|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben bang dat dat niet zo goed betaald als mijn huidige vorm van kostwinning, helaas. Lijkt me wel leuk! |
|
Bij ons in de buurt heb je een varkensbedrijf waar de varkens een jaar mogen groeien over waar ze er in de bio-industrie een paar maanden over doen. Ook hebben de dieren meer bewegingsruimte en worden ze de hele dag bezig gehouden met allerlei activiteiten en trainingen, varkens zijn namelijk minstens zo intelligent als honden. De hamburgers van deze dieren zijn de lekkerste die ik ken. Doordat ze langzamer groeien en meer bewegen, heeft het vlees een heel andere structuur en veel meer smaak. Zo'n hamburger op een gegrillde Italiaanse bol met gebakken uitjes, de zelfgemaakte chutney van mijn tante en een smokey bbq-saus, dat is pas de shizzle. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hahaha dan maar als hobby houden indd. TUFKAM |
|
Een Italiaanse bol is inderdaad een goede basis om een hamburger creatie op te bouwen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Foodtruck in het weekend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: In de weekenden ben ik al rockster en mountainbiker helaas. |
|
quote: Ik las heel gauw jesus-jus. Maar waarschijnlijk ben ik de enige die dat heeft. En Fusion misschien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kom je uit de relikast? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Als atheïst geboren, net als eenieder. Maar het ook gebleven. En dat blijft ook zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Welk ras fokken ze daar? Qua varkensvlees vind ik Mangalica het lekkerst. Burger-technisch vind ik een burger van langzaam gegaard buikspek lekker. 8 uur in de sous vide en dan krokant bakken aan 1 kant. Hmmmmm. Burgers maak ik trouwens altijd van rundvlees en dan geen teringzooi van de supermarkt. Black Angus en MRIJ vind ik erg smakelijk. Ik moet nog eens een opzetstuk voor mijn standmixer kopen zodat ik zelf weer gehakt kan draaien. Ik had een handmolen maar die werkte helaas niet zo goed. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-02-2017 23:35] |
|
quote: Wees blij, anders ben je over een jaar of 3 ook aan de beurt hier. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoezo? Watte? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als je hier gaat beweren dat je reli bent haat je natuurlijk homo's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Kruising bonte Bentheimer met dat Franse ras met die bruine krullen. (Kan ff niet op de naam komen, maar ze zoeken er geloof ik ook truffels mee) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Binnenkort maar weer eens een stuk buikspek scoren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ow. Die zag ik niet aankomen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik ben hier fan van. Te koop bij de ah. http://www.frozenbutcher.com/nl/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Lijkt erop dat je een Mangalica bedoelt? Maar of die beesten truffels zoeken weet ik niet, en ze komen oorspronkelijk uit Hongarije. Hmm. |
|
quote: Alleen kant-en-klaar, geen los gehakt? Dat is dan weer jammer, maar ik zal het eens een kans geven. Ik haalde mijn vlees altijd bij Nice to meat, toen ze nog een filiaal in de Markthal hadden. https://directlyfrom.nl/nicetomeat Nu vervangen door "Meat Fresh Food Friends". http://freshfoodfriends.nl/ Verkopen beiden iig alleen maar topspul. Ook A5 Wagyu maar dat gebruik ik niet om hamburgers te maken gezien de kiloprijs van 250E |
|
Goffertomme. Net klaar met werken. Een goede burger zal er nu absoluut in gaan. Maar helaas is alles al dicht. |
|
quote: een w te weinig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou ben ik de link kwijt van die vleeschboer waar oa Wim wel eens z'n bbq-vleesch bestelt. Die had volgens mij ook een net assortiment. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hehe ja dat klopt wel beetje maar tis wel een gevoel wat me vaak bekruipt als ik een meer fancy restaurant in stap. Stereotypen kan wel kloppen aangezien mijn laatste ervaringen met echt sjieke restaurants meer iets van 10-15 jaar terug waren. Die posh en snobistische cultuur zal nu wel iets om gedraaid zijn in veel restaurants. Ik heb natuurlijk niets tegen verfijning/optimalisering van voedsel. Maar mijn beste eetervaringen waren allemaal bij een kampvuur ergens in een natuurgebied. Alleen snobisme en elitair gedoe kan ik me goed aan irriteren. Net zo goed bij craftbieren, wijnen, koffie en metal (tr00 kvlt). Maar ook met die producten ben ik niet zo'n zoeker naar de echte top, ik hou meer van de goedkope underdog. Met perfectie is het meestal zo dat de laatse 10% extra kwaliteit 90% meer kost. Bij ons in het gezellige stadskerntje in Leidschendam zitten een paar duurdere restaurants en een daarvan is De oude melkhandel, zit op de mooiste centrale plek en heeft een ster. Er zitten daar hooguit 2 stellen op een drukke avond. Weinig gezellig en het publiek kan wat snobistisch eruit zien. Hier kan ik daar sowieso wat last van hebben, er wonen redelijk wat rijke lui hier expats e.d., een groot gedeelte daarvan is gewoon normaal en behandeld je normaal en mocht er wat meer sophitication achter zitten prima. Maar ik zie ook zat die hun neusje omhoog trekken en je het liefst willen negeren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, jij bent ouder geworden quote: In het algemeen is dat zeer irritant ja. quote: De relatie met toprestaurants ontgaat me. Het lijkt me verder geen nieuws dat er arrogante vervelende lui op deze planeet rondlopen. Die worden ook in toprestaurants arrogant en vervelend gevonden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |