IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Restaurant aanrader topic (lekker eten) Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-06-2008 15:38 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Nou poe zeg, stoer man!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2008 15:42 by Schaep Profiel van Schaep

Inderdaad.

Bij Brasserie Tante Pos in Ommen kan je behoorlijk lekker eten, voor de mensen uit de buurt.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-06-2008 16:27 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

vanavond naar de goudse stal, vieren dat mn geld voorlopig even op is....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Daops
Usericon van Daops
Posted 15-06-2008 13:14 by Daops Profiel van Daops

Een absolute topper in Tilburg: http://www.hofstededeblaak.nl/

Voor 29,50 pp heb je bijvoorbeeld een 5-gangen-menu, wat een echt belachelijk bedrag is voor die kwaliteit. Ze stonden overigens laatst ook in de Volkskrant met een lovende recensie.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-06-2008 18:58 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Noodl in Leiden (op de hoek van de V&D).
Vietnamees eten, superlekker en niet duur.


Hatsjikidee!


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 17-06-2008 10:05 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Bistro Bonne Femme in de Samuel Hirsch straat in Zwolle.
Niet heel goedkoop, wel héérlijk eten


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-06-2008 13:09 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Met mijn verjaardag bij een leuk restaurant in Haarlem geweest. Daar serveren ze gewoon elk half uur een vast gerecht, en dan kan je kiezen of je het wil of niet. Vind je het niet lekker of zit je vol dan wacht je een half uur en dan wordt het volgende gerecht aangeboden. Maar het is allemaal errug lekker en als je er lang zit kan je erg veel vreten hahaha


Zenial


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2008 16:27 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb een forse afrader: Tapasbar/ restaurant "Amor" aan de Oude Gracht in Utrecht. Als je een Fawlty Towers achtige ervaring wilt, wat overigens een onbedoeld effect is, moet je er zeker eens gaan eten.

Ze presteerden o.a.
* Het voorgerecht te serveren vóór het brood + olijfjes die we besteld hadden
* Brood en olijven kwamen na herhaaldelijke verzoeken pas halverwege het voorgerecht, en bleek ook nog eens niet wat wij besteld hadden te zijn
* Toen wij nog met het voorgerecht bezig waren werd het al hoofdgerecht geserveerd
* Wij stuurden deze uiteraard terug naar de keuken, ober loopt weg en komt binnen 2 min terug met het hoofdgerecht met de mededeling dat het niet opgewarmd kon worden, waarop ik nu toch fors geïrriteerd opmerkte dat de kok de gerechten dan maar opnieuw moest bereiden waarop de malloot eindelijk afdroop (met de hoofdgerechten)
* Het hoofdgerecht werd niet zoals op de kaart vermeld stond geserveerd (geen salade etc...) maar wij hadden nu echt geen zin meer weer een ober aan zijn jasje te moeten trekken
* Na lang wachten en herhaaldelijke verzoeken werd eindelijk het nagerecht geserveerd (dat duurde dan weer erg lang)
* Wij hadden niet eens meer trek in een kop koffie, vroegen de rekening en hier stonden ineens allemaal dingen op die we niet besteld hadden.. Dat hebben we uiteraard wel nog even rechtgezet.
* Dan heb ik het nog niet eens gehad over de ronduit knullige, amateuristische bediening met een erg hoog "Manuel-Que?!?!?" gehalte.

Voor straf met zoveel mogelijk kleingeld betaald (i.v.m. wisselgeld van een feest had ik ong 50 euro muntgeld op zak), uiteraard tot op de cent nauwkeurig. Een fooi zou totaal niet verdiend zijn geweest.

Extra bonuspunten voor een groep dronken mongolen op het terras die constant slechte grappen maakten en hinderlijke geluiden produceerden.

Meer bonuspunten voor een boot vol dronken hockeykutjes die wel 5 keer luid lallend voorbij kwamen varen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-06-2008 16:29]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-06-2008 16:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

Je hebt het leuk gehad, dat is het belangrijkste.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-06-2008 16:53 by spectre Profiel van spectre

Heb je niet even ala Rotzak een steen door het raam gekegeld?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 17-06-2008 19:02 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 17 juni 2008 16:27 schreef Snaack het volgende:
Ik heb een forse afrader: Tapasbar/ restaurant "Amor" aan de Oude Gracht in Utrecht. Als je een Fawlty Towers achtige ervaring wilt, wat overigens een onbedoeld effect is, moet je er zeker eens gaan eten.

Ze presteerden o.a.
* Het voorgerecht te serveren vóór het brood + olijfjes die we besteld hadden
* Brood en olijven kwamen na herhaaldelijke verzoeken pas halverwege het voorgerecht, en bleek ook nog eens niet wat wij besteld hadden te zijn
* Toen wij nog met het voorgerecht bezig waren werd het al hoofdgerecht geserveerd
* Wij stuurden deze uiteraard terug naar de keuken, ober loopt weg en komt binnen 2 min terug met het hoofdgerecht met de mededeling dat het niet opgewarmd kon worden, waarop ik nu toch fors geïrriteerd opmerkte dat de kok de gerechten dan maar opnieuw moest bereiden waarop de malloot eindelijk afdroop (met de hoofdgerechten)
* Het hoofdgerecht werd niet zoals op de kaart vermeld stond geserveerd (geen salade etc...) maar wij hadden nu echt geen zin meer weer een ober aan zijn jasje te moeten trekken
* Na lang wachten en herhaaldelijke verzoeken werd eindelijk het nagerecht geserveerd (dat duurde dan weer erg lang)
* Wij hadden niet eens meer trek in een kop koffie, vroegen de rekening en hier stonden ineens allemaal dingen op die we niet besteld hadden.. Dat hebben we uiteraard wel nog even rechtgezet.
* Dan heb ik het nog niet eens gehad over de ronduit knullige, amateuristische bediening met een erg hoog "Manuel-Que?!?!?" gehalte.

Voor straf met zoveel mogelijk kleingeld betaald (i.v.m. wisselgeld van een feest had ik ong 50 euro muntgeld op zak), uiteraard tot op de cent nauwkeurig. Een fooi zou totaal niet verdiend zijn geweest.

Extra bonuspunten voor een groep dronken mongolen op het terras die constant slechte grappen maakten en hinderlijke geluiden produceerden.

Meer bonuspunten voor een boot vol dronken hockeykutjes die wel 5 keer luid lallend voorbij kwamen varen.


lawaai aan de gracht kan je niet voorkomen. Als je het niets vindt dat er mensen lawaaig voorbij komen moet je niet aan de gracht gaan eten.

Amor heb ik ook wel slechte dingen over gehoord, als je je nog eens aan de tapas wil wagen: klein stukje doorlopen naar de Abrikoos, of Ele (stuk verderop aan de gracht, tivoli hoogte). Bij beide weet het restaurant wel wat ze doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2008 23:11 by Snaack Profiel van Snaack

De Abrikoos heb ik ook nog zien zitten ja, maar goed, niet bekend in de Utrechtse horeca en op de gok ergens gaan zitten. Dan kan het weleens minder zijn..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-06-2008 23:48 by M. Profiel van M.

De Abrikoos vraagt teveel geld voor de geboden kwaliteit, Eleni is goedkoper maar de kwaliteit is dan weer navenant, vind ik zelf.

Ik ben zelf van mening dat je aan de Oude Gracht gewoon niet echt lekker kunt eten. De premie die je in de restaurants aan de Oude Gracht betaalt is vooral voor de locatie, het niveau van het eten blijft helaas achter.

In Utrecht heb ik zelf positieve ervaringen gehad bij de Garde, Culinair Podium, Aan Tafel, de Goedheyd en Pronto Pronto.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-06-2008 11:12 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

áls ik eet aan de oude gracht is het bij belgie mits er plek vrij is. puike prijzen, prima kwaliteit


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-06-2008 11:59 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 17 juni 2008 16:27 schreef Snaack het volgende:
Ik heb een forse afrader: Tapasbar/ restaurant "Amor" aan de Oude Gracht in Utrecht. Als je een Fawlty Towers achtige ervaring wilt, wat overigens een onbedoeld effect is, moet je er zeker eens gaan eten.

Ze presteerden o.a.
* Het voorgerecht te serveren vóór het brood + olijfjes die we besteld hadden
* Brood en olijven kwamen na herhaaldelijke verzoeken pas halverwege het voorgerecht, en bleek ook nog eens niet wat wij besteld hadden te zijn
* Toen wij nog met het voorgerecht bezig waren werd het al hoofdgerecht geserveerd
* Wij stuurden deze uiteraard terug naar de keuken, ober loopt weg en komt binnen 2 min terug met het hoofdgerecht met de mededeling dat het niet opgewarmd kon worden, waarop ik nu toch fors geïrriteerd opmerkte dat de kok de gerechten dan maar opnieuw moest bereiden waarop de malloot eindelijk afdroop (met de hoofdgerechten)
* Het hoofdgerecht werd niet zoals op de kaart vermeld stond geserveerd (geen salade etc...) maar wij hadden nu echt geen zin meer weer een ober aan zijn jasje te moeten trekken
* Na lang wachten en herhaaldelijke verzoeken werd eindelijk het nagerecht geserveerd (dat duurde dan weer erg lang)
* Wij hadden niet eens meer trek in een kop koffie, vroegen de rekening en hier stonden ineens allemaal dingen op die we niet besteld hadden.. Dat hebben we uiteraard wel nog even rechtgezet.
* Dan heb ik het nog niet eens gehad over de ronduit knullige, amateuristische bediening met een erg hoog "Manuel-Que?!?!?" gehalte.

Voor straf met zoveel mogelijk kleingeld betaald (i.v.m. wisselgeld van een feest had ik ong 50 euro muntgeld op zak), uiteraard tot op de cent nauwkeurig. Een fooi zou totaal niet verdiend zijn geweest.

Extra bonuspunten voor een groep dronken mongolen op het terras die constant slechte grappen maakten en hinderlijke geluiden produceerden.

Meer bonuspunten voor een boot vol dronken hockeykutjes die wel 5 keer luid lallend voorbij kwamen varen.


jezus, dat zou echt iets voor mij zijn, ik zou voor de ogen van de ober t bord voer in de gracht tiefen en bij de overburen gaan eten!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-06-2008 13:09 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 17 juni 2008 23:48 schreef M. het volgende:
Ik ben zelf van mening dat je aan de Oude Gracht gewoon niet echt lekker kunt eten. De premie die je in de restaurants aan de Oude Gracht betaalt is vooral voor de locatie, het niveau van het eten blijft helaas achter.


Mee eens, maar bij die griek Rhodos toch al twee keer heerlijk gegeten. Netjes geserveerd en tegen een fatsoenlijke prijs. Bovendien lekker rustig, binnen en buiten gezellig aangekleed.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2008 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Voor de Noorderlingen, in Assen, de Gulle Gans. Echt goed eten, hele leuke sfeer, erg leuke bediening en niet al te duur.

Geen snauwende domme randstedelijke kutober die er alleen loopt om jou zo snel mogelijk de deur uit te hebben, nee, de dame des huizes komt gezellig praatje maken en laat echt passie voor het vak merken.

Geweldig


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-06-2008 13:26 by Dentz Profiel van Dentz

In Arnhem. Cafe Mahler, zit aan het Musis vast. Kun je voor een euro of 35.- prima met zijn 2 eten.
Denk dat velen er al een keer geweest zijn, het is namelijk het rookhok van de afgelopen AMM.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-06-2008 13:28 by Bub Profiel van Bub

Ik weet niet of deze al eens gemeld is maar zo ja, deze is het 2e maal vermelden waard.
New King op de Zeedijk 115-117 in Amsterdam
Afhalen of gewoon bij een tafeltje.

Nadeel is dat het fucking druk is en je dus moet wachten op een vrij tafeltje maar wat mij betreft de moeite waard.
Ik hou niet van garnalen of oesters dus die heb ik niet gehad.
Maar voor de rest ben ik nog niet iets vies tegen gekomen.
Heerlijk eten daar!
Toetje hebben ze niet echt. Meloenijs op een stokje als je er om vraagt...dus je zit een beetje voor lul als je daar aan likt.
Hij is echter wel erg lekker, dus who cares!

http://www.newking.nl/


bub


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2008 13:35 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 juni 2008 13:11 schreef Jenje het volgende:
Geen snauwende domme randstedelijke kutober die er alleen loopt om jou zo snel mogelijk de deur uit te hebben, nee, de dame des huizes komt gezellig praatje maken en laat echt passie voor het vak merken.


Zulke obers ben ik hier nog nooit tegengekomen.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 18-06-2008 13:48 by Julia Profiel van Julia

Utrecht: Boro - Balkan restaurant aan de oude gracht.
++ brood met knoflooksaus
++ hoeveelheid tov prijs (vooral bij vlees plate)
+++ KRUSKOVAC!
+++ in rum geflambeerde flensjes met ijs en chocosaus
- terras aan de gracht met wankele tuinstoelen en aflopende tafel (oppassen dat je glas niet de gracht in verdwijnt)

Zeist: pannenkoekenrestaurant en AlaKarte restaurant 't Jagershuys (niet te verwarren met het Jaegershuys te Zeist)
++ bediening (snelheid+correctheid)
+++ redelijke prijs tov hoge kwaliteit vh eten

Amsterdam: Rose's Cantina Mexicaans restaurant
++ kannen Frozen Margarita in verschillende smaken
++ hoeveelheid
++ vriendelijke bediening
- wachttijd door populariteit van het restaurant


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-06-2008 14:13 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik schijn zaterdag naar een heel leuk restaurant meegenomen te worden in Enschede, ben heel benieuwd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2008 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Welke?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-06-2008 14:33 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Geen idee, heeft ze niet gezegd.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 18-06-2008 14:45 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

ze??
Ze??
ZE?????

Wie??


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen