|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar heb je alleen weinig aan als je bij een concert een officieel tourshirt aan wilt schaffen. Zoals iPim al zegt gaan die meestal maar tot XL en dat is best wel ruk. Ik vind het tenminste niks als een shirt als soort krimpkous om het lichaam zit gekrompen. Ja, dit is off-topic. Zoeken op shirts levert genoeg topics op, maar geen enkele gevonden die zo algemeen is dat dit er in thuis hoort. |
|
quote: Als het op tourshirts aankomt is dat zeer herkenbaar, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon een korte uitwijking! Trouwens, je kan lekker kebab halen hier bij de Döner King in de binnenstad van Delft Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
tip: http://www.restaurantweek.nl/vip met inlogcode: diningcity2010 ww: diningcity2011 Dit kwam ik tegen op een ander forum; kun je nu alvast reserveren voor de restaurantweek ipv vanaf de 17e. Veel restaurants hebben nog plek!Ik heb zelf net bij O'mundo/brasserie drinks&bites gereserveerd. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dankjewel, staat genoteerd. Kwelgeest!? |
|
Sassafraz hier in Uden. Zorg wel dat je portemonne gevuld is, onder de honderd euro ben je er niet met twee man. Tenminste, niet als je goed wilt eten en wijnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Heet dat al zo tegenwoordig? |
|
quote:O dat weet ik niet. Ik vind het gewoon leuk om van zelfstandige naamwoorden werkwoorden te maken. Ik kan me voorstellen dat jij daar minder van gecharmeerd bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik wijn dan ook nooit, maar ik denk dat het bij de wijnende doelgroep nog best wel eens aan kan slaan. |
|
quote:O gelukkig. Ik was bang dat je moeite met werkwoorden zou hebben. Heb ik zelf namelijk ook. Ik houd namelijk helemaal niet zo van werken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iemand omgeving Deventer toevallig ervaring met http://www.thaiseethuis.nl/ ? Kwellie wellicht? Is dat echt Thais of Thais op zijn westers? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Cafetaria de Koning in Groningen |
|
Terang in Utrecht, bij-zon-der goede Thai! Één van mijn favorieten in Utrecht. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Uttersiked voor de specialiteit van het huis van Domplein. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: +1 Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: http://www.iens.nl/restaurant/23322/utrecht-terang/recensie Die? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:*like* If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: :') Over toprecensies gesproken.. http://www.iens.nl/restaurant/2909/scheveningen-blue-lagoon Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Haha, zie ik op deze pagina mmanden later een paar keer mijn naam voorbij komen. Maar sorry, nee. Wellicht een idee voor een KPR-avond. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aanradert in Utrecht trouwens: Elvi. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bresson in Utrecht (Franse brasserie) blijft interessant. Komt redelijk in de buurt van een (echte) Franse brasserie, qua kaart, ambiance en prijzen althans. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Bresson is goed, ja! Zeker de p/k-verhouding. Zwezerik, croque monsieurtjes met ganzenlever, gevulde nek.. Prachtig! Afgelopen zaterdag bij Moskou, te De Venter, geweest. De tent staat in Lekker, dan verwacht je toch iets. Het eten was smaakvol; carpaccio van gebakken eendenborts met een torentje van eendenlevermousse en chocola, ribeye met bearnaisesaus. De porties aardig en de prijs vriendelijk. 3x 4 gangen a la carte + drankjes 150 Euro. Maar de bediening kortaf en incompetent. Ik moest de leidinggevende aan zijn oorlel terug naar de tafel sleuren zodat de dames ook een Pedro Ximénez konden bestellen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |