|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is een feit. Maar ik vind de nuance wel anders. Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee om een dier dood te maken om op te eten. Zelf heb ik ook verscheidene dieren dood gemaakt en geslacht, vroeger hoorde dat bij mijn werk. En ik ben ook weleens met de jachtopziener hier mee geweest om konijnen te schieten. Maar mij gaat het door merg en been om te zien hoe dieren in megavarkensstallen, grote zuivelbedrijven en grote kippenbedrijven (juist scharrelkippen leven vaak in vreselijke omstandigheden) leven. Daarom besteed ik ook klauwen vol geld aan duur eten, maar dan aan biologische en diervriendelijke producten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dit vind ik wel weer een lastige. Als iemand die zelf redelijk vaak gedood en geslacht heeft, weet ik dat je dieren best met een snee in de halsslagader of het afhakken van de kop zonder verdoving redelijk rustig kunt laten overlijden. De manier waarop is stukken belangrijker. Heel veel dieren zo snel mogelijk achter elkaar met een verdoving afmaken kan best veel stress bij de dieren veroorzaken. Terwijl je door een rustige en individuele benadering een schaap best rustig en redelijk pijnloos kunt laten doodgaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Eens. Maar uiteindelijk is de afweging om het leed van dieren je niet aan te trekken een zeer immorele. En dat zal niet alleen de impopulaire forumreli goody two shoes vinden. Hoop ik When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:En dat siert je enorm. Zou eigenlijk heel normaal moeten zijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Och, het is eigenlijk een compromis. Mijn dochter wil vegetarisch eten, maar zou dan in combinatie met haar zuivelallergie te weinig eiwitten krijgen. Dus zijn we maar naar ander vlees overgestapt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En om eerlijk te zijn is het ook wel een smaakding. Als je een keer biologisch Kemper landhoen hebt geproefd, vind je supermarktkip niet meer te hachelen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Het is behoorlijk lastig om te weinig eiwitten binnen te krijgen, ook zonder zuivel of vlees. |
|
En anders weet ik nog wel een manier. |
|
quote: Gutteguttegut, mijnheer Fusion meent weer op basis van een aantal losse opmerkingen sentimenteel en verondersteld moreel wenselijk gedrag te moeten gaan vertonen. Hoe christelijk! Het is het fucking internet dude. Ik meen niet alles dat ik hier post. Ik kom hier namelijk voornamelijk voor mijn Vermaeck. Een beetje opruien hoort daarbij. Ik had al verwacht dat sommige mensen zouden happen op die dierenleed-opmerkingen. Te. Makkelijk. En. Voorspelbaar. |
|
quote: De biblebelt manier? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:'Het is het fucking iinternet'. Wat een domme opmerking. Verder: wat jij doet is pas makkelijk. Voorspelbaar dan weer niet had je ehm... volwassener ofzo ingeschat When your people matter, menstrual health matters |
|
geniaal dit mensen helemaal over de zeik om vlees. prachtig vermaak weer. zojuist twee cheeseburgers, drie frikandellen speciaal en twee kroketjes verzwolgen. uiteraard van uitstekende bram ladage kwaliteit. toch met afstand de beste snacks van de stad. TUFKAM |
|
Jij zal je dikke kop wel houden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik houd van lekker eten dus ben er bang voor TUFKAM |
|
quote: Wat moet je nou in een museum man. TUFKAM |
|
quote: Nou. Dat is fijn voor je |
|
quote: Kolere man, hoeveel lintwormen had je ook al weer?? |
|
Dit topic is een mooi voorbeeld van hoe de veggies het verpesten voor iedereen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Hèhè... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Neuken natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Niet alle veggies hoor. Er zitten ook wel relaxte tussen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ja maar die zijn al een tijdje overleden (humaan) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zojuist in Versailles een garpachio gevolgd door een prima rare rumpsteak met pepersaus plus bijlages naar binnen geschoven. Standaardkeuzes, maar precies wat je wilt na een dag werken. Met je cheeseburgers. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:ah in zo'n sex museum op de wallen natuurlijk. snap. TUFKAM |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |