|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb het dan ook niet over kooktechnieken, maar over de smaak/ingrediënten. Dan zou ik de Thaise keuken dus écht niet als simpel willen omschrijven. Maargoed, sowieso gaat dit nergens heen, want eigenlijk bestaat "de Franse keuken" niet; Frankrijk hééft zo'n enorme diversiteit (een week -> Elzas en dan week -> Bretagne). En dat varieert van hele boerse gerechten tot de verfijnde keuken van noem een Gagnaire. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Eens. Ik had t in de post waar jij op reageerde dan ook niet over de Franse keuken maar over de Frans-geinspireerde keuken die je in sterrenrestaurants en andere 'betere' restaurants vaak voorgeschoteld krijgt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Gisteren bij De Markt in Utrecht gegeten, het is een nieuwe tent maar ik was aangenaam verrast. Goede wijn, de antipasti en het hoofdgerecht (Parelhoen filet) waren echt heerlijk. Mooie inrichting en erg vriendelijke personeel en zeer betaalbaar. Aanrader! http://www.restaurantdemarkt.nl/ Against God and Government |
|
Vind't daar altijd wat druk. 'De Garde' er tegenover, daar heb ik met Schuurman de afgelopen weken twee keer verschrikkelijk goed gegeten! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klopt, het is wel erg druk daar inderdaad. Toen wij daar zaterdag aan kwamen hebben we eerst een drie kwartier aan de bar moeten vertoeven omdat er nog geen tafeltje vrij was. Nu is zaterdag om 8 uur ook wel een drukke tijd. Against God and Government |
|
Zaterdag uiteten = reserveren. Zowel in Utrecht als De Venter. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klopt, hadden we gedaan, maar aangezien we met z'n tweeën waren was dat niet nodig, vond het ook een beetje vreemd daar niet van. Maar goed, ik was erg tevreden. Against God and Government |
|
Aan de Belgen hier: Ik zoek een goede brasserie in Gent. Klassiek, rustiek, Bourgondisch Belgisch/Frans. P.p. voor drie gangen en wat drankjes zo'n 75 Euro. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Hertog Jan, Hertog Jan. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:GENT, dyslect!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: FUCK WAT KUT! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:00] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:00] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:01] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:01] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:01] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ANYWAY, ON TOPIC. Wat een plebejisch dorpje, dat Gent. Slechts één noemenswaardig restaurant, namelijk Jan Van den Bon. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: http://www.belgaqueen.be/menu_carte.asp?city=2&Lang=3 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Die's niet open wanneer ik er ben. :') Maar is volgens mij ook geen Brasserie. Ik zoek een Boas. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:01] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
|
En toen ging iedereen weer netjes on topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-12-2011 18:01] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
La Bodega in Maastricht. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Oké, ik ga ontopic. Aanrader van 2011: 't Nonnetje in Harderwijk. Uitstekend restaurant met een eigentijdse, creatieve keuken - met één michelinster. Ik hoor menigeen al weer zuchten, maar ze hebben ook een menu voor slechts €35,-. Zéér de moeite waard. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |