![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond op Kanaal2 om 23u50: Braindead! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
ik vind het wel gaaf dat dat nr. ook op de Soundtrack staat, vraag me af of dat nummer vaak geskipped word ![]() wat moet iemand trouwens met een soundtrack van die film [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 27-09-2002 19:38] ![]() |
|
nu in de bios; Actie. Science Fiction. Minority Report speelt in het jaar 2054 met een rechtssysteem waarin moordenaars gearresteerd en veroordeeld worden voordat ze de misdaad überhaupt hebben begaan. John Anderton is een detective van de 'precrimeworld' divisie, die plotseling in een race tegen de tijd zijn eigen zaak moet oplossen, wanneer het systeem zich tegen hem keert en hem als de volgende verdachte van moord ziet.... ![]() A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. ![]() |
|
Vanavond Nederland 2: Rent a Friend If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Daarnet ace ventura gezien.. blijft lache ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Voor de Star Trek liefhebbers: Star Trek Nemesis Ik wilde een kaartje reserveren en toen kwam ik reclame tegen van deze film, dus voor de liefhebbers, op 20 maart 2003 gaat de nieuwe Star Trek movie in premiere. Het duurt nog wel een paar maanden, maar goed in iedergeval iets om naar uit te kijken!! ![]() voor meer info: http://nemesis.startrek.com/ of http://www.uip-netherlands.nl/nemesis.html A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. ![]() |
|
Zaterdagavond op net 5 komt the Haunting. Ik vond dit een erg goeie film, maar ik hoor van veel mensen dat ze hem niks vinden.. ![]() |
|
quote: Qua special effects is ie heel tof. Qua acteerwerk iets minder. Als je je hieraan en aan kleine foutjes in het verhaal niet teveel irriteert dan is ie ook nog behoorlijk spannend ook Zenial ![]() |
|
zaterdagavond op een der commerciëlen: The Truth about Cats and Dogs... lijkt me persoonlijk wel een leuke film... niet al te lastig, maar gewoon anderhalf uur (of hoe lang zal ie duren) beetje leeghoofderige ontspanning... ik ga hem tapen, want zaterdagavond ga ik naar Theory in Practice !!!!! If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Wwwwaaaa ![]() ![]() ![]() Red Dragon binnenkort in de bioskoop... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hier in Gent is het binnenkort filmfestival -> www.filmfestival.be dus ![]() ![]() |
|
jaja, morgen komt ie op tv...de TITANIC 21.00 uur op veronica zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
die heb ik lekker voor m'n verjaardag gehad eens ![]() ![]() *etiket* ![]() |
|
Muahahahaha Vanavond 20:30, SBS6 ![]() En vervolgens 22:00, Yorin ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik ga zo naar de videotheek..Iemand nog aanraders? ![]() H.A.A.T. H.A.A.T............in je naad!!! ![]() |
|
quote:Legion of the Dead .. humor horror splatter ![]() |
|
Hmmm, klinkt goed, maar ik zoek iets waar t vrouwtje ook blij mee is ![]() ![]() H.A.A.T............in je naad!!! ![]() |
|
quote: Cool Runnings is zo leuk! ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
The Ninth Gate wou ik dus ook gaan kijken. Cool Runnings heb ik denk ik al een keer gezien. Is dat die ene met dat Jamaicaanse bobslee team? Do or do not. There is no try. ![]() |
|
quote: *kijkt naar prentje in voorgaande post* goh, zou het echt dié film zijn ? ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: LOL ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Damn. Dit is echt niet te geloven zo gay. ![]() |
|
vanmiddag nog met oa Rasputin naar Harry potter 2 geweest, ben zelf niet voorbij boek 1 gekomen (vond het nog saai en iets te simplistisch) maar ik was nogal verbaasd, de film stond nl. wars van de symboliek; zo stond het geven van de sok (door harry potter) van de langharige ariermeester van de huiself, aan de huiself natuurlijk symbool voor de ontworsteling van de de S.U. uit het communistische systeem naar de vrijemarktwerking (de sok als "sleutel" voor de poort naar de vrije marktwerking_ And my marlboro light ![]() |
|
Fuck, nu je het zegt. Ik heb begrepen dat de bril van Harry Potter de problematiek van de kortharige Roodhuiden met AIDS dezer dagen treffend onder woorden brengt, tenminste, als je er eens op let wat hij er allemaal mee doet! Kijk, het wordt je natuurlijk niet voorgekauwd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |