![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm, te laat. Ik heb de fiml al 2 keer gezien. Maar da's al wat jaartjes terug. En JA, ik ga die boeken nog wel eens lezen. Ben nu alleen een beetje verslaafd aan de immens geestige en maatschappijparodieerende Discworld boeken. ![]() |
|
16-02-02: Ocean's Eleven; 7,50 21-02-02: Beautiful Mind; 7,25 27-02-02: Training Day ; 7 01-03-02: Spy Game ; 7 01-03-02: Vanilla Sky ; 7,25 02-03-02: From Hell ; 7,00 05-03-02: K-Pax, sneak ; 6,00 08-03-02: Mulholland Drive; 7,5 09-03-02: Desert Rose; 5,75 11-03-02: F-film;5 12-03-02: De sneak:Astérix & Obélix: Mission Cléopâtre [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 13-03-2002 11:15] ![]() |
|
The panic room met Jodie Foster belooft een goeie te worden! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
SPIDORRRMAN! ![]() |
|
Gaan de sci fi fans Star wars 2 - Attack of the clones stiekem toch kijken of gaan ze op de voortekenen af en laten ze 'em links liggen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik ga hem gewoon kijken. Slechter als deel 1 kan toch niet. Maar ik verheug me het meest op Spiderman. ![]() |
|
Ben NU aan het kijken naar The Boys From Brazil .. Gave film (nu reclame) ![]() |
|
welke zender? ik zit nu op bbc 1 AIR AMERICA ![]() |
|
Eh.. dat was SBS6 .. zou je niet verwachten, zo'n goede film op zo'n baggerzender... BBC1 is daarentegen een kwaliteitszender, jammer dat je dan toch vast zit aan zo'n flauwe komedie.. (is toch een parodie ergens op , die Air America? niet gezien trouwens) ![]() |
|
BBC is inderdaad goed. Air amerika is wel lachen, en laat ook wel aardig zien hoe men zaken doet in de jungle. ![]() |
|
Hehe, ik heb Magnolia net gezien. Viel me nix tegen! Wel erg tragisch allemaal. ![]() |
|
Op video gezien: The score met Robert de Niro, Edward Norton & Marlon Brando. (Edward speelt overigens een sublieme mongool!!!) Cliché verhaal, maar het acteerniveau tilt de boel in de plus!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Monsters inc. gezien; Disney, maar toch leuk voor een keer. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ice Age is ook wel aardig.. denk dat ik de laatste toch net ietsje beter vond ![]() |
|
quote: Ja, leuke film he.. Gewoon het verhaal op zich vond ik super goed gevonden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: Idd leuk concept; alleen dat oog op pootjes vond ik verrot; in eerste instantie je vriend laten vallen als het tegenzit...triest. Wel onwijs lullig voor hem hoe hij steeds in die spotjes zat. Uiteindelijk maakte hij alles wel goed. Verder zag je het einde al mijlenver aankomen, maar dat was bij Shrek natuurlijk ook al zo. Die wereld met al die details zoals de geurtjes 'Garbage dump' enzo en de vuilnisman die het afval met stoffer en blik opschrokt en de blob die door het rooster valt zijn erg grappig. Het kindje was echt ontzettend lief gedaan. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-04-2002 16:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Vergeet niet dat de doelgroep voor deze films nog altijd (kleine) KINDEREN zijn, die helemaal niet zitten te wachten op interessante plotwendingen en onvoorspelbaarheid... Ook bij Ice Age zal dat ongetwijfeld het geval zijn.. toch wil ik die ook erg graag zien.. damn , ik wacht to tik hem op cd krijg.. (monsters inc heb ik in bios gezien trwouens) (sorry for typo's .. kut keyboard.0) ![]() |
|
Monsters inc. is leuk he! "Googlybear....snoozelypoo" ![]() Dat kindje is inderdaad heel schattig. Die geluidjes hebben ze ook opgenomen door een kind van 2 te laten lachen, rondrennen en natuurlijk krijsen en schreeuwen. ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
Klinkt vrij klote imho. doe mij maar horrors met een hoog splatter gehalte ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Ik wil 'Donnie Darko'gaan zien!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Bios - the scorpion king??? Let´s bring back the METAL ![]() |
|
Hihi zullen we samen gaan Draconian Power?? Lijkt me wel een gave film. ![]() ...shed my skin again...this will be my best revenge.. ![]() |
|
quote: Boe... ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: Hmzz..een witchking en een witchqueen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |