IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2017 22:21 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb een keer, na veel gedram van de schoonfamilie, zo'n duur wijnarrangement met allemaal liflafjes gedaan in zo'n chique restaurant. Maar van tevoren had ik al gezegd dat ik wijn niet te zuipen vind. Het eindigde dus met een hoop kotserij, zo goor vind ik wijn. Sindsdien gaan we gewoon weer uit eten in "normalere" eetgelegenheden, zeker omdat er ook weer eens niet goed rekening was gehouden met allergieën


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-02-2017 22:37 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 1 februari 2017 20:28 schreef Snaack het volgende:
Je gaat er niet heen maar je hebt er wel een mening over, bijzonder! Uit de vooroordelen die je hier tentoonspreidt blijkt inderdaad dat je nog nooit een dergelijke etablissement bezocht hebt.


Dat maak jij ervan. Dat wil echter niet zeggen dat ik nooit in dergelijke restaurants geweest ben. Vooral bedrijfsetentjes met (potentiële) opdrachtgevers, met name in de tijd dat ik nog op projecten zat bij Imtech. Dat mocht wat kosten destijds.

quote:
Type sfeer? Volgens mij heb jij het vooroordeel dat je in een toprestaurant "bekeken" wordt of je de etiquette wel correct toepast en dat je je opgelaten voelt of iets dergelijks. Dat is nu juist niet de bedoeling.


In een aantal restaurants waar ik geweest ben in de loop der jaren was dat anders wel degelijk het geval. Ik hou niet van dat opgedirkte.

quote:
Dat je na zeg 4 uur tafelen helemaal rozig en ontspannen bent en met een gelukzalig en voldaan gevoel in de taxi stapt. Alle zintuigen tot het uiterste geprikkeld.


En als die prikkels je niet aanstaan gaat die vlieger dus niet op.

quote:
Dáár gaat het om. Niet om volle borden vlees. Dan kun je inderdaad beter naar de lokale Griek gaan om je misselijk te eten aan gyros. Ook lekker, op zijn tijd!


Het zijn niet de volle borden vlees (al is daar niets mis mee), maar een combinatie van type eten en ambiance. En in de meeste toprestaurants, om ze even over dezelfde kam te scheren, mis ik dat. Dat betekent niet dat het slecht is, maar puur dat het niet iets voor mij is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 01-02-2017 22:41]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-02-2017 23:01 by bastianus Profiel van bastianus

Iemand als Ralph is natuurlijk ook vrij hetero.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 0:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2017 20:07 schreef Natural Disaster het volgende:
Btw, dat ze het daar uitgevonden hebben is wat optimistisch als ik wikipedia moet geloven.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Moleculaire_gastronomie


En in datzelfde artikel staat ook dat Ferran een aanvoerder is van de moleculaire gastronomie, samen met ome Heston

Ferran heeft in ieder geval diverse moleculaire bereidingswijzen ontdekt, of uitgevonden zo je wilt, zoals het maken van spheres, airs etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-02-2017 0:26]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 0:03 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2017 20:32 schreef TUFKAM het volgende:
wat een onzin.


quote:
Op 1 februari 2017 20:55 schreef TUFKAM het volgende:
Dat je na zeg 4 uur tafelen helemaal rozig en ontspannen bent en met een gelukzalig en voldaan gevoel in de taxi stapt. Alle zintuigen tot het uiterste geprikkeld.


godsamme. je gaat ff wat eten. hoef je niet zo dik over te doen.


Je hoeft niet constant te bewijzen dat je een ongeletterde boer bent die de fijne geneugtes des levens niet begrijpt, laat staan kan waarderen. Dat wist ik namelijk al. Ongeletterde boer. Barbaar.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 0:15 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2017 21:33 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik ook, maar het is een beleving, zeg maar. Ik hou daar helemaal niet van en jij ook niet, blijkbaar. Maar ja, sommige mensen vinden dat wel leuk, dat snap ik dan ook nog wel. Nou ja, eigenlijk niet, maar goed. Voor de vorm.

Maar wat Negatieveling ook zegt. Het zou voor mij juist geen feestje zijn, alleen al denken hoe laat je uiteindelijk weer eens een keer thuis bent, ke-le-re.


Er zijn vast activiteiten waar jij jezelf helemaal in kunt verliezen zodat je het besef van tijd helemaal kwijt bent. Dat heb ik (onder andere) als ik in een sterrenrestaurant ga dineren.

De hele ervaring, het prikkelen van alle zintuigen, de verrassende smaken, geuren, texturen, de hunkering naar wat er nog komen gaat, het is zoals ik eerder al zei echt geen "eten" meer.

quote:

Bij Denny's schiet alles tenminste lekker op.


Ik snap dat echt niet, dat gehaast met eten. In 10 minuten een bordje prak naar binnen werken om wat te gaan doen? De wereld redden? Of achter de computer kruipen om weer tijd te kunnen doden op een al een decennium geleden overleden forum?

Net als de lunch-cultuur in Nederland. O wee gebeente als je tussen de middag anderhalf uur lunchpauze neemt om in de zon op het terras van een fijne maaltijd te genieten.

Werk nou maar gewoon je thuisgesmeerde boterhammen met pindakaas achter je bureau naar binnen, het liefst zo snel mogelijk.

HAAAAAAT

Ik eet echt niet elke dag uitgebreid maar ik geniet van niets meer dan een avond quality time te hebben met mijn vrouw en andere geliefden en onder het genot van fijne wijnen en spijzen lekker te huis-tuin-en-keuken-filosoferen.

Het leven is kort mensen. Geniet er godverredomme toch van.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 0:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2017 22:37 schreef Ralph het volgende:
Dat maak jij ervan. Dat wil echter niet zeggen dat ik nooit in dergelijke restaurants geweest ben. Vooral bedrijfsetentjes met (potentiële) opdrachtgevers, met name in de tijd dat ik nog op projecten zat bij Imtech. Dat mocht wat kosten destijds.


Dat lijkt me toch een iets andere setting dan met je vriendin, of een paar maten, uh.

quote:

In een aantal restaurants waar ik geweest ben in de loop der jaren was dat anders wel degelijk het geval. Ik hou niet van dat opgedirkte.


Ik ook niet. Zo heb ik eens (werkelijk voortreffelijk) geluncht in een klassiek Frans restaurant in de Champagne-streek en daar was het enorm formeel en stijf. Ongemakkelijk, gatverdamme. Dat ik Rotterfrans spreek helpt ook niet natuurlijk

quote:
En als die prikkels je niet aanstaan gaat die vlieger dus niet op.


Smaken verschillen wat dat betreft natuurlijk maar goed. Ik heb een nogal brede smaak. Ik kan ook enorm genieten van een broodje shoarma na 20 bier te hebben gedronken bij een concert van Slayer


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 0:21 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2017 23:01 schreef bastianus het volgende:
Iemand als Ralph is natuurlijk ook vrij hetero.


Want hij luistert immers Sabaton en die staan bekend om hun heteroseksualiteit.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-02-2017 0:54 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 2 februari 2017 0:15 schreef Snaack het volgende:
Er zijn vast activiteiten waar jij jezelf helemaal in kunt verliezen zodat je het besef van tijd helemaal kwijt bent. Dat heb ik (onder andere) als ik in een sterrenrestaurant ga dineren.

De hele ervaring, het prikkelen van alle zintuigen, de verrassende smaken, geuren, texturen, de hunkering naar wat er nog komen gaat, het is zoals ik eerder al zei echt geen "eten" meer.




100% dit dus.



quote:

Net als de lunch-cultuur in Nederland. O wee gebeente als je tussen de middag anderhalf uur lunchpauze neemt om in de zon op het terras van een fijne maaltijd te genieten.



Wat een hel is lunchen in Nederland. Bijna nergens waar je een goede lekker uitgebreide meer-gangen lunch kunt eten. Bijna altijd weer die saté van de haas of belegde broodjes of salades. Ik wil goddomme gewoon meer dan anderhalf/twee uur uitgebreid tafelen. Dus dezelfde gerechten kunnen eten die ook op de menukaart 's avonds staan.
Bij sterrenrestaurants kan dat gelukkig, maar ja financieel trek ik dat dus niet iedere week.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 1:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 0:54 schreef Buiksmurf het volgende:
Wat een hel is lunchen in Nederland. Bijna nergens waar je een goede lekker uitgebreide meer-gangen lunch kunt eten. Bijna altijd weer die saté van de haas of belegde broodjes of salades.


Dat ja. Werkelijk waar dramatisch, en illustratief voor de lunchcultuur in Nederland. Net als een wijntje bij de lunch, HOE DURF JE! ALCOHOLIST!! Pffff.

quote:

Ik wil goddomme gewoon meer dan anderhalf/twee uur uitgebreid tafelen. Dus dezelfde gerechten kunnen eten die ook op de menukaart 's avonds staan.


Of in ieder geval iets dat zowaar op fatsoenlijk eten lijkt ja.

Ik ben zelfstandige dus kom ik op veel plekken in het land (en lunch ik ook vaak buiten de deur met relaties), echt overal kom je dezelfde ellende tegen.

quote:
Bij sterrenrestaurants kan dat gelukkig, maar ja financieel trek ik dat dus niet iedere week.


Hehe.

Ik ga binnenkort voor het eerst lunchen bij Fred (**)

Wel al gedineerd, ben erg benieuwd! Niet op een werkdag overigens.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-02-2017 1:10 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Zit ik dan iedere middag achter mijn computertje een boterham met pindakaas te eten terwijl ik wacht tot mijn Matlab code eindelijk convergeert


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 1:14 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2017 1:10 schreef iPim het volgende:
Zit ik dan iedere middag achter mijn computertje een boterham met pindakaas te eten


Have patience, little Padawan

quote:
terwijl ik wacht tot mijn Matlab code eindelijk convergeert


Matlab

Tijdens mijn studie a long time ago, in a galaxy far, far away, ook veel mee gewerkt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2017 7:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2017 0:15 schreef Snaack het volgende:

Ik snap dat echt niet, dat gehaast met eten. In 10 minuten een bordje prak naar binnen werken om wat te gaan doen? De wereld redden? Of achter de computer kruipen om weer tijd te kunnen doden op een al een decennium geleden overleden forum?

Net als de lunch-cultuur in Nederland. O wee gebeente als je tussen de middag anderhalf uur lunchpauze neemt om in de zon op het terras van een fijne maaltijd te genieten.

Werk nou maar gewoon je thuisgesmeerde boterhammen met pindakaas achter je bureau naar binnen, het liefst zo snel mogelijk.

HAAAAAAT

Ik eet echt niet elke dag uitgebreid maar ik geniet van niets meer dan een avond quality time te hebben met mijn vrouw en andere geliefden en onder het genot van fijne wijnen en spijzen lekker te huis-tuin-en-keuken-filosoferen.

Het leven is kort mensen. Geniet er godverredomme toch van.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Sowieso is die enorm hoge arbeidsproductiviteit in Nederland niet gezond voor een mens. We werken dan wel veel part-time, maar ook veel te efficiënt, en daardoor weer weinig effectief, vreemd genoeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-02-2017 7:31 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 februari 2017 0:20 schreef Snaack het volgende:
Dat lijkt me toch een iets andere setting dan met je vriendin, of een paar maten, uh.


Klopt. Dat betekent echter niet dat ik daarom niet een oordeel kan vellen over of iets bij mij past of niet. Met vrienden zit ik ook liever ergens anders.

quote:
Op 2 februari 2017 0:15 schreef Snaack het volgende:
Het leven is kort mensen. Geniet er godverredomme toch van.


Ik neem aan dat de meesten hier dat ook doen, mijzelf incluis. Alleen gebeurt dat niet op jouw manier, en daar lijkt me niets mis mee. Dat jij van niets meer geniet dan avonden tafelen in sterrenrestaurants betekent niet automatisch dat iedereen dat dan ook maar moet doen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-02-2017 8:58 by M. Profiel van M.

Wat leuk, allemaal mensen die noooooit naar een sterrenrestaurant zouden gaan. Dat maakt het weer makkelijker om te reserveren.

quote:
Op 1 februari 2017 19:59 schreef Snaack het volgende:

Waaaaaanzinnig!

Wij zijn afgelopen voorjaar in NYV geweest. We hebben wel naar sterrenrestaurants gekeken maar hebben ons relatief ingehouden om budgettaire redenen. We waren daar drie weken en echt goedkoop is het daar niet, haha.

Wij hadden hier vooraf gereserveerd: http://degustation-nyc.com/

Gave spot, erg kleinschalig, je zit aan de bar en ziet de 3 koks voor je neus staan te koken. Erg goed gegeten.

Leuk zeg. NYC was de bom. Wij waren vanaf Montreal, Canada er naartoe gefietst. Die skyline van Manhattan zien opduiken en tot het hotel aan toe fietsen (stond in Chinatown) was een mooie belevenis. Wel de duurste vakantie ooit ja, omdat het de eerste keer was wilden we per se op Manhattan verblijven, een rib uit ons lijf. We zijn er 8 nachten geweest en toen naar huis.

We hadden al het plan om ons "3 sterren debuut" te maken dus waarom niet in NYC??? Toen hebben we iets gedaan wat ik eigenlijk nooit doe, nl. zoeken naar "het goedkoopste 3 sterren restaurant in NYC" LOL. Alsnog een cocktail (de Manhattan natuurlijk), 8 gangen, wijn en koffie dus ik slaap momenteel buiten en loop rond in afdankertjes van het Leger des Heils .

quote:
The Jane staat ook hoog op mijn verlanglijstje. De moeite waard begrijp ik? Had van Sergio ook niet anders verwacht.

Inter Scaldes is geweldig en die staat bij mij dus hoger dan The Jane. Maar The Jane was zeer de moeite. Ik vind het hele sfeertje rond Sergio Herman nogal gehypet en testosteron-achtig (en bv. dat Frites Atelier van hem gaat nergens over wat mij betreft, of een Sergio Herman schort à 245 euro in z'n shop, van die dingen) maarrrrr ik moet toegeven dat concept, uitstraling, presentatie én uitvoering bij The Jane dik in orde waren. Hij kookt er overigens niet zelf (al hebben we hem op de bewuste avond wel gezien),dat doet zijn voormalige pupil Nick Bril.
In die documentaire over hem, Fucking Perfect, zie je ook dat hij helemaal niet zoveel interessants te vertellen heeft (zoals ook veel muzikanten, hehe). Maar wat hij op het bord neerlegt en hoe hij nadenkt over visuele presentatie en de match met inhoud, daar zie je gewoon wel de artisticiteit en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

Als ik jou zo inschat vind ik The Jane beter bij je voorkeuren aansluiten dan Inter Scaldes. Ach, het ontloopt elkaar niet veel. Inter Scaldes is iets klassieker, wat meer "understated" en subtieler, culinair van iets hoger niveau. The Jane is een waar bombardement aan prikkels en heeft een grootstedelijke, internationale uitstraling. Bij beide ga je armer & rijker naar buiten, als je begrijpt wat ik bedoel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-02-2017 12:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 februari 2017 0:54 schreef Buiksmurf het volgende:
Wat een hel is lunchen in Nederland. Bijna nergens waar je een goede lekker uitgebreide meer-gangen lunch kunt eten. Bijna altijd weer die saté van de haas of belegde broodjes of salades. Ik wil goddomme gewoon meer dan anderhalf/twee uur uitgebreid tafelen. Dus dezelfde gerechten kunnen eten die ook op de menukaart 's avonds staan.
Bij sterrenrestaurants kan dat gelukkig, maar ja financieel trek ik dat dus niet iedere week.


Wellicht kun je je voorliefde voor warme lunch gerechten met je liefde voor de stad Amsterdam combineren? Daar kan dat nl wel


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2017 12:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Pff wat een verfijnde posh hier joh.

Al die verfijnde franse keuken smaakjes moet ik niet zo. En dan zeker niet die arrogante snobistische cultuur eromheen. Heb ook welleens in sterrenrestaurants gegeten. Daar zaten zeker ook lekkere dingen tussen. Maar het is het mij niet waard om 10 keer meer te betalen voor iets wat nog geen twee keer lekkerder is. Bovendien ben ik meer van het boerenvoedsel ipv die verfijnde gerechten uitgevonden voor verwaande verveelde kakkers.

Je kan beter gewoon goed uitgehongerd zijn van hard werken dan smaken dingen pas lekker

(Sorry moest er even uit)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 02-02-2017 12:58 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 1 februari 2017 15:10 schreef Fusion het volgende:
Zitten in Amsterdam paar goede vega restaurants. Althans, euh, als ze nog bestaan. Echt goede gerechten, goede smaken, goede porties. Als je interesse hebt kan ik ze wel ff tsjekken

Aanbevelingen zijn altijd welkom, dus graag! Ik heb wel een klein trauma aan de Chinese cuisine overgehouden, dus die mag je van mij achterwege laten.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-02-2017 13:29 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 februari 2017 12:44 schreef ElitE het volgende:
Pff wat een verfijnde posh hier joh.

Al die verfijnde franse keuken smaakjes moet ik niet zo. En dan zeker niet die arrogante snobistische cultuur eromheen. Heb ook welleens in sterrenrestaurants gegeten. Daar zaten zeker ook lekkere dingen tussen. Maar het is het mij niet waard om 10 keer meer te betalen voor iets wat nog geen twee keer lekkerder is. Bovendien ben ik meer van het boerenvoedsel ipv die verfijnde gerechten uitgevonden voor verwaande verveelde kakkers.

Je kan beter gewoon goed uitgehongerd zijn van hard werken dan smaken dingen pas lekker

(Sorry moest er even uit)

Dit.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2017 14:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 2 februari 2017 12:44 schreef ElitE het volgende:
Pff wat een verfijnde posh hier joh.

Al die verfijnde franse keuken smaakjes moet ik niet zo. En dan zeker niet die arrogante snobistische cultuur eromheen. Heb ook welleens in sterrenrestaurants gegeten. Daar zaten zeker ook lekkere dingen tussen. Maar het is het mij niet waard om 10 keer meer te betalen voor iets wat nog geen twee keer lekkerder is. Bovendien ben ik meer van het boerenvoedsel ipv die verfijnde gerechten uitgevonden voor verwaande verveelde kakkers.

Je kan beter gewoon goed uitgehongerd zijn van hard werken dan smaken dingen pas lekker

(Sorry moest er even uit)


+1

En dat door iemand met Elite als nick.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2017 14:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 2 februari 2017 13:29 schreef Fusion het volgende:
Dit.


Zeker ja. Helemaal als het nog wordt aangedikt met een verhaal van zwerver tot wannabe-elite.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-02-2017 14:57]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 02-02-2017 15:03 by SonischeTitaan Profiel van SonischeTitaan

quote:
Op 1 februari 2017 20:28 schreef Snaack het volgende:
Je gaat er niet heen maar je hebt er wel een mening over, bijzonder! Uit de vooroordelen die je hier tentoonspreidt blijkt inderdaad dat je nog nooit een dergelijke etablissement bezocht hebt.

Type sfeer? Volgens mij heb jij het vooroordeel dat je in een toprestaurant "bekeken" wordt of je de etiquette wel correct toepast en dat je je opgelaten voelt of iets dergelijks. Dat is nu juist niet de bedoeling.

Bij de meeste toprestaurants waar ik heb gedineerd is de sfeer namelijk enorm relaxed. Het gaat er immers om dat de gast een ontspannen avond heeft en schijnbaar moeiteloos compleet in de watten wordt gelegd.

Dat je na zeg 4 uur tafelen helemaal rozig en ontspannen bent en met een gelukzalig en voldaan gevoel in de taxi stapt. Alle zintuigen tot het uiterste geprikkeld.

Dáár gaat het om. Niet om volle borden vlees. Dan kun je inderdaad beter naar de lokale Griek gaan om je misselijk te eten aan gyros. Ook lekker, op zijn tijd!


Voor negen op de tien users hier geldt dat het familiediner bij Chin. Ind. Rest. De Gouden Draak of anders het onbeperkt steengrillen in Bowling- en Partycentrum De Gekontvingerde Schandknaap te Kutkamperveen als summum geldt van wat ze op het gebied van gastronomie en culinaire verfijndheid hebben meegemaakt. Zodra iets dat niveau ook maar enigszins dreigt te ontstijgen, springt men met gestrekt been op het theaterorgel om anderen op badinerende wijze te betichten van snobisme. Bekijk voor de lol de biertopic hier maar eens; terwijl de noeste krijgers duchtig nippen aan een La Chouffe, een Kasteelbier of een Affligem Dubbel wordt al het andere afgedaan als 'dom geneuzel' en 'sneue hypes'. En heel anders zit dat allemaal niet.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-02-2017 15:08 by XXL Profiel van XXL

Babi Pangang FTW.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-02-2017 15:13 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Snobisme? Vanavond even alles terug lezen, want blijkbaar mis ik de helft op een smartphone.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-02-2017 15:33 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 2 februari 2017 15:03 schreef SonischeTitaan het volgende:
Bekijk voor de lol de biertopic hier maar eens; terwijl de noeste krijgers duchtig nippen aan een La Chouffe, een Kasteelbier of een Affligem Dubbel wordt al het andere afgedaan als 'dom geneuzel' en 'sneue hypes'. En heel anders zit dat allemaal niet.


Te erg voor woorden daar, ja. Vooral dat men niet door heeft dat het objectief gezien zelfs gedrochten van bieren zijn de huidige Chouffe, al het Kasteelbier, de Leffes, of een maispilsen als Jupiler en Hertog Jan. *gruwel gruwel*

Ach, dan word ik maar voor een elitaire snob uitgemaakt.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen