|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We hebben niet allemaal jouw hoge niveau: quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
kelere, iemand stelt weer een normale vraag en er wordt weer eens debiel op gereageerd...eikels. Fuck the world and fuck you |
|
Kerel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sorry. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Met het verkeerde been uit bed gestapt of zo? Kom op.. Ontopic: http://www.eetcafestreetlife.nl/ Zo beter? [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 01-10-2007 12:35] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:jammer genoeg uit bed gestapt. Fuck the world and fuck you |
|
streetlife is zeker goed te doen ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: quote: |
|
Er is een verschil tussen een geintje maken en debiel reageren lieve Burzum. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als je van kakkerlakken houdt. Smerigste toko van R'dam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Definieer betaalbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:jij geen tips joh ? jij eet vaker buiten de deur dan ik. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Tips heb ik natuurlijk. Alleen is 'betaalbaar' een vaag begrip die het moeilijk maakt om tips te geven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ach, het zijn studenten he..dus echt veel cash zullen ze niet hebben. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sinds wanneer ben jij student dan??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ik google-de alleen maar even op "eetcafe rotterdam" om Mental te pleasen, nooit van die tent gehoord www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:dat is niet aardig !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sorry, maar het was gewoon ff een inkopper.. Met zulke inkoppers zou Sparta zo 1e staan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:woehahahaha. heb je grappen teveel ? Fuck the world and fuck you |
|
Nee...er staan er al 11 bij Sparta in het veld. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Clown. vorig seizoen piepte je wel anders. Fuck the world and fuck you |
|
Daarom noemen ze het ook een seizoen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |