![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Films waar ik naar uit kijk: Big Fish The Day After Tomorrow Peter Pan Die laatste draait overigens vanaf vandaag.. ![]() ![]() |
|
vandaag underwereld dvd gekregen hmm vanavond maar eens gaan kijken ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Allemaal verlepte oude wijven en vieze kerels met elkaar zien ketsen? Nee dank u. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik verheug me mateloos op de aanstaande "Punisher" film. ![]() |
|
Shrek 2 Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) ![]() |
|
op helemaal niets tja, op de nieuwe Star Wars, maarja, tegen die tijd heb ik er twee sikken bij. ![]() |
|
quote: Big fish heb ik van de week gezien das echt een geweldige film. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
quote:nope, is met vlaamsch topmodel delfine *weetikveelwat* als hoertje ![]() ![]() |
|
quote: hehe, ben toevallig eens gepasseerd toen ze aan het filmen waren aan een van de hoerenkoten op kortrijkse steenweg (kwoon daar in de buurt, geen slechte gedachten krijgen ![]() Toch heel klein beetje benieuwd naar die film ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: ja heb dr trailer van gezien lijkt me minstens net zo gaaf als 1 SHREEEEEEEEEK ![]() ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: als dit een reply op Steve+Sky is. Geen verlepte oude wijven en vieze kerels. Wel knap Gents fotomodel en best wel knappe tegenspeler ![]() ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Return To Castle Wolfenstein op film hehe, het verhaal dan wel te verstaan. "In the final days of WWII, Nazis resort to black magic and attempt to raise a demon to aid their dying cause." ![]() dat moet toch wel wat worden, rhagnagana ![]() net trailer gekeken, er zit humor in, Amerikaanse humor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-03-2004 22:41] ![]() |
|
als je alvast wat foto's van de "geboorte" van Darth vader wil zien: http://cgi.theforce.net/theforce/image.cgi?Image=/episode3/newspics/anakin_uk_paper.jpg ![]() |
|
quote: Is die dan ergens tegen gekrasht ofzo? Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
Big momma's house, zaterdag Kanaal 2 Sleepstalker, woensdag BBC1 Hangman, vrijdag VT4 Children of the corn, vrijdag Kanaal 2 Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Die kan ik dusch allemaal niet zien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens, hij is echt heel mooi. Niet helemaal wat ik van Tim Burton verwacht had, maar mooooi! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Om 20.25 op Veronica Heat, met Al Pacino en Robert De Niro. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
zo meteen dus Children of the Corn op TV (kanaal2 in belgenland) is dit een aanrader ? of zou ik beter aan m'n eindwerk werken ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: film viel wel mee moest het nog iemand interesseren In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: Ik vind de films wel grappig. Heb ze allemaal gezien, en heb deel 1 t/m 3 op dvd.. Paar euro bij de FRS ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
De remake van Dawn of the dead gaat 28 days later-achtig worden maw zombies die dus niet bepaald sloom waggelen... Verder: Happy tree friends the movie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nu The Exorcist director's cunt op tv ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik ben erg tevreden over Powerdvd; Asus dx player is een soortgelijke goeie; pakt veel films die andere players als Mediaplayer & Neroplayer niet trekken. Voor de meeste mannen en alle vrouwen hier wellicht interessant of ze/haar vriend wel normaal zijn/is op zondag 22.30 Man's best friend over de relatie tussen de man en z'n piemel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2004 19:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |