IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-08-2005 19:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 augustus 2005 19:22 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zag gister in de bios een poster hangen van een nieuwe Tim Burton film. Ben de naam vergeten maar hij zag eruit als Nightmare Before Christmas.

Je bedoelt de totaal obscure en onbekende Charlie and the Chocolate Factory?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-08-2005 20:01 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 17 augustus 2005 19:58 schreef Chelman het volgende:
Je bedoelt de totaal obscure en onbekende Charlie and the Chocolate Factory?





corpse bride

die wil ik zien!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 17-08-2005 20:02]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-08-2005 20:03 by Chelman Profiel van Chelman

Dan zijn ze snel met de posters. Dat gaat nog even duren eer die hier te zien is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-08-2005 20:04 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 17 augustus 2005 20:03 schreef Chelman het volgende:
Dan zijn ze snel met de posters. Dat gaat nog even duren eer die hier te zien is.


ik weet niet hoe lang t gaat duren maar als ie uit is ga ik er zeker heen. voorstukjes zagen er gaaf uit iig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2005 21:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 augustus 2005 20:42 schreef Morgil het volgende:
Hotel Rwanda. Ik heb in geen tijden een film gezien die zo'n enorme indruk op me heeft achtergelaten. Ik wist dat er een strijd is geweest tussen de Tutsis en de Hutus, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte. Het meedogeloze geweld, de slachtoffers, echt vreselijk.

Ik raad iedereen die niet weet waar ik het over heb deze film echt aan.

Bij twee vandaag ook al eens iets over gezien. Moorden met de gedachte dat mensen niet bang zijn voor de dood maar om (pijnlijk) te sterven. En dat ze om die redenen het doden zo gruwelijk mogelijk maakten.

Met beelden (die niet geschikt waren voor jeugdige kijkers)

Die docu wil ik nog welleens zien.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-08-2005 23:50 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 augustus 2005 20:03 schreef Chelman het volgende:
Dan zijn ze snel met de posters. Dat gaat nog even duren eer die hier te zien is.

Valt wel mee toch?
Amerika 23 sep, NL 3 nov

http://us.imdb.com/title/tt0121164/releaseinfo


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-08-2005 19:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik weet gewoon voor 99.9 % zeker dat de verfilming van de game "doom" zwaar klote zal worden maar de traler heeft toch zowaar leuke stukjes (bijv. de first person perspectives, met o.a. de cirkelzaag).

hier kun je de trailer vinden:

http://movies.yahoo.com/feature/doom.html


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-08-2005 19:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 augustus 2005 20:42 schreef Morgil het volgende:
Hotel Rwanda. Ik heb in geen tijden een film gezien die zo'n enorme indruk op me heeft achtergelaten. Ik wist dat er een strijd is geweest tussen de Tutsis en de Hutus, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte. Het meedogeloze geweld, de slachtoffers, echt vreselijk.

Ik raad iedereen die niet weet waar ik het over heb deze film echt aan.


Ik weet waar je het over hebt, maar ik ga 'em wel kijken. Is het echt een film? of docu?


EDIT; ik moet beter lezen

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-08-2005 19:53]


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-08-2005 19:52 by mental Profiel van mental

ach het kan altijd slechter natuurlijk, als d'r maar een hoop bloed in zit vind ik het meestal wel ok. * over doom *

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-08-2005 19:53]


Fuck the world and fuck you


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-08-2005 19:57 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

The Hitchhikers Guide To The Galaxy MOET ik gewoon nog zien. En ik hoorde dat The Machinist onlangs op DVD uitgekomen is.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-08-2005 21:31 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Sorry voor de kick van de andere filmtopic. Deze kreeg ik met de zoekfunctie, nog niet in dit subforum gekeken


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-08-2005 21:32 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

quote:
Op 25 augustus 2005 19:57 schreef No Nonsense het volgende:
The Hitchhikers Guide To The Galaxy MOET ik gewoon nog zien. En ik hoorde dat The Machinist onlangs op DVD uitgekomen is.


The Machinist viel me tegen zeg. Oke Bale acteert weer super en is doodeng om te zien, maar het been there done that gevoel bekroop me steeds. Het is al beter uitgewerkt in psychologische trillers zoals Fightclub, Jacob's Ladder, memento etc


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 27-08-2005 23:52 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

quote:
Op 27 augustus 2005 23:49 schreef Hamer het volgende:
Post hier nieuws over film die nog uit moeten komen!

Net op reclame:
A Sound of Thunder Lijkt me wel een erg gaafe film. Zie de link voor de trailer

In het kort (de synopsis):
In the near future, time travel will be an exciting, if unpredictable, reality.

For a price, rich adventurers can stir their dormant killer instincts by booking safaris back to the Prehistoric age to hunt real, live dinosaurs.

There are only three essential rules: Don’t change anything in the past; don’t leave anything behind; and most important, don’t bring anything back. The slightest alteration might impact the existing course of evolution in ways that no one can imagine.

Based on a short story by award-winning author Ray Bradbury, A Sound of Thunder opens on the year 2055 in downtown Chicago where a very elite travel agency, Time Safari Inc., has cornered the lucrative time-traveling market with an exclusive prehistoric hunting package. Time Safari Inc. is the hottest ticket in town…. until the unthinkable happens.

Someone breaks the rules. And evolution runs off its tracks.

The changes come in waves. They start small, affecting the atmosphere and lower life forms first, then move rapidly up the food chain with each subsequent pass. Within 24 hours dramatic transformations appear throughout the city, spurring residents from curiosity to growing alarm and finally panic.

Thousands of fish beach themselves on the Lake Michigan shore. Plant life grows to monstrous proportions as if reclaiming some ancient tropical territory, bursting through the pavement with great sinuous roots, overturning cars in the street and engulfing entire buildings from inside and out. Then come the insects, fast-moving voracious organisms resembling giant roaches and locusts, streaming over everything in deadly hordes.

Species of predatory creatures suddenly emerge, in reptilian form, with rapier reflexes and surprisingly intelligent features, darkening the sky and running rampant through an increasingly hostile and terrifying landscape.

Only two people guess what might be happening: Dr. Travis Ryer (EDWARD BURNS), who leads the Time Safari expeditions into the past, and Dr. Sonia Rand (CATHERINE McCORMACK), the gifted physicist who developed the technology that makes these journeys possible. Time Safari CEO Charles Hatton (SIR BEN KINGSLEY) stole the largely untested technology from Rand and has been using it despite her warnings. Now, it appears her worst fears are realized.

It used to be our world. Now it’s theirs.

Threatened on all sides and fast running out of time, Ryer and Rand must find a way to go back and correct whatever catastrophic error was made, to save themselves and the human race from certain extinction. But as each new wave of change rolls forward from the Prehistoric past, their world continues to collapse all around them.

De site zegt dat de film 2 september in de bios draait maar ik meen dat ze net op reclame 3 september zeiden.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-09-2005 21:46 by M. Profiel van M.

Zometeen, 22:40, EVENT HORIZON op Veronica! Ik ga hem eindelijk zien


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-09-2005 21:48 by Smoochy Profiel van Smoochy

is dat een aanrader


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-09-2005 21:49 by M. Profiel van M.

Ik hoop het, anders word ik goed chagrijnig! Na alle verhalen die ik erover gehoord heb ben ik erg benieuwd...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-09-2005 21:51 by Smoochy Profiel van Smoochy

ok dan ga ik die denk ook maar evne kijken


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2005 1:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 augustus 2005 23:52 schreef Hamer het volgende:blaat over Sound of Thunder

Film is ondertussen uit in de VS, krijgt vrij slechte reviews. Maar goed, ga hem denk ik wel zien.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-09-2005 1:57]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-09-2005 7:31 by Verval Profiel van Verval

8-10-05 in de bios!



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-09-2005 13:15 by Schaep Profiel van Schaep

Vet!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 13:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Het zit het met Worst Case Scenario?






Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-09-2005 13:22 by Schaep Profiel van Schaep

Die wordt te gek, want ik speel erin.

Er is al een tijdje geen nieuws meer van te horen geweest, maar dat komt vast nog wel.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 13:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 5 september 2005 13:22 schreef Schaep het volgende:
Die wordt te gek, want ik speel erin.

Er is al een tijdje geen nieuws meer van te horen geweest, maar dat komt vast nog wel.
Hahaha! Wanneer ga je dood?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-09-2005 13:24 by Schaep Profiel van Schaep

Als we zo gaan beginnen dan hoeft het van mij niet meer, ik reageer gewoon op je post, doe rustig man, wat heb ik je misdaan?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 13:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hund. In de film.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen