![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Cool! Welke films?? Zenial ![]() |
|
quote: eeuuuh, zo had ik het nog niet bekeken. en waar staat die reuzespin voor. ![]() ![]() |
|
quote: Weten we nog niet.. ![]() |
|
Een film die vooral gewaardeerd wordt door zijn filosofische inslag; Vanavond film -> 20:30, Bridge on the river Kwai, V8 Hier zit erg veel filosofie in , over naief realisme (Emmanuel Kant) (twee culturen, japanse en Engelse, die botsen en allebei denken dat hun wereldbeeld de juiste is), de strijd tussen de 'zelf' en het 'ego' (was dat marx?) , over kwade trouw (verantwoordelijkheid van je daden buiten jezelf leggen, Sartre), , maar ook theorien van psycholoog Jung.., Calvinisme, etc... shit.. het is allemaal erg weggezakt, ik heb de film op school gezien tijdens een inleiding cultuurfilosofie college , het is zeker een goede film (met wijlen Alec Guinness trouwens), wel lang. ![]() |
|
Filmtip voor die hard horrorfans : The brood van David Cronenberg!Wordt vrijdag op tv uitgezonden. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Een Cronenberg?? Fuck, hoe kan ik die nou weer over het hoofd gezien hebben.. toch wel op een in nederland te ontvangen zender?? Cronenberg.. heersch... videodrome, scanners... ![]() |
|
quote: Obi-wan Obi-wan ![]() ![]() |
|
Is "The Ring" wat? ![]() |
|
quote: Een goede film. Spannend, redelijk vage stukken en blijft (vind ik) de hele film intressant. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Vanuit de trailer lijkt me dat op een FearDotCom clone, nee? ![]() |
|
quote:ik vond het een geweldige film... heb de hele tijd op het puntje van mijn stoel gezeten. kippevel REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
prfft 'the ring' was gewoon eng.. er waren zelfs mensen achter ons die de bios uit wilden lopen voor de film afgelopen was ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-03-2003 11:05] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Weet iemand of 'Wasabi' met Jean Reno in Nederland in de bioscopen/filmhuizen te zien zal zijn? MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote: idd ja! Ik ben me een aantal keren helemaal scheef geschrokken!! Wel lachen, hoor je na zo'n moment overal in de zaal mensen zuchten zo van "pffffffffff, gelukkig is dat klote stuk voorbij!". ![]() |
|
heeft er hier eigenlijk iemand de Japanse eerdere versie van the Ring wel eens gezien en zoja is die tof ?? edit [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-03-2003 11:12] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Being John Malkovitch op vrijdag; schijnt geweldige en absurde film te zijn. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik vond hem wel gaaf, beetje vreemde sfeer enzo ![]() ![]() |
|
quote: Zoals die episode waarbij Homer door een parallel dimension port achter een kast verdwijnt en in een 3d-wereld terecht komt?? (echt een aflevering, mooi gemaakt.. maar de Helloween specials rulen nog het meest!) ![]() |
|
quote: ja, ik heb em gezien. Best vage film maar toch verassend! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Vaag en toch verrassend. Da's gaaf ![]() ![]() |
|
quote: ik ben er een tijdje geleden aan begonnen maar ik kon het geduld er niet voor opbrengen....net als voor Vanilla Sky trouwens...schijnt een geweldig einde te hebben, maar ik heb t niet gehaald ( ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
Bedankt mensen voor de reacties op mijn vraag "Is The Ring wat?"... Ik ga hem maar es bekijken dan! ![]() |
|
Volgende week vrijdag op net5 , denk om 20:30: ![]() Een van de betere films van de hand van Stanley Kubrick (nou ja betere, de meeste van zijn films zijn gewoon erg goed (clockwork orange, shining, 2001) .. zwarte komedie of satire op de koude oorlogssituatie.. film komt uit 1964 maar lijkt in deze irak-paranoia tijden nog wel lekker actueel ![]() .. Kijken en liever nog tapen! Deze film is echt geweldig.. hilarisch bijna.. IMDB link: http://us.imdb.com/Title?0057012 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |