![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dinsdag 22.15 op yorin EVENT HORIZON =goeie sci-fi horror: Kijken!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-06-2002 0:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hmm.. zo uit mijn hoofd weet ik de tijden en data niet.. maar volgende week: Voor mensen die van klassiekers houden: BULLIT - film met Steve Macqueen, beroemd omdat er de 'beste autoachtervolging ever' in zou zitten ( door de straten van S. Fransisco) THE ITALIAN JOB - Gave misdaadklassieker, ook bekend geworden door achtervolging, dit maal met mini's!!! ![]() |
|
quote: hele goede film idd, gewoon zoals het is in Åmål, klein kutdorpje is het ![]() ![]() |
|
zeker goede film, had hem al een keertje op filmfestival gezien geloof ik. heb hem nu op genomen, zeker wel waard om nog een keertje te kijken. ![]() |
|
Zweedse films zijn vaak erg goed, en vooral keihard. Niet uit Zweden, maar uit Denemarken: Festen. Zeker het proberen waard. ![]() |
|
quote: Zeker... Vinterberg's DOGMA film.. geweldig.. ![]() |
|
wat een ongelooflijk goede film is dat. dat kille eind, bij dat ontbijt echt werelds ![]() ![]() |
|
quote: bedankt, ik zal hem zeker eens een keer zien. ![]() ![]() |
|
quote: FESTEN is te gek!!! FESTEN is veel meer dan de film is; FESTEN is de harde waarheid uiten zonder gestoord te worden door momenten die om etiquettte-omgang vragen. Festen is het harde confronterende leven dat vecht tegen de ceremoniele/ gangbare nepwaarheid. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Die he'k al een keer gezien en die is beter dan een Hellraiser 3 & 4 bij mekaar. Ik weet, het zegt niet veel, maar goed istie wel. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Op 2 juni 2002 20:21 schreef mutilator het volgende: FESTEN is te gek!!! FESTEN is veel meer dan de film is; FESTEN is de harde waarheid uiten zonder gestoord te worden door momenten die om etiquettte-omgang vragen. Festen is het harde confronterende leven dat vecht tegen de ceremoniele/ gangbare nepwaarheid. -------------------------------------------------------------------------------- ik heb geen flauw idee waar je het over hebt ![]() ![]() BROODJE POEP! ![]() |
|
Veel gehoord over festen. Maar hij is niet te DL-en vanaf KaZaa. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb het over het geniale motorische moment in de film; wat de zoon dus nou eigenlijk doet wanneer hij gaat speechen over z'n pa. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-06-2002 15:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Als je hem nog niet hebt raad ik je aan de DVD te kopen; daar staat onder andere een alternatief einde op. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Een DVD-speler is dan ook zo handig. ![]() ![]() |
|
Arte 20u40 - La fantôme de la liberté (surrealistische film van Luis Buñuel) Heeft iemand deze film al gezien? (Dat zijn zo van die films waar ik niet veel van snap) ![]() BBC2 23u30 Monty Python's The Meaning of Life (need I say more?) ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
De nieuwe film van Jean-Luc Goddard (Éloge d'Amour) zal ook nog wel even draaien denk ik... ik ga hem deze of volgende week kijken. ![]() |
|
Baise moi heeft een tijd geleden gedraaid, maar ik kan hem nergens vinden [VHS/DVD]. ![]() ![]() |
|
Net Blade 2 gezien: ![]() ![]() |
|
quote: Ik had ergens gelezen dathet de overtreffende trap van deel 1 was maar als jij hem ![]() ![]() |
|
vanavond the omen op tv ![]() ![]() |
|
quote: Ach, het is gewoon de zoveelste over the top triple A hollywood productie. ![]() |
|
Straks komt 'Schatjes' erop. Dat vind ik nog steeds een leuke film, hoewel hij een tijdje geleden ook al op de tv is geweest. the only pleasure is pain ![]() |
|
ik ga zo blade 2 kijken ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |