|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
To stay ontopic..ik durf er ook wel een etentje op te verwedden dat Sparta het iig niet wordt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
duh. dat zal de eerstkomende 666 jaar ook wel niet gebeuren denk ik. ach als we de beker maar winnen dit seizoen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Moet je ook veel voetbalverstand voor hebben om dit te voorspellen |
|
quote:teletekst supportertje he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, ik durf te wedden dat Utreg geen kampioen word. Krijg ik twee kratten bier van je als Utreg geen kampioen word, Roel? |
|
ik voel me af en toe net jezus op de berg golgotha als sparta weer eens verliest,af en toe is het ondraaglijk dat lijden. Fuck the world and fuck you |
|
Je krijgt er 20 als ze wel kampioen worden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
die staat denk ik wel. raymond ? Fuck the world and fuck you |
|
Hahaha ik heb er geen zak aan want kampioen worden we niet. |
|
hoop doet leven. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben gewoon realistisch |
|
tering, hoop werk voor grey aan de winkel, moet je zien hoeveel posts we offtopic zijn. Fuck the world and fuck you |
|
Oja. O sorry Grey :') |
|
mn favoriete restaurant zit in weert, heet het gemakje niet heel erg goedkoop maar de chefs daar hebben verstand van wat ze maken vooral wanneer het wildseizoen is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als jullie ooit nog eens richting Vlissingen komen: Da Xin. Een geweldig wokrestaurant én niet duur. Je kiest zelf je ingrediënten uit en dan wordt het in het sausje naar eigen keuze gewokt in een minuutje of 2. En er is fruit, ijs, nasi, bami, mihoen, saté en ook friet met frikandellen voor de moeilijke eters onder ons. |
|
Zit hier een hele goede Indier om de hoek Iemand trouwens al Boro en Casa di David genoemd in utrecht? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-10-2007 17:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dat klinkt als elk gemiddeld ander wokrestaurant hoor (de take-aways uitgezonderd) |
|
Maar deze is echt super lekker! Dat heb ik niet bij elk wok restaurant.. |
|
quote:Mocht ik ooit weer eens in Vlissingen zijn dan zal ik het onthouden |
|
We hebben besloten; we gaan naar Rotown. Enorm gezellige tent, en voor zover ik weet is het eten daar zeer goed te doen. |
|
quote:tering had je dat niet gewoon meteen kunnen besluiten ! Fuck the world and fuck you |
|
O, sorry Mental. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Yeah! Prima eten voor een prima prijs. Ik kan je trouwens van harte café Boudewijn aanbevelen, die zit iets verderop op de Binnenweg (net voor de bocht). Kost je misschien een 10tje meer, maar het eten daar is stukken beter, meer restaurant dan eetcafé. Vlaamse keuken. Leuke bediening. En, zal jou wel aanspreken, bieradvies bij elk gerecht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |