
quote: Ja...maar hij is echt niet mooi. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
iemand iets in zijn collectie van het Kronos quartet? :p |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |