|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
en die nummers beginnen je op een gegeven moment mateloos te irriteren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Iki ken Glass geloof ik wel..althans, naam gehoord. |
|
*schop* Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Niet nu man! Nu ben ik net wat te beneveld. Maar Mutilator heeft nog wel een vette reply van me te goed. Ehhhh morgen. |
|
quote: Neem de tijd; ik broed hier doorgaans een weekje over... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Orff, Saint Saen, en krieg zijn zeker erg goed. Maar dan een heel anders soort, klassiek en metal Limbonic Art, Obsidian Gate, Rakoth allemaal erg goeie bands die uit hun keyboardje ook hele mooie orkest partijen toveren (rakoth heeft op de laatste cd een echt orkest gebruikt) |
|
quote: John Williams |
|
ach mijn Beethoven 7" heersen nog steeds de pan uit vooral het 7" met de Ouvertures Egmond and Coriolan... |
|
Across The Stars van de Star Wars Episode 2 is ook erg mooi krijg gewoon letterlijk kippevel als dat nummer hoor . |
|
quote: Bedoel je The Great Kat versies? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik luister niet heel veel naar klassiek, maar sommige stukken vind ik wel erg mooi. mozart heeft hele mooie stukken geschreven, maar ook beethoven en bijvoorbeeld Debussy. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: |
|
klassieke muziek is gaaf, ligt eraan van welke periode. mijn favorieten zijn beethoven, chopin, tsjaykovski en veel meer. |
|
Tsjaykovski lekker rustgevend |
|
O fortuna, mi be luna, HAAA haaa haaa haaaaaaaa ha ha!, BOM BOM BOM BOM!, BOM BOM BOM BOM, ahhhhh lekker nummer |
|
Tchaikovsky - Swan Lake Suite kan ik goed waarderen maar Füge Fur Bach (zo heet ie toch?) is gewoon MEE-STER-LIJK zoooo donker, dat doen maar weinig metalbands na.. dat stuk moet je ook gewoon KEIHARD draaien 11.45: restate my assumptions |
|
Ik luisterde eerder veel naar The russian red army choir. Ik weet niet of ze nog bestaan. Weet trouwens ook niet of dit onder klassiek valt. |
|
ken weinig, vind veel mooi, ben te lui om uit te vinden wat nou wat is... Je moeder. |
|
quote: ken em wel van southpark en verder vind ik et toch iets te 'leeg' voor zover ik het serieus ken Je moeder. |
|
Klassiek is vaak heel goed. Ik luister weleens.....Bach, Beethoven,Chopin, Stravinsky, Paganini en nog wel een paar......... |
|
Ik luister wel eens naar Bach's werk (geniaal die fuga's enzo) en Wagner vind ik mooi. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
net in mijn meel gekregen: Steve Vai will perform the world premiere of composer Ichiro Nodaira's "Fire Strings," a concerto for electric guitar and 100-piece orchestra, in Tokyo in July! Steve will perform with the Tokyo Metropolitan Symphony Orchestra, conducted by Yutaka Sado, and the concert program includes Leonard Bernstein's "Candide Overture" and Stravinsky's "Le Sacre du Printemps," in addition to the 30-minute "Fire Strings." The guitar parts for "Fire Strings" are very complex -- previously described as impossible to play -- and Steve calls it the most challenging guitar composition he's seen since his days with Frank Zappa. Lijkt me leuk om te zien/horen. Hopelijk kan ik het op DVD kopen, dat is iig een stuk goerdkoper dan een retourtje Tokyo Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Steve Vai goes classic volgende maand.. waw! Ik hou wel van klassieke muziek.. Ik luister vaak naar Paganini, Rimsky-Korsakov, en "Cinderella's Waltz" en "Romeo and Juliet" van Prokofiev, zijn heerlijk.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Saint-Saens - Le Cygne en Bach, maar ik geloof dat ik dat wel vaak genoeg heb gezegd *grin* MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |