|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is waar, maar het hoeft niet tot slecht eten te leiden, lijkt me. |
|
klopt, maar wel saaie menu's die je overal wel kan krijgen. ga jij meer geld neertellen dan als je zelf kookt in een standaard tent met eten wat je overal wel kan krijgen? loop ik liever een deurtje verder Je moeder. |
|
Niet tot slecht eten, maar wel tot saaie standaard meuk die je op 453645645 plaatsen in Nederland kunt eten. |
|
quote: Geen slecht eten maar ook geen goed eten. Oftewel: ja je kan in een keten goed je maag vullen maar echt memorabel zal dat meestal niet zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Points taken. |
|
mooi Je moeder. |
|
Ik houd alleen van Hollandse pot.. Hotel/Restaurant Waanders in jawel... Staphorst! Go! Go! Go! |
|
quote: De tering, ik heb nog nooit vier mensen (m., snaack, karni en ik) onafhankelijk van elkaar zo eensgezind zien posten. Volgens mij hebben we een vijfde lid (huh uhu huh lid) nodig: http://www.nu.nl/news/1239110/2101/rss/Homoband_zoekt_vijfde_lid.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zeg, hou die smerige fantasieën eens voor je Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ah M, wees geen spelbreker, ik kreeg net een harde! |
|
quote: Nog een paar weken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nog een keten waar ik de volgende keer met een grote boog voorbij loop: Gauchos. Argh. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Tss! Ze hebben ook wel wat anders dan boerenkool. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Pas weer eens in Dekxels gegeten met den ega op de denneweg hier in good old Den Haag. Blijkt toch goed voedsel daar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Iemand hier al eens gegeten: http://www.iens.nl/restaurantsVan/Utrecht/restaurant.htms?a=%2AUtrecht+Centrum&k=14&r=3261 |
|
Afgelopen weekend gegeten bij Hemingway in Utrecht. Leuke locatie, maar wat een kutrestaurant!!! De menukaart was al niet zo uitgebreid, maar dan nog krijgen ze het voor elkaar om na een uur wachten het verkeerde te brengen. Ik bestel een kip-sate, maar het vlees onder die satesaus was toch echt varkensvlees En mijn vriendin kreeg iets waar ze allergisch voor is. Stuurt ze het onaangeraakt terug, staat het na afloop wel op de rekening Wat een eikels... Zenial |
|
Niet betaald neem ik aan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hebben die toevallig een zusteronderneming op de Markt in Steenwijk? |
|
quote: Well duh... [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 26-09-2007 19:31] Zenial |
|
Ik kom vaak bij Restaurant Magnetron. Fuck the world and fuck you |
|
hehe, die serveren ook goed spul. Vandaag had ik een stoommaaltijdje *burpz* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Betaalbaar eten in Rotterdam, iemand? |
|
quote:Perron 0, bestaat dat nog? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:WAT een grap! Hulde. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |