IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-10-2007 19:34 by Nimbus Profiel van Nimbus

Vorige week hier gegeten: http://www.gasterijzuidbarge.nl/

Wel enigzins prijzig, maar daar was het eten ook wel naar. Vooraf had ik gepofte aardappel met zalm, ze hadden zeker niet zuining aan gedaan met de zalm en er zat ook voldoende verschillende sla bij, het totaal zag er ook netjes opgemaakt uit met een goede dressing.
Als hoofdgerecht de lamscarree, eerste keer dat ik lamsvlees had en dat beviel goed, zacht van structuur maar goed sappig en smaakvol. Als nagerecht had ik ijs, niet zo origineel, maar wel goed. Vooral de chocola die erop zat was puik.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 01-10-2007 19:37 by Jolijn Profiel van Jolijn

als het helpt: lamsvlees in in een restaurant ook niet enorm origineel. als het maar lekker is. daar gaat t toch om .

tip: The Ostrich in Utrecht, aan de Oude Gracht Afrikaans eten. Met je handen

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 01-10-2007 19:38]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-10-2007 8:33 by Argus Profiel van Argus

Is dat wel legaal, die mannekes daar met je handen aan stukken rukken?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2007 8:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

's ochtendsvroeg crackers met oude kaas

Jum


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-10-2007 9:10 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 1 oktober 2007 19:10 schreef Snaack het volgende:
Yeah! Prima eten voor een prima prijs.

Ik kan je trouwens van harte café Boudewijn aanbevelen, die zit iets verderop op de Binnenweg (net voor de bocht). Kost je misschien een 10tje meer, maar het eten daar is stukken beter, meer restaurant dan eetcafé. Vlaamse keuken. Leuke bediening. En, zal jou wel aanspreken, bieradvies bij elk gerecht

Gaan we in ons achterhoofd houden, thankx!


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 04-10-2007 14:41 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Zondag ga ik La Margarita uitproberen in Amsterdam samen met mn agency.. Ik ben benieuwd..



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-10-2007 14:56 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 4 oktober 2007 14:41 schreef Erbrechen het volgende:
Zondag ga ik La Margarita uitproberen in Amsterdam samen met mn agency.. Ik ben benieuwd..


noemen ze dat tegenwoordig zo






In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-10-2007 15:02 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

:')






Eten gister in Rotown was best goed trouwens, was zo'n opgerold Mexicaans ding met gehakt en kip.


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 04-10-2007 15:03 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

quote:
Op 4 oktober 2007 15:02 schreef WhiteRider het volgende:
:')






Eten gister in Rotown was best goed trouwens, was zo'n opgerold Mexicaans ding met gehakt en kip.

Was wel teveel.. eigenlijk is dat ook weer positief.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-10-2007 15:05 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 4 oktober 2007 15:03 schreef Erbrechen het volgende:
Was wel teveel.. eigenlijk is dat ook weer positief.

Jep, zeker als je je bedenkt dat je bij de Mac praktisch meer kwijt bent.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-10-2007 10:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

De Wok aan de provinciale weg in Baarlo (Limburg) .

- spotgoedkoop (16,50 pp excl drank)
- zeer ruime keuze
- erg lekker
- nette zaak
- goede bediening

nadeel: zoals bij elke tent waar je onbeperkt kunt vreten veel lui die doordeweeks geen eten krijgen en veel rondrennende kinderen

Volgend jaar met Progpower weer, of niet AoD?



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-10-2007 18:05 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 30 maart 2007 17:11 schreef Wansmaak het volgende:
http://www.ribhousetexas.nl/

BUFFALO WINGS: geroosterde kippenvleugeltjes met honing.

Godallemachtig, wat zijn die dingen lekker. De rest ook, hoor, maar die wings...


Vanavond weer!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-11-2007 0:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Creepmime en ik hebben heerlijk gegeten in Belgisch restaurant 'Lieve', Herengracht 88 (huhu) te Amsterdam.

In Lieve kun je kiezen uit drie 'sferen', Huiskamer, Belgisch Barok en Gastronomisch.

Wij kozen voor de laatste, wat een vijfgangenmenu inhoudt, waar er 4 van overbleven omdat soep van mij nooit zo hoeft.

Enfin, één koud gerecht, twee warm, één desert.

Ik heb het volgende gegeten:

RUSTIG WILD ETEN
Antwerpse salade met gerookte ganzenborst en een bitterbal van hert

SPRINGHAAS TE PRUIMEN
Kangoeroefilet gemarineerd in herfstbier met een pruimensaus en een vleugje balsamico ( Kangoeroe HEERST!)

UIT WILD GETROKKEN
Hertenbiefstuk met wildjus en geroosterde Ghandaham

IJSKOUD DE LEKKERSTE (veg)
Puur sorbetijs geserveerd op een krokant koekje. Vraag de bediening naar de smaken van vandaag



Was allemaal fantastisch, vooral de kangoeroefilet. Echt, geniaal. De bediening was perfect, het restaurant ziet er prachtig uit, het was wat warm (het restaurant zat dan ook helemaal vol), maar was niet storend. De rekening viel alles mee, uiteindelijk (alles bij elkaar) voor 9 gangen, 2 wijn, 2 bier, 2 jus en 1 cola bijna 80 euro.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-11-2007 0:36 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 november 2007 0:30 schreef WhiteRider het volgende:
Creepmime en ik hebben heerlijk gegeten in Belgisch restaurant 'Lieve', Herengracht 88 (huhu) te Amsterdam.

In Lieve kun je kiezen uit drie 'sferen', Huiskamer, Belgisch Barok en Gastronomisch.

Wij kozen voor de laatste, wat een vijfgangenmenu inhoudt, waar er 4 van overbleven omdat soep van mij nooit zo hoeft.

Enfin, één koud gerecht, twee warm, één desert.

Ik heb het volgende gegeten:

RUSTIG WILD ETEN
Antwerpse salade met gerookte ganzenborst en een bitterbal van hert

SPRINGHAAS TE PRUIMEN
Kangoeroefilet gemarineerd in herfstbier met een pruimensaus en een vleugje balsamico ( Kangoeroe HEERST!)

UIT WILD GETROKKEN
Hertenbiefstuk met wildjus en geroosterde Ghandaham

IJSKOUD DE LEKKERSTE (veg)
Puur sorbetijs geserveerd op een krokant koekje. Vraag de bediening naar de smaken van vandaag



Was allemaal fantastisch, vooral de kangoeroefilet. Echt, geniaal. De bediening was perfect, het restaurant ziet er prachtig uit, het was wat warm (het restaurant zat dan ook helemaal vol), maar was niet storend. De rekening viel alles mee, uiteindelijk (alles bij elkaar) voor 9 gangen, 2 wijn, 2 bier, 2 jus en 1 cola bijna 80 euro.


Allemaal leuk en aardig, maar voor wie was die cola?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-11-2007 0:39 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Voor mij, voor het eerste gerecht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2007 0:39 by Schaep Profiel van Schaep

Klinkt erg goed!


acid
Usericon van acid
Posted 03-11-2007 9:49 by acid Profiel van acid

Leuk, zo'n wildmenu. Maar voor zo'n bedrag komt volgens mij al het vlees rechtstreeks uit de vrieskasten van de plaatselijke Lidl. En de wijn uit de schappen daarnaast.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-11-2007 10:05 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Het napoleonshuis in Ittervoort. Niks fancy food, gewoon zelf klaarmaken gedurende een 6 uur durend arrangement inclusief gratis oneindig bier voor 25 pleuro's.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2007 23:42 by Schaep Profiel van Schaep

Cantina Mexicana ziet er vanaf de buitenkant niet zo leuk uit, maar van binnen wel. Zeker boven, waar alles een beetje kitsch is en het voelt alsof je in een treincoupe zit. Ook redelijk betaalbaar voor studenten. En het eten is lekker.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 25-11-2007 0:10 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Kangoeroefilet... Hoe weet je dat het kangoeroe is, eigenlijk? Hoe smaakt dat?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-11-2007 0:57 by Schaep Profiel van Schaep

Ik wilde graag kaaiman en aap eten in Suriname, maar het is er niet van gekomen. Misschien volgend jaar.

Kaaiman schijnt een beetje naar kip te smaken.


Plokmaestro
jewetug a mattie
Usericon van Plokmaestro
Posted 25-11-2007 11:14 by Plokmaestro Profiel van Plokmaestro

Aap eten?!

Pizzeria Dennis in Delft, pizza´s in de Amerikaanse stijl, zoals Dominos en New York Pizza, zeer goede kwaliteit (ik vind ze beter dan Dominos en NY Pizza). Een pizza margherita met 3 gratis ingredienten voor 5 euro. Nice!

De rest van het menu is echter van minder hoge kwaliteit.

http://www.pizzadennis.nl




Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-11-2007 12:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 25-11-2007 12:20 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 1 oktober 2007 19:37 schreef Jolijn het volgende:
als het helpt: lamsvlees in in een restaurant ook niet enorm origineel. als het maar lekker is. daar gaat t toch om .

tip: The Ostrich in Utrecht, aan de Oude Gracht Afrikaans eten. Met je handen


Leuke tent, maar die meelballen zijn lastig te eten met je handen. Volgende keer neem ik stiekem een vork mee.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-11-2007 20:02 by MMayo Profiel van MMayo

Nou nou vandaag gegeten bij een restaurant die ik je absoluut niet wil aanraden. We dachten even italiaans te gaan eten, lekkah. Na anderhalf uur wachten, kwam dan het langverwachte voedsel. Bij nadere inspectie bleken de aardappels, het gegrilde vlees en de champignons gewoon aangebrand te zijn. We hebben de boel maar niet laten terug sturen, konden we weer een uur gaan wachten. Na afloop kwam de serveerster vragen of het gesmaakt had, nou nee.. het heeft niet gesmaakt. Dus wij vertellen dat het aangebrand is en dat we dat niet zo lekker vonden en ondertussen wezen we naar de zwarte resten vlees.

De serveerster werd nogal pissig, ja want het was onze schuld want degene met wie ik uit eten was, wilde geen kruiden of allerlei oliezooi over het eten hebben. Waarom mijn eten dan ook aangebrand was, nou dat was ook de schuld van mijn eetgenootje (huh?). Ze wilde het er niet meer over hebben en liep boos weg en zou het de keuken wel even gaan melden. Vervolgens kwam ze boos terug, ja het vlees hoorde aangebrand te zijn want dat moet als je het laat grillen (WTF?). Mijn eetgenootje had zoiets van yeah right en ging erover in discussie, waarop de serveerster kwaad weg liep.

Nog een "fijne avond en tot ziens" kwam er achter aan, waarop mijn eetgenootje terug riep van DACHT HET NIET!

Dusssss, Italiaans Restaurant Pizzeria La Lanterna te Zwolle (Karnebeekstraat)

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen