![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
omdat nu volwassen te noemen.. hij is altijd zo blij als een klein kind wanneer het om zijn films gaat (Q.T.) ![]() |
|
idd best leuke film leuk stukje dat hij het oor afsnijd en benzine in de wond giet ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Micheal Madsen. ![]() dood ![]() |
|
quote:Inderdaad! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Mr. Pink heerst!!!! ![]() |
|
quote:Die ook ja. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Dan moet je ook Donnie Brasco gezien hebben, nog een stuk beter dan Reservoir Dogs ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Dat zou misschien moeten, maar 't is er nog niet van gekomen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Morgen is 't Flashdance op VT4, en daar ga ik naar kijken. ![]() ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
mvg wk10 ![]() |
|
quote: idd, laatst de trailer van gezien..word vet ![]() ![]() |
|
In (mei) 2004 staat een geweldige film gepland!!!! Troy heet die (over Troje) en is van warner Bros. De cast bestaat onder andere uit Brad Pitt en Orlando Bloom (wiehoo) en beloofd en spectacel te worden. http://troymovie.warnerbros.com/index_flash.html?fromtout=movies_a5 dit is een linkje naar de site, hier kun je alvast het een en ander bekijken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 31-12-2003 9:24] ![]() |
|
deze film wordt inderdaad wel cool ja, kheb de trailer in de bios gezien!! een beetje a la LOTR!! (stijl dan..) ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
best wel apart om Pitt in een spectacel film te zien. Zo ver ik weet is dit zijn eerste keer. Ik vraag me af waarom hij heeft besloten om aan deze film mee te doen. (voor geld, of voor de verandering?) ![]() |
|
quote:Ik verwacht er niet al te veel van... Zeker niet toen ik ergens las dat hij weigerde sandalen te dragen in de film? (Iets met lelijke voeten of zo) Ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik de trailer nog niet gezien heb... ik kan dus nog van gedacht veranderen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Trailer is wel indrukwekkend. Maar ik hoop dat de film wel iets meer te bieden heeft dan alleen maar bekende acteurs. ![]() |
|
ik vrees dat hij te Amerikaans is, in de trailer hebben ze het de hele tijd over een liefde die sterker is dan...*kots*, en je zag ook zo'n typische bijna blote borsten scene. Erg jammer. Hopelijk zit dat alleen in de trailer om publiek te trekken en is het in de film zelf niet nadrukkelijk aanwezig. lol @ lelijke voeten, misschien heeft hij wel een voeten double ingehuurd als stand in ![]() ![]() |
|
Net trailer van King Arthur gezien. Kreeg in het begin meteen al te zien dat het een film van Jerry Bruckheimer is... ![]() http://bvim-qt.vitalstream.com/KingArthur/KingArthur_FirstTeaser_3000.mov ![]() |
|
Troy lijkt me zeker vet! ![]() dood ![]() |
|
Net weer even trailers zitten kijken bij apple, en films die ik dit jaar zeker wil zien zijn: Alien Vs. Predator: Alles met de aliens erin is tof, nuff said. Maar de trailer belooft toch wel wat... Big Fish: De nieuwe Tim Burton. En hopelijk beter dan Planet of the Apes hehehe The Chronicles of Riddick: Het vervolg op Pitch Black. Hopelijk wordt deze net zo tof maar de trailer ziet er al veelbelovend uit. Dawn of the Dead: Lijkt me een beetje nutteloze remake maar ben toch wel benieuwd The Day After Tomorrow: Elke film waarin New York vernietigd wordt is een goede film ![]() Garfield: Typisch zo'n film om je lekker aan te ergeren. Een CGI-Garfield, hoe komen ze erbij... The Girl Next Door: De trailer zag er een beetje American Pie achtig uit. Lijkt me wel lollig Hellboy: Horror / superheldenfilm met veel CGI, dus altijd leuk vermaak The Incredibles: De nieuwe van Pixar!! Over een familie van superhelden, ik ben benieuwd! I, Robot: Beetje standaard SF Thriller met Will Smith, maarja wel veel CGI hehehe Kill Bill vol 2: Mja deel 1 was al een van de beste films afgelopen jaar, ben erg benieuwd hoe het afloopt. The Punisher: Het origineel was al slecht, misschien lukt het ze om de remake ook zo heerlijk slecht te maken hehehe Resident Evil: Apocalypse: Ja ik vond deel 1 ook tof. Ook al was ik een van de weinigen geloof ik... Shrek 2: Zal wel niet zo goed als deel 1 worden, maar de trailer is alvast erg lollig ![]() Sky Captain And The World of Tomorrow: Klinkt als een jaren 50 SF, en ziet er ook zo uit, maar dan wel met goede cgi. Grote robotten die de wereld aanvallen hehehe... heersch! Spider-Man 2: Ziet er gelukkig beter uit dan deel 1. Die octopus-dude die zijn tegenstander is ziet er erg tof uit THE SPONGEBOB SQUAREPANTS MOVIE: HEERSCHERDEHEERSCHERDEHEERSCH!!! Beste film van het jaar, weet ik nu al zeker! ![]() Thunderbirds: Hahahaha mja ik keek vroeger altijd die poppenserie. Jammer dat de film niet ook met poppen gemaakt is Troy: Jeeej weer een 'Gladiator' hehehe... Maar hij lijkt me wel tof (net als Gladiator) ![]() Underworld: Vampieren en weerwolven? Klinkt een beetje Blade-achtig maar t is vast wel leuk vermaak ![]() EDIT: Nog wat vergeten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 02-01-2004 15:43] Zenial ![]() |
|
ja er komen veel fimls uit ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
[quote]Op 2 januari 2004 15:27 schreef Zenial het volgende: Underworld: Vampieren en weerwolven? Klinkt een beetje Blade-achtig maar t is vast wel leuk vermaak ![]() quote] hmm, valt wel tegen hoor deze film, het beste zit meteen in de eerste minuten, daarna flauw Blade aftreksel... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
wel veel komende films over koningen, keizers en admiraals..... King Kong (2004, Peter Jackson), Alexander The Great (2005, Baz Luhrman), Alexander (2004, Oliver Stone), King Arthur (2004, Antoine Fuqua), King Tut (2005, Roland Emmerich), King Conan: Crown of Iron (2005, John Milius), Master and Commander: The Far Side of the World (2003, Peter Weir) [Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 02-01-2004 16:30] This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
quote:re-make ofzo of heel iets anders? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |