IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-09-2017 15:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 september 2017 15:09 schreef Snaack het volgende:
En diervriendelijk vlees bestaat volgens bij per definitie niet. Ze gaan namelijk altijd dood, dat is niet zo vriendelijk.
Oh jawel hoor. Een dier dat een goed leven heeft in een beschermde omgeving, oud mag worden en pijnloos geuthanaseerd wordt heeft per definitie een véél beter leven dan in t wild. En, zoals ik al zei, dood gaan we allemaal. Het leed of niet geschied meestal in het leven. Om nou de slacht als hoofdcriterium aan te dragen...


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 15:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2017 15:09 schreef Snaack het volgende:
En diervriendelijk vlees bestaat volgens bij per definitie niet. Ze gaan namelijk altijd dood, dat is niet zo vriendelijk.
Dat is een feit. Maar ik vind de nuance wel anders. Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee om een dier dood te maken om op te eten. Zelf heb ik ook verscheidene dieren dood gemaakt en geslacht, vroeger hoorde dat bij mijn werk. En ik ben ook weleens met de jachtopziener hier mee geweest om konijnen te schieten.
Maar mij gaat het door merg en been om te zien hoe dieren in megavarkensstallen, grote zuivelbedrijven en grote kippenbedrijven (juist scharrelkippen leven vaak in vreselijke omstandigheden) leven. Daarom besteed ik ook klauwen vol geld aan duur eten, maar dan aan biologische en diervriendelijke producten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 15:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2017 15:14 schreef Fusion het volgende:
pijnloos geuthanaseerd
Dit vind ik wel weer een lastige. Als iemand die zelf redelijk vaak gedood en geslacht heeft, weet ik dat je dieren best met een snee in de halsslagader of het afhakken van de kop zonder verdoving redelijk rustig kunt laten overlijden. De manier waarop is stukken belangrijker.
Heel veel dieren zo snel mogelijk achter elkaar met een verdoving afmaken kan best veel stress bij de dieren veroorzaken. Terwijl je door een rustige en individuele benadering een schaap best rustig en redelijk pijnloos kunt laten doodgaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-09-2017 16:36 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Eens. Maar uiteindelijk is de afweging om het leed van dieren je niet aan te trekken een zeer immorele. En dat zal niet alleen de impopulaire forumreli goody two shoes vinden. Hoop ik


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-09-2017 16:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 september 2017 15:18 schreef bastianus het volgende:
Maar mij gaat het door merg en been om te zien hoe dieren in megavarkensstallen, grote zuivelbedrijven en grote kippenbedrijven (juist scharrelkippen leven vaak in vreselijke omstandigheden) leven. Daarom besteed ik ook klauwen vol geld aan duur eten, maar dan aan biologische en diervriendelijke producten.
En dat siert je enorm. Zou eigenlijk heel normaal moeten zijn.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 16:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2017 16:38 schreef Fusion het volgende:
En dat siert je enorm. Zou eigenlijk heel normaal moeten zijn.
Och, het is eigenlijk een compromis. Mijn dochter wil vegetarisch eten, maar zou dan in combinatie met haar zuivelallergie te weinig eiwitten krijgen. Dus zijn we maar naar ander vlees overgestapt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 16:52 by bastianus Profiel van bastianus

En om eerlijk te zijn is het ook wel een smaakding. Als je een keer biologisch Kemper landhoen hebt geproefd, vind je supermarktkip niet meer te hachelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Xuvetyn
Helvete
Usericon van Xuvetyn
Posted 19-09-2017 17:05 by Xuvetyn Profiel van Xuvetyn

quote:
Op 19 september 2017 16:46 schreef bastianus het volgende:
Och, het is eigenlijk een compromis. Mijn dochter wil vegetarisch eten, maar zou dan in combinatie met haar zuivelallergie te weinig eiwitten krijgen.
Het is behoorlijk lastig om te weinig eiwitten binnen te krijgen, ook zonder zuivel of vlees.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-09-2017 17:06 by bokkie666 Profiel van bokkie666

En anders weet ik nog wel een manier.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-09-2017 17:38 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 september 2017 16:36 schreef Fusion het volgende:
Eens. Maar uiteindelijk is de afweging om het leed van dieren je niet aan te trekken een zeer immorele. En dat zal niet alleen de impopulaire forumreli goody two shoes vinden. Hoop ik



Gutteguttegut, mijnheer Fusion meent weer op basis van een aantal losse opmerkingen sentimenteel en verondersteld moreel wenselijk gedrag te moeten gaan vertonen. Hoe christelijk!

Het is het fucking internet dude. Ik meen niet alles dat ik hier post. Ik kom hier namelijk voornamelijk voor mijn Vermaeck. Een beetje opruien hoort daarbij.

Ik had al verwacht dat sommige mensen zouden happen op die dierenleed-opmerkingen. Te. Makkelijk. En. Voorspelbaar.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-09-2017 17:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 september 2017 17:06 schreef bokkie666 het volgende:
En anders weet ik nog wel een manier.



De biblebelt manier?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-09-2017 18:03 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 september 2017 17:38 schreef Snaack het volgende:
Gutteguttegut, mijnheer Fusion meent weer op basis van een aantal losse opmerkingen sentimenteel en verondersteld moreel wenselijk gedrag te moeten gaan vertonen. Hoe christelijk!

Het is het fucking internet dude. Ik meen niet alles dat ik hier post. Ik kom hier namelijk voornamelijk voor mijn Vermaeck. Een beetje opruien hoort daarbij.

Ik had al verwacht dat sommige mensen zouden happen op die dierenleed-opmerkingen. Te. Makkelijk. En. Voorspelbaar.


'Het is het fucking iinternet'. Wat een domme opmerking. Verder: wat jij doet is pas makkelijk. Voorspelbaar dan weer niet had je ehm... volwassener ofzo ingeschat


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-09-2017 18:38 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

geniaal dit mensen helemaal over de zeik om vlees. prachtig vermaak weer. zojuist twee cheeseburgers, drie frikandellen speciaal en twee kroketjes verzwolgen. uiteraard van uitstekende bram ladage kwaliteit. toch met afstand de beste snacks van de stad.


TUFKAM


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-09-2017 18:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Jij zal je dikke kop wel houden.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-09-2017 18:51 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

ik houd van lekker eten dus ben er bang voor


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-09-2017 18:52 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 19 september 2017 11:04 schreef Snaack het volgende:
Ik heb dit al honderd keer gezegd, maar ik zit daar ook niet om mijn honger te stillen. Dat is kennelijk enorm moeilijk te bevatten.

Stel je voor dat je naar een museum gaat en elk werk minutieus bestudeert en op je in laat werken, dan ben je na een paar uur uitgeput. Daar is het mee te vergelijken.

Het is een constant bombardement voor alle zintuigen en op een gegeven moment wordt je vanzelfsprekend moe. Aan de chef dat moment precies bij de friandises te zien te timen. ;-)


Wat moet je nou in een museum man.


TUFKAM


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-09-2017 18:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 september 2017 18:03 schreef Fusion het volgende:
'Het is het fucking iinternet'. Wat een domme opmerking. Verder: wat jij doet is pas makkelijk. Voorspelbaar dan weer niet had je ehm... volwassener ofzo ingeschat


Nou. Dat is fijn voor je


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-09-2017 18:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 september 2017 18:38 schreef TUFKAM het volgende:
geniaal dit mensen helemaal over de zeik om vlees. prachtig vermaak weer. zojuist twee cheeseburgers, drie frikandellen speciaal en twee kroketjes verzwolgen. uiteraard van uitstekende bram ladage kwaliteit. toch met afstand de beste snacks van de stad.


Kolere man, hoeveel lintwormen had je ook al weer??


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-09-2017 19:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dit topic is een mooi voorbeeld van hoe de veggies het verpesten voor iedereen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 19:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2017 17:06 schreef bokkie666 het volgende:
En anders weet ik nog wel een manier.
Hèhè...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 19:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2017 18:52 schreef TUFKAM het volgende:
Wat moet je nou in een museum man.
Neuken natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-09-2017 19:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 september 2017 19:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Dit topic is een mooi voorbeeld van hoe de veggies het verpesten voor iedereen.
Niet alle veggies hoor. Er zitten ook wel relaxte tussen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-09-2017 20:20 by spectre Profiel van spectre

ja maar die zijn al een tijdje overleden (humaan)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-09-2017 20:57 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Zojuist in Versailles een garpachio gevolgd door een prima rare rumpsteak met pepersaus plus bijlages naar binnen geschoven. Standaardkeuzes, maar precies wat je wilt na een dag werken. Met je cheeseburgers.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-09-2017 21:29 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 19 september 2017 19:46 schreef bastianus het volgende:
Neuken natuurlijk.
ah in zo'n sex museum op de wallen natuurlijk. snap.


TUFKAM


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen