|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus.... nieuwe cd bijna uit Zenial |
|
Grappig trouwens dat Cradle controversieler is dan Dimmu, die hadden anderhalf jaar geleden al hun eerste topic vol Zenial |
|
Ik heb Dimmu toch altijd de sterkere van de twee gevonden. Ze durfen meer verandering in hun muziek door te mvoeren, waar Cradle toch i.m.o teveel vasthoud aan steeds dezelfde formule. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Bij Cradle ligt het voor ons nuchtere Hollanders er denk ik wat té dik bovenop... bovendien zijn ze schaamtelozer dan Dimmu. Ook in blekkies schuilt de Hollandsche calvinist... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wanneer komt de nieuwe uit? |
|
quote: Als het goed is kom jij via de frontpage op het forum, als je die frontpage nou ook leest dan krijg je vanzelf antwoord op je vraag. Voor deze keer zal ik je de moeite besparen [07-02-2007] Inmiddels is er op de website van Nuclear Blast een aparte pagina gewijd aan Dimmu Borgir's aankomende album in Sorte Diaboli. Hierop kun je al het nieuws, alle achtergrondinformatie en previews omtrent dit nieuwe werkstuk bijhouden. De release staat overigens voor 27 april gepland. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Frontpage? ooooooo dat ding. Je kan ook gewoon via een rechtstreekse link naar het forum hoor |
|
Dat doen nOObs nog niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
had de verkeerde bril op |
|
quote: Trek dan ook gelijk de juiste handen aan. |
|
wow Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik doe alles met mn tenen |
|
Alles? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
de hoes is een beetje lachwekkend, maar ronduit beangstigend is die tracklisting: 01. The Serpenitine Offering 02. The Chosen Legacy 03. The Conspiracy Unfolds 04. The Ancestral Fever (bonus track) 05. The Sacrilegious Scorn 06. The Fallen Arise 07. The Sinister Awakening 08. The Fundamental Alienation 09. The Invaluable Darkness 10. The Foreshadowing Furnace een "The" te ver? naar het schijnt is het niet eens een grap. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Oud nieuws De kleuren van de hoes zijn idd wel ok, maar ja ... die tekening is al duizend keer gebruikt Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: en mag dus niet meer aangekaart worden? flikker toch op man. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
jeetje, kalm Ach ja, die The's. Beangstigend ... neen, bizar ... ja, maar het concept is wel ok. Ik vind het best wel gave titels zo. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 16-02-2007 3:33] Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dude, dat gejammer over die 'The' is nu al zo vaak langsgekomen. Het lijkt me toch duidelijk dat het EXPRES is gedaan. Om een soort van concept te krijgen voor dit album.. Dringt het nu door? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar nog niet in dit topic. En als het expres is gedaan, mag je het dan opeens niet meer opmerken? Zenial |
|
Ik denk dat de mannen van DB nu best hard lachen om al het gezever .... |
|
quote: Sinds wanneer ben jij de moraalridder van dit forum? Maargoed, als het nu nog steeds niet doorgedrongen is van de bedoeling van de tracklist dan vind ik dat toch op zijn minst "dommig" te noemen.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sinds nu achterlijke zaadslikkende bruinwerker quote: Het opmerken dat het er dom uitziet is hetzelfde als het nog steeds niet doordrongen zijn? Zenial |
|
Zandbak tijd knul? Ga daar met de andere jochies van je buurt ruzie maken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In tegenstelling tot jouw zinnige toevoegingen bedoel je? Zenial |
|
Heren, heren.. houden we 't gezellig.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |