IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-08-2010 14:59 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-08-2010 15:23 by M. Profiel van M.

Ow daar heb ik nog niet gegeten, ga ik eens doen. Goede keuze dan, ik ben een tijdje geleden bij een ander Turks restaurant geweest, Selina. Die zit daar 100 meter vandaan en is iets duurder maar daar kom ik niet meer terug. Hollandse watertomaten, ijskoude olijven, etc.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-10-2010 18:36 by M. Profiel van M.

Hey ladies and germs,

waar kan je wat lekkers eten in Eindhoven? Liefst vlakbij de Effenaar. Liefst wel lekker, maar fancy hoeft niet en een avondvullend programma ook niet, we pakken nl. op dezelfde avond een concertje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2010 18:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2010 18:36 schreef M. het volgende:
Hey ladies and germs,

waar kan je wat lekkers eten in Eindhoven? Liefst vlakbij de Effenaar. Liefst wel lekker, maar fancy hoeft niet en een avondvullend programma ook niet, we pakken nl. op dezelfde avond een concertje.


Tegenover het station zit een goede Japanner. Lekkere Sushi, kan je gewoon van de lopende band pakken.
Ergens zit ook een goede Tapas, maar dat zit niet echt bij de Effenaar in de buurt... Dus dan heb je daar niets aan


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-10-2010 18:41 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 20 oktober 2010 18:36 schreef M. het volgende:
Hey ladies and germs,

waar kan je wat lekkers eten in Eindhoven? Liefst vlakbij de Effenaar. Liefst wel lekker, maar fancy hoeft niet en een avondvullend programma ook niet, we pakken nl. op dezelfde avond een concertje.
Gewoon naar de wok to go daar, erg lekker, nier duur. Kun je ook gewoon zitten.

Daar kom je als je vanaf de Effenaar richting het centrum loopt(alsmaar rechtdoor vanaf de ingang dus). Zodra je de drukkere weg oversteekt, aan je linkerhand.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-10-2010 19:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 oktober 2010 18:36 schreef M. het volgende:
Hey ladies and germs,

waar kan je wat lekkers eten in Eindhoven? Liefst vlakbij de Effenaar. Liefst wel lekker, maar fancy hoeft niet en een avondvullend programma ook niet, we pakken nl. op dezelfde avond een concertje.


Vanaf het station naar de Pathé lopen, voor de Pathé linksaf de Dommelstraat in en dan een eind doorlopen tot je aan de linkerkant leefcafé Het Spiegelbeeld ziet. Uitstekend eten, een fijn koud Duits witbiertje van het tap en keurige prijzen. Mijn favoriete restaurant in de stad.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2010 19:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2010 19:13 schreef Illusione het volgende:
Vanaf het station naar de Pathé lopen, voor de Pathé linksaf de Dommelstraat in en dan een eind doorlopen tot je aan de linkerkant leefcafé Het Spiegelbeeld ziet. Uitstekend eten, een fijn koud Duits witbiertje van het tap en keurige prijzen. Mijn favoriete restaurant in de stad.

Zullen we daar een keer heen gaan dan samen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-10-2010 19:57 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 oktober 2010 19:50 schreef zillah-morte het volgende:
Zullen we daar een keer heen gaan dan samen?


Deal!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2010 19:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2010 19:57 schreef Illusione het volgende:
Deal!


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-10-2010 20:15 by M. Profiel van M.

Hmmja. De Wok to Go is niet echt mijn kopje thee, en over dat Spiegelbeeld lees ik wel heel slechte dingen. Maar, bedankt voor de tips! Ik laat nog wel weten wat het geworden is .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2010 20:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik zeg dan dus de Japanner.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-10-2010 20:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 oktober 2010 20:15 schreef M. het volgende:
Hmmja. De Wok to Go is niet echt mijn kopje thee, en over dat Spiegelbeeld lees ik wel heel slechte dingen. Maar, bedankt voor de tips! Ik laat nog wel weten wat het geworden is .


Slechte dingen ? Waar lees jij die dan ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-10-2010 20:36 by M. Profiel van M.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-10-2010 20:38 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Je wilt iets waar ze stoffen servetten hebben?



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-10-2010 20:41 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 oktober 2010 20:36 schreef M. het volgende:
http://www.iens.nl/restaurant/21224/eindhoven-leefcafe-het-spiegelbeeld/recensie


Die heb ik net toevallig eens bekeken, en ik sta verbaasd van die negatieve recensie. Ik kom al jaren bij die tent en eet er regelmatig, en herken totaal niets van de matige service, gebrek aan luisterend oor en ongaar eten. Ik kan eerlijk zeggen dat daar nog nooit meegemaakt te hebben, en ik heb nog nooit klachten gehad van iemand die daar op mijn advies is gaan eten. Dat de sfeer niet voor iedereen is weggelegd en het, als het druk is, wat rumoerig kan zijn, is helemaal waar.. maar wat daar beschreven staat associëer ik helemaal niet met deze tent.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-10-2010 20:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Als ik de negatieve reviews lees dan lijken de schrijvers mij een beetje neuzelkutten die er op een erg druk moment waren.


Boeiender


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-10-2010 20:52 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 oktober 2010 20:46 schreef MR. N het volgende:
Als ik de negatieve reviews lees dan lijken de schrijvers mij een beetje neuzelkutten die er op een erg druk moment waren.


Damn, wou een recensie toevoegen, maar dat ging niet omdat ik niet ingelogd ben..

Als het inderdaad erg druk is, kunnen dingen wel eens langer duren, maar dat is bijna elk restaurant wel het geval. Ik moet trouwens zeggen dat ik ook bij grote drukte nooit lang heb hoeven wachten op eten, drinken of bediening. Als je 'snel even een hapje wilt eten' en dus na een half uur buiten wil staan, kun je hier beter niet gaan eten, dat is wel zo. Wil je echter rustig op je gemak met een puik drankje een ronde of twee tapas (niet de traditionele soorten) oppeuzelen tijdens een goed gesprek, dan zit je hier in mijn beleving altijd goed.

Edit: Ik heb hier trouwens ook met Rajacker gegeten, die was er ook goed over te spreken. Mijn vertrouwen in deze tent blijkt ook wel uit het feit dat ik hier zonder enige angst een dinnerdate zou hebben, en dat ik hier ook met mijn directeur en drie collegae (op mijn aanraden) uitermate goed heb gegeten (wat zij ook beaamden).

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-10-2010 20:57]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-10-2010 20:12 by M. Profiel van M.

We misten een trein, daarna maar bij Pamukkale in Utrecht gaan eten om later naar EHV te gaan :'). Was lekker hoor!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-10-2010 20:15 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ja? Wat heb je gegeten? Cheeseburger?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-10-2010 20:16 by M. Profiel van M.

Ja, een cheeseburger bij de Turk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-10-2010 20:26 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Gaaf.

Was je vantevoren van plan een cheeseburger te nemen of was het meer zo dat hij je opeens aansprak toen je hem op de kaart zag staan?



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2010 20:34 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 oktober 2010 20:12 schreef M. het volgende:
We misten een trein, daarna maar bij Pamukkale in Utrecht gaan eten om later naar EHV te gaan :'). Was lekker hoor!


Das toch dat ding vlakbij de stairway? Ik kijk altijd heel irritant naar wat mensen op hun bord hebben liggen. Heel vervelend vinden ze dat. Vreemd, want ik vind het wel leuk.

We lopen daar altijd langs als we naar de wok to go gaan. Die hun menu ineens aangepast hebben. Chicken masala is ineens chicken curry. Precies hetzelfde spul, maar goed.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-10-2010 21:15 by Hagal Profiel van Hagal

quote:
Op 20 oktober 2010 18:36 schreef M. het volgende:
Hey ladies and germs,

waar kan je wat lekkers eten in Eindhoven? Liefst vlakbij de Effenaar. Liefst wel lekker, maar fancy hoeft niet en een avondvullend programma ook niet, we pakken nl. op dezelfde avond een concertje.


Niet geniaal lekker maar af en toe heerlijk: gauchos


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 22-10-2010 21:19 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Gauchos is inderdaad zeker te doen voor zo'n avondje. Zit op het pleintje recht tegen over het station.

Sizzling zit daar tegenover, ook erg goed, daar kan ik de sizzling galapenjo steak erg aanbevelen. Bij Gaucho's zou ik voor de spareribs gaan.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-10-2010 21:25 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Sizzling is inderdaad ook best aardig ja.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen