![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Star Wars Episode 2 !!! ![]() |
|
oh ja vanavond op Yorin 21.45 dacht ik Star wars a new hope ![]() ![]() |
|
Ergens in augustus in de bios: Austin Powers 3: Goldmember ![]() |
|
Morgen komt de prequel van babylon V op televisie. dit gaat o.a. over de oorlog tussen de mensen en de minbari. ![]() |
|
Hehe, ik las "de oorlog tussen de mensen en de de minibar." ![]() ![]() |
|
quote: wishful thinking???? ![]() ![]() |
|
quote: hoelaat ?? ![]() |
|
Queen of the Damned en Blade II. (komen allebei op 6 juni in de bios). ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Erg zonde dat ze van alle slechte boeken van Anne Rice er nog de slechtste en tegelijk hipste hebben eruit gehaald om te verfilmen... ![]() ![]() |
|
Volgens mij is de film Queen of the damned idd een sof; kijk alleen al maar naar het 'acteertalent', of liever: het schrijnende gebrek eraan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Uhuh, en wordt Akasha, the vampirequeen weetjewel, niet gespeeld door Aaliyah???? ![]() ![]() |
|
quote: Mijn broer heeft Blade II al gedownload. ![]() Ik krijg hem van het weekend te leen. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat is/was ze idd. Ik heb een voorstukje van Queen of the Damned gezien en dat zag er best goed uit. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 23-05-2002 22:04] the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Dat is idd 1 zwak punt in de cast; de ander is die gast die de rol van Lestat overneemt van Tom Cruise; echt stom dat ze TC niet opnieuw gecast hebben. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ja is altijd naar. wat ik trouwens ook zunde vind is dat ze voor star wars 2 zoveel bekende koppen hebben gebruikt, was leuker en realistiser geweest als ze wat onbekender waren geweest. Vooral bij Samuel L.J. is het storend ![]() |
|
quote: Jeps, TC was de ideale Lestat!!! *plaatje gevonden* ![]() (Moet je natuurlijk niet letten op die lelijke aap erbij ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-05-2002 22:16] ![]() |
|
quote: Heheh; het is bekend dat Samuel L. Jacksoin heeft lopen zeuren voor een groter aandeel dan in deel 1; dat spookte ook ff door m'n hoofd, alleen werd dat vervangen door afgrijzen van JJ Binx die zich 'dreigend'op de achtergrond begaf. Waar ik me enorm aan irriteerde is een of andere B acteur die ze opeens erbij hebben gecast voor dat overleg met die leidinggevenden onder die senator; zo'n gast van zo'n FBI serie, met zo'n zonnebankteint. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: was om half negen. viel zwaar tegen. als je de series kent heb je alles al eens gezien. ![]() ![]() |
|
Ik heb net "Fucking Amal" gezien. De mooiste film die ik gezien heb sinds the green mile. Niks dan hulde! ![]() ![]() |
|
quote:Was wel aardige film, wel enorm 'feel good' allemaal. Maar zaten wel herkenbare stukjes in ja. ![]() |
|
quote: Ja, ik heb daarnet ook gekeken. Ah.. de hoogtes en laagtes in de puberteit.. mooi! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ik heb de film een tijdje geleden gezien op dvd. Was er niet zo kapot van. Het boek is 10 keren beter. Ondanks dat de verhaallijn wel zeer strak is aangehouden, miste het toch de mysterieuze sfeer die in het boek wel aanwezig was. Die hitlerkloontjes moet je ook niet proberen te visualiseren middels een film, die moet je je kunnen inbeelden. On topic: Ik ben zelf erg benieuwd naar Spiderman, Queen of the damned (verwacht ik niet veel van) en Blade II. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 30-05-2002 23:03] ![]() |
|
quote: Heeeel mooi idd. Nu is 8mm op; is het nog wat of is Thesis beter? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: waar gaat "fucking Amal" over??? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |