![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmz, zit eigenlijk een beetje te wachten op de [geplande] verfilming van Eternal Darkness. ![]() |
|
quote: de website is alleszins wel leuk tis te hopen dat het niet weer het zoveelste Draculaverhaal wordt (en dan nog gemixt met Frankenstein) Ik wacht wel tot de DVD uitkomt ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: Troy lijkt me idd een zeer coole film. wat ook geldt voor "The Punisher" en de nieuwe "Harry potter". ![]() |
|
quote:Ik wacht vol smart op 13 mei. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Weet iemand wanneer Shrek 2 uitkomt? ![]() ![]() |
|
Ik ben onwijs benieuwd naar "Troy" en "Van Helsing" alhoewel ik heb gehoord dat die laatsgenoemde erg tegenvalt. ![]() |
|
quote:Mja, als ze dan toch steeds meer films (Underworld, Blade, van Helsing en zelfs op een afstand the Matrix) gaan baseren op de World of Darkness, maak dan gewoon een fatsoenlijke thema-film over the Inquisition ofzo ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: 21 mei in amerika en 1 juli in NL Ben ik ook erg benieuwd naar ![]() Zenial ![]() |
|
ik verwacht niet te veel van shrek 2, mede omdat shrek 1 zo ongelooflijk gaaf is, zal deel 2 sowieso tegenvallen... maar ik zal zien, 1 juni moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! ![]() |
|
quote: verheugde me best wel op deze film, maar sinds ik heb gehoord dat ie gemaakt is door de makers van de mummy is mijn interesse toch enigzins bekoeld ![]() ![]() |
|
"Troy" en "The day after tomorrow" ben ik erg benieuwd naar! ![]() |
|
vanavond weer band of brothers ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
hoelaat? zzz ![]() |
|
half 1 geloof ik (10 delig) sbs of veronica Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
half 1 fijne tijd zeg haha zzz ![]() |
|
TROY!!!!!!!!!!!! Ik kijk er echt naar uit!!! en nee,niet omwille van Brad Pitt.Kerel is compleet ongeschikt voor de rol!!! En ook niet voor Orlando!!! Wél voor het verhaal ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
ik zag gister op tv een trailer, deed me sterk denken aan gladiator ![]() vind ik persoonlijk een smet op de filmindustrie, alles moet groter en beter en langer enzo [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 09-05-2004 16:07] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you ![]() |
|
quote: Ik vind Brad Pitt ook eigenlijk helemaal niet zo'n goede acteur. (niet slaan dames...) Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
quote:het is ook een feit dat hij niet acteren kan, met effecten wordt dat een beetje weggewerkt... maar alleen omdat hij geboren is met ene knap koppie, mag hij blijven... ik haat hollywood-politiek beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you ![]() |
|
quote: ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
shrek 2 moet toch nog eens een keertje uitkomen? Die wil ik echt wel zien. ![]() |
|
Brad Pitt kan niet acteren? Sorry, je kan natuurlijk als tr00 ev0l metalhead je gaan afzetten tegen mensen die commercieel succesvol zijn en nog eens prettig ogen maar een andere basis heeft dat niet. Hij is een van de beste hedendaagse acteurs die op een magistrale manier met spraak en accenten om kan gaan (b.v. Snatch, Kalifornia). Dat kan echt niet iedereen. Hij is een van de beste hedendaagse acteurs die volledig psychotische, gestoorde karakters kan spelen omdat hij zich er goed in kan leven zelfs als het om kleinere (bij)rollen gaat. (b.v. True Romance, Kalifornia, Twelve Monkeys). Ook kan hij wat emotioneel complexere karakters spelen zoals in Sleepers, Contact of 7 years in Tibet. Hij heeft uiteraard de beschikking over een goede agent die ervoor gezorgd heeft dat hij niet aan al te veel miserabel slechte films heeft meegedaan maar dat is ook een kunst natuurljik. Hij mag dan geen Humphrey Bogart zijn maar om hem een slecht acteur te noemen, gaat te ver en is nergens op gebasseerd. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-05-2004 15:10] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Vertel...oh film kenner der film kenners. Welke films kan je wel waarderen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |