![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kheb net Phone Booth gekeken! Erg cool! origineel verhaal! gaat hem zien! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Die serie is wel gaaf.. ben hem zelf ook aan het opnemen, heb inmiddels de eerste twee afleveringen gezien (het is overigens elke maandag 7 UUR (niet half 8) .. Het gegeven is vrij idioot, een quadruple professor sociologie die kennelijk alles heeft (rijk, knap en extreem intelligent) , en daarom door een underground-goverment-society gevraagd wordt te helpen met de meest idiote opdrachten,,, maar de uitwerking is cool... hoewel het vaak erg flauwe grappen zijn.. Overigens vond ik de eerste aflevering subliem, maar de tweede aflevering tegenvallen (t.o.v. de eerste dus) ... al zaten daar ook gave momenten in.. ![]() |
|
quote: Hmmm vond hem wel tegenvallen eigenlijk. Het gegeven is leuk voor een stukje in een film, maar niet interessant genoeg om een complete film mee te vullen. Blijkt eigenlijk ook wel, want zonder aan- en aftiteling duurt ie maar krap een uurtje... Zenial ![]() |
|
quote: kvond hem wel cool! vooral het geluid in de film is gaaf! en de ingezette stukjes film. tja wel redelijk kort das waar. I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Heb hem vorige maand op vcd gezien.. vond hem wel ok maar zou er niet voor naar de bios gaan.. overigens was de film inderdaad kort, maar een uur vind ik nog zeer knap voor zo'n minimaal gegeven.. ![]() |
|
quote: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Hey dude, nog nooit van IMDB gehoord, de grootste en meest complete movie-site van het internet?? www.imdb.com -> type daar een willekeurige naam (acteur, regisseur, film, etc.) en je kan alles nachecken... Overigens is het antwoord JA, het is een Lynch movie.. geheel anders dan werk als Mudholland Drive, Lost Highway en Blue Velvet ja, maar wel een heuze Lynch. Twin Peaks moet ik nog steeds een keer kijken, geloof het of niet maar ik heb nog nooit een aflevering gezien, had destijds andere dingen te doen denk ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-05-2003 11:08] ![]() |
|
quote: 1) Nee 2) Thanx 3) Moet je zeker een keer doen. Is een dikke vette aanrader. Die serie heeft echt alles. Misterie, horror, drama, humor en dat alles overgoten met dat vage Lynch sausje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: OK THANXXX ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nu Waldrock op ned 1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Straks op V8 Top Secret ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hahahahahaha geniaal flauw! ![]() Zenial ![]() |
|
Gaan er nog meer mensen naar "The hulk"??? ![]() |
|
Iemand Rabbit proof fench gezien? Wou er naar gaan kijken maar speelde niet meer. Ik ben gek van Australië weetjewel. mvg wk10 ![]() |
|
quote: idd ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oeh daar wil ik nog wel heen ja. Is ie al uit dan? Zenial ![]() |
|
binnenkort naar de grote Knorretje film ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: ik dacht rond 10 juli. ![]() |
|
Op de radio gehoord dat Paramount de rechten heeft gekocht van Avril haar Skater Boy, en het dus wil verfilmen. ![]() ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Yay. Na een rapperfilm (8 Mile, Eminem), nu ook een punk(?)-film. Yaargh! ![]() |
|
quote: For cying out loud, when dus the hurting stops! ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
quote: Ik wacht op de Eyeoor film ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: hihihih die is ook cool denk ik ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: Gaaf!! Wil ik zien! ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |