![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
shreck 3 komt uit in 2006. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
Zeg, gaat Pixar nou 'The Hitch Hikers Guide to the Galaxy' verfilmen of niet? Echt niet. ![]() |
|
quote: is al een tijdje bezig check www.filmtotaal.nl ![]() |
|
quote: absoluut! ik verheug me dan ook op deze film. ![]() |
|
quote: Loki nog wel.. F*ck hippies ![]() |
|
Attilla gaat die docu over Sparta nog door morgen of heb ik het laatste stuk gemist. (toen ik de reclame wegzapte) F*ck hippies ![]() |
|
quote: Ja, morgen komt het laatste deel. ![]() |
|
Pfieuw......Athene wint! F*ck hippies ![]() |
|
Iemand die mij kan vertellen of de film "Festival Express" nog in NL in de bioscopen gaat draaien, en zo niet, of ie dan wel op DVD uit gaat komen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: hmm lijkt me vrij sterk omdat het verhaal toch erg anders is en hier te maken hebben met een acteur met meer ervaring ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Dat is vast een remake ![]() en natuurlijk PG-13 (dus zonder bloed) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-08-2004 20:10] ![]() |
|
boeiend. Die kijk ik thuis wel lekker op mijn 82 cm schermpje. ![]() ![]() |
|
Vanavond allemaal verplicht voor de buis hangen want de volgende klassieker wordt uitgezonden: Mad max II ![]() |
|
Danny de Munk is op TV....DANNNYYYYYYYYY!!!!! Kijk ik 'es een keer... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Shaun Of The Dead in de bios, die moet ik zien! ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik post iets over een van de beste films aller tijden en jij volgt dat op met "Danny de Munk" ?????????????? ai, dat doet pijn! ![]() ![]() |
|
quote: Sorry...ik verkeerde in een lichte shock... Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Was zeker heel goed... ![]() |
|
quote: Zeker! Alleen het mindere aan de FF film is Jessica Alba die de rol van Susan Storm gaat spelen.. http://members.aol.com/thefightingfury/whoclix/ig.gif Susan Storm http://www.jessicaalba.net/pics/alba1030.jpg Jessica Alba Het probleem is dat in de strips Susan Storm aantallen jaren ouder is dan haar broertje Johnny Storm oftewel The Human Torch. http://entimg.msn.com/i/150/ce/CEvans_150.jpg Chris Evans gaat de rol spelen van Johnny Storm, Jessica en hij schelen maar 2 maanden en Jessica heeft een huidskleurtje, ongeloofwaardig als broer en zus, denk ik zo.. Maar ach met de rest van de casting zit het goed! ![]() dood ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 25-08-2004 1:35] ![]() |
|
Morgen komt The Village uit, ben ik wel benieuwd naar... Misschien even zaterdag meepikken in Utrecht. ![]() |
|
Ik ben ook wel benieuwd naar The Village jah, eens kijken of ik nog een gaatje kan vinden dat ik m kan zien ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |