IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 05-09-2011 11:59 by Schuurman Profiel van Schuurman

Nou, ik heb meerdere malen in sterrententen gegeten, en nog nooit met hongergevoel de deur uit gelopen. Sterker nog, vaker was het tegenovergestelde het geval.

Maarja, voor corpulente, horkerige metalheads lijkt me een willekeurige "Onbeperkt- ... -eten" sowieso een betere keus.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2011 12:01 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-09-2011 12:02 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 september 2011 11:59 schreef Schuurman het volgende:
Nou, ik heb meerdere malen in sterrententen gegeten, en nog nooit met hongergevoel de deur uit gelopen. Sterker nog, vaker was het tegenovergestelde het geval.

Maarja, voor corpulente, horkerige metalheads lijkt me een willekeurige "Onbeperkt- ... -eten" sowieso een betere keus.


Als je weinig op je bord hebt gehad wil dat niet zeggen dat het niet lekker en voedaam is toch?

Wat betreft die all you can eat tenten, het is schandalig hoe lang je soms in de rij moet staan en dan is het eten ook vaak niet om over naar huis te schrijven

Ik betaal dan liever wat meer voor een echt leuk en lekker restaurant naar mijn smaak. Ik heb nog nooit in een sterren restaurant gegeten, is het makkelijk om daar te reserveren, zijn er geen wachtlijsten zoals bij bijvoorbeeld Parkheuvel en Oud Sluis?


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2011 12:03 by XXL Profiel van XXL

Ik heb wel eens gewoon een tweede hoofdmenu besteld in een luxe restaurant.

Enig idee hoe raar en geirriteerd ze je dan aankijken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-09-2011 12:04 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Eigenlijk zouden ze blij moeten zijn dat je nog een gerecht besteld, je vind hun eten gewoon lekker toch?


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2011 12:08 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 september 2011 11:59 schreef Schuurman het volgende:
Nou, ik heb meerdere malen in sterrententen gegeten, en nog nooit met hongergevoel de deur uit gelopen. Sterker nog, vaker was het tegenovergestelde het geval.

Maarja, voor corpulente, horkerige metalheads lijkt me een willekeurige "Onbeperkt- ... -eten" sowieso een betere keus.
Precies, voldoende eten en vreten tot je maag op knappen staat zijn twee dingen. Een goede chef snapt dit.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-09-2011 12:09 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 september 2011 12:08 schreef Daops het volgende:
Precies, voldoende eten en vreten tot je maag op knappen staat zijn twee dingen. Een goede chef snapt dit.




5 Euro's? Op je muil!!


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 05-09-2011 12:52 by Schuurman Profiel van Schuurman

Oui. Nou, Parkheuvel is goed te doen, Oud Sluis niet. Wachttijd. Geldt eigenlijk alleen voor De Librije en Oud Sluis in Nederland, in legio 2- of 1-sterrententen kun je - volgens mij - vaak nog dezelfde middag/avond terecht.

Maareuhm, die prijzen van die tent in Tilburg zijn écht laag. Zeker als je de ingrediënten van het menu bekijkt. Dat maakt me wel benieuwd, eigenlijk.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-09-2011 13:00 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 september 2011 12:52 schreef Schuurman het volgende:
Oui. Nou, Parkheuvel is goed te doen, Oud Sluis niet. Wachttijd. Geldt eigenlijk alleen voor De Librije en Oud Sluis in Nederland, in legio 2- of 1-sterrententen kun je - volgens mij - vaak nog dezelfde middag/avond terecht.

Maareuhm, die prijzen van die tent in Tilburg zijn écht laag. Zeker als je de ingrediënten van het menu bekijkt. Dat maakt me wel benieuwd, eigenlijk.


Bedankt voor de tip, de eerstvolgende keer dat ik naar 013 ga, zal ik eens kijken of we daar terrecht kunnen



5 Euro's? Op je muil!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-09-2011 13:03 by intothevoid Profiel van intothevoid

Poosje terug overheerlijk gegeten in De Lunterse Boer. Best aan de prijs, dat wel. http://www.lunterseboer.nl/pages/restaurant/a-la-carte.php


You have time. You are doing fine.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2011 13:26 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 september 2011 12:52 schreef Schuurman het volgende:
Maareuhm, die prijzen van die tent in Tilburg zijn écht laag. Zeker als je de ingrediënten van het menu bekijkt. Dat maakt me wel benieuwd, eigenlijk.
Ja, haast absurd laag voor wat je krijgt. Bewuste keuze van de eigenaren, ze willen er geen elitair iets van maken. Prachtig als ze een ster krijgen, maar je krijgt dan ook deels een ander publiek. Plus zullen de prijzen dan ongetwijfeld omhoog gaan.

Sgeiterdt: Reserveren moet minstens een paar weken vooraf. Het is ook in een buitenwijk, niet bij 013 om de hoek.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-09-2011 13:27]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-09-2011 13:28 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 september 2011 13:26 schreef Daops het volgende:
Ja, haast absurd laag voor wat je krijgt. Bewuste keuze van de eigenaren, ze willen er geen elitair iets van maken. Prachtig als ze een ster krijgen, maar je krijgt dan ook deels een ander publiek. Plus zullen de prijzen dan ongetwijfeld omhoog gaan.

Sgeiterdt: Reserveren moet minstens een paar weken vooraf. Het is ook in een buitenwijk, niet bij 013 om de hoek.


Ok nou het ziet er naar uit dat ik pas in maart volgend jaar weer naar 013 ga, dus ik zal op tijd reserveren bedankt!


5 Euro's? Op je muil!!


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 05-09-2011 14:10 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Binnen eten en drinken op de Kamperstraat in Zwolle is ook een aanrader! Het is niet heel goedkoop, maar wel erg goed! Je kunt ook zelf de maat van je portie bepalen in klein groot en medium, waardoor je meer gangen kan nemen als je dat wil of gewoon meteen een grote portie bestellen als je alleen zin in een hoofdgerecht hebt of zo...

De styling is mooi, service heel goed en het eten gewoon heerlijk! Aanrader dus


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-10-2011 23:50 by Nimbus Profiel van Nimbus

Weer heerlijk gegeten bij de Gaffel in Valthe vanavond. Mooie gerechten, goede wijn erbij, uitstekende sfeer en bediening.
Doet sowieso goed om eerst bij de open haard te onthaalt worden met een paar amuses en een drankje. En dan pas aan tafel te gaan.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2011 8:29 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 5 september 2011 13:00 schreef Sgeiterdt het volgende:
Bedankt voor de tip, de eerstvolgende keer dat ik naar 013 ga, zal ik eens kijken of we daar terrecht kunnen




Meestal als ik in Tilburg ga eten ga ik naar Polly Maggoo. Geen sterren, maar gewoon eetcafe bij de 013 om de hoek waar je een goede maaltijd voor een nette prijs krijgt. En vaak een speciaal biertje uit de tap.


 


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-10-2011 10:36 by Daops Profiel van Daops

Afgelopen 2 weken in Japan meerdere malen heerlijk gegeten. Op basis van tips van lokale kennissen de meest obscure tentjes ontdekt. Zowel in Tokyo als Fukuoka (bleek een culinaire hotspot in Japan) genoten van sushi vers uit zee tot traditionele japanse gerechten aan tafel bereid


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-11-2011 9:35 by M. Profiel van M.

Gisteren gegeten bij Restaurant "De Vaartsche Rijn" in Utrecht.

http://www.restaurantvaartscherijn.nl/

Het gebied waar het staat is nog in ontwikkeling dus hopelijk ziet het er in de omgeving over een paar jaar wat beter uit. Dit maakt het restaurant wat lastig te vinden en dus een leuke verrassing.

Aanrader. Er is geen menukaart -- je geeft aan wat je liever niet eet en verder is het een verrassing.

Ik weet niet meer de exacte details en ingrediënten, maar het viergangenmenu zag er ongeveer zo uit:
- voor: tartaar van dorade, met onder meer bergamot, in inktvisinkt gemarineerde cassave en nog wat zaken. Erg fris, erg lekker.
- tussen: gebakken polenta met taleggio, met truffeltapenade, op een bed van gebakken boerenkool en pompoenpitten. Deze weet ik nog vrij goed, want het was een waar kunststukje.
- hoofd: Baambrugse big met ik weet niet meer wat. Ik was nog teveel aan het nagenieten van het tussengerecht, al was dit vlees ook zeer aangenaam.
- na: ik koos voor het zoete dessert ipv de kaasplank; onder meer canneloni van ananas, koffie-meringue, citroenijs op perzikcompote en wat dies meer zij. Niet heel bijzonder maar wel lekker.

Daarbij ook nog goed verzorgde amuses (onder meer een wortel-gembersoepje met daarbij een blokje rode kool & gecarameliseerde appel, alles zeer goed verzorgd en aangekleed) en een wijnarrangement. Vooral de pinot noir bij het tussengerecht was briljant.

Eeeeecht lekker gegeten .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 24-11-2011 20:32 by Schuurman Profiel van Schuurman

:M. Is die tent relatief nieuw? Hoorde er laatst ook al iemand over. Klinkt als een leuk menu, en ben ook wel gek van dat concept. Amberes (ook dikke aanrader) & Podium doen ook al zoiets in Utrecht. Betaalbaar, dat Vaartsche Rijn?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-11-2011 22:21 by M. Profiel van M.

Hij schijnt er nu een maand of 9 te zitten. Als je de meningen op iens.nl leest zie je dat men in het begin duidelijk nog wat moeite had (onwennige bediening e.d.), maar inmiddels lijkt de tent een en ander goed op orde te hebben.

Wij waren 75 euro p.p. kwijt incl. fooi (en die was wat meer dan 10% vanwege de fijne avond) voor aperitief, 4-gangen menu, wijnarrangement en koffie toe. Mooi toch.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-11-2011 22:29 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 24 november 2011 9:35 schreef M. het volgende:
Aanrader. Er is geen menukaart -- je geeft aan wat je liever niet eet en verder is het een verrassing.


Ha, dat is een leuk concept. Klinkt inderdaad goed! Zal Aapmensch hier eens voor strikken. Maar eerst heeft hij nog voor zijn verjaardag een etentje van mij tegoed bij http://www.dejufferenlunsingh.nl
Hetgeen nu echt op kruipafstand is. Zin in!


Verrassend triviaal


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-11-2011 22:31 by intothevoid Profiel van intothevoid

Net heerlijk gegeten in 't Gesprek (Wageningen). Vooral veel vis en wild op de kaart, maar ook aan te raden voor lui die daar niet specifiek op zitten te wachten. Bib Gourmand vermelding ook. Zes tientjes de man kwijt geloof ik, príma prijs voor de kwaliteit en service. Karige whisky selectie was het enige minpuntje.


You have time. You are doing fine.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-11-2011 13:29 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Heb t eigenlijk al een tijdje met de Frans geinspireerde keuken gehad. Ook in sterrententen gegeten, maar ik ken t nou wel. Amuse altijd iets schuimigs en vaak met iets vissigs, lamsrackje dit, visje dat, kaasplankjes, bah. Ik vind er echt niets meer aan, perfect bereid, mooi gepresenteerd, maar vaak een beetje voorspelbaar en vaak is 'verfijnd' gewoon synoniem aan 'laffe smaak'. Doe mij maar lekker gewoon Koreaans, of Thais, of simpele boeren Griekse keuken, allemaal gangbaar en minder verfijnd, maar tenminste met uitgesproken smaken mmmm!


When your people matter, menstrual health matters


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 08-12-2011 16:25 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 25 november 2011 13:29 schreef Fusion het volgende:
Heb t eigenlijk al een tijdje met de Frans geinspireerde keuken gehad. Ook in sterrententen gegeten, maar ik ken t nou wel. Amuse altijd iets schuimigs en vaak met iets vissigs, lamsrackje dit, visje dat, kaasplankjes, bah. Ik vind er echt niets meer aan, perfect bereid, mooi gepresenteerd, maar vaak een beetje voorspelbaar en vaak is 'verfijnd' gewoon synoniem aan 'laffe smaak'.

Doe mij maar lekker gewoon Koreaans, of Thais, of simpele boeren Griekse keuken, allemaal gangbaar en minder verfijnd, maar tenminste met uitgesproken smaken mmmm!


Nou, respect voor je meningkje!

Maargoed, wie stelt dat Griekse keuken > Franse keuken zal wel last hebben van een kneuzing in het bovendek.

Wel eens zelf een Thaise curry gemaakt? Ik snap niet dat je dat simpel/minder verfijnd noemt. Het bestaat uit een behoorlijk aantal ingrediënten en moet perfect in balans zijn - want balans, daar draait het om in de Thaise keuken.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 08-12-2011 16:32 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Jij kan het weten.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-12-2011 16:37 by MMayo Profiel van MMayo

Laatst bij Yunomi in Zwolle gegeten


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen