|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-05-2008 13:22] |
|
ze zijn teh beste in groningen. Suck my piss |
|
Best vermoeiend, hehe, al dat ge-U met hoofdletter. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Net met ER bij 'Stroom' gegeten, in Rotterdam, vlakbij de Euromast. Erg leuke tent, moderne, typisch Rotterdamse inrichting. Geen uitgebreide kaart, wel erg lekker. Mijn voorgerecht: Salade met verse gegrilde tonijn, in aceto balsamico gecarameliseerde sjalot, haricots verts en croutons. Dat van haar: Cannelloni van wortel met zalmsalade en rode wijn-citroendressing. Ons beider hoofdgerecht: Zeewolf in spek en salie met venkelsalade en luie wijven friet. Het is overigens geen visrestaurant, ze hebben ook vlees en vegay. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-06-2008 21:34] |
|
quote: Wat is dat dan? Bareuh... |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Pardon? |
|
quote: http://www.designprijs.nl/archief/dpr1997/97/20.html signature |
|
quote: Halve aardappels in patatvorm. |
|
Net uitstekend geluncht in 'De Vier Seizoenen' in Lisse. Voorgerecht: Carpaccio van ossenhaas met kletskop van Parmezaanse kaas, kappertjes en een mayonaise van basilicum Hoofdgerecht: Scholfilet met een korst van olijven, maar het exacte gerecht staat niet op de site. Het was uitstekend! |
|
Gisteren gegeten in Doozo, Leeuwarden! Sfeervolle tent, mooi aankleding en lekkere sushi! |
|
Vooral lekker omdat het gratis is zeker. |
|
quote: Goeie nasmaak ghegeh! |
|
Voor de Brabanders: http://www.onzewereld.info/ Onze Wereld zit in Spoordonk, all you can eat, Japans, Chinees en Nederlands (kan uiteraard ook door elkaar) Het eten wordt voor je neus bereidt en het smaakt erg goed, al heb ik de Nederlandse kok daar nog nooit aangesproken en kan ik daar weinig over zeggen. De Nederlandse en Japanse kok bereiden vlees en vis op een grill respectievelijk bakplaat, de Chinese kok wokt door jezelf geselecteerde groenten en/of vlees/vis met een saus naar keuze. Inclusief voorgerechten en nagerechten (als je wilt) en unlimited drinken (waarschijnlijk wel tot op zekere hoogte) voor €18,- door de weeks en €19,50 in het weekend. Echt een enorme aanrader! Tip: ga op tijd, als het vol zit sta je wel even (een paar minuten vaak slechts, dat overleef je ook wel, maar toch) in de rij bij de koks. Klote, wat heb ik zin om hier weer heen te gaan! |
|
quote: ROFLdeROFL wat een heerschend stuk is dit! Voor m'n pizza ga ik trouwens toch echt liever naar Da Vinci aan de Turfsingel ZZ, wat een geniaal lekkere pizza's zijn dat! De andere gerechten zijn zo mogelijk nog heerlijker! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: oei oei oei, trek het goed, mega tent!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jan is daar vaste klant, hij hoeft eigenlijk niet eens te bestellen ze weten het toch wel |
|
quote: De serie 'Mijn Tent is Top' is al afgelopen hoor, je komt dus niet op tv. |
|
quote: Hahaha, en terecht! |
|
In Tilburg is dit trouwens ook echt een goed restaurant. http://www.etenstijd.nl/ Hier betaal je voor 2 of 3 uur een vast bedrag inclusief drankjes, wat niet in verhouding staat tot de kwaliteit en diversiteit van het eten. De aankleding is netjes maar niet té classy en de bediening en vooral de eigenaars zijn zeer aardig. Aanrader! |
|
quote: NOU EN Zet bij maar bij een (goede) snackbar neer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vet metal van je. |
|
Nee, simpel. Daar hou ik van (als het op eten aankomt) En simpel kan best lekker zijn hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-06-2008 15:35] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat zeg ik, metal. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |